Keresés

Aktív témák

  • ge.k.ko

    tag

    válasz Sipi #2322 üzenetére

    Nem általánosítok, csak az a véleményem, hogy ha egy notebook 500e+ÁFA-ba kerül, abban az esetben:

    1. az alkatrész ellátása legyen folyamatos (raktárkészlet kezelés / logisztika)
    2. korrekt áron javítsák

    De az első az a minimum lenne. Szerintem. Hangsúlyozom, prémium márka csúcs modellje!

    Azért ezt választottam mert nekem fontos a notebook, Angliában és Ukrajnában vannak vállalkozásaink, sokat utazom. Ehez képest a szervíz még csak határidőt sem tudott adni a javításra, csak annyit, hogy minimum 1 hónap. Az árat is úgy kellett kiénekelni, mert az a procedúra, hogy küldenek ajánlatot.

    Én naív, azt hittem, h odaviszem, leülök, majd 1 óra múlva viszem is tovább. Ha prüszkölve is, de fizettem volna.

    (1 év volt a garancia, alig másfél éves a gép)

    Amúgy srácok, nem a notit szídtam, tényleg szeretni való gép. Ettől függetlenül, pusztán racionális megközelítésből, nem éri meg, mert a rendelkezésre állása nem megfelelő.

    Veszek két kis Sony-t, 560e + ÁFA áron, ha az egyik elromlik, ott lesz a másik, közel ugyan annyiért értékelhető rendelkezésre állás.

    G.



  • dabadab

    titán

    válasz Sipi #2322 üzenetére

    Ill. a netre ki van rakva a szervizdokumentacio is, az ujabb tipusoknal oktatovideokkal megtamogatva, azert ez sem szokasos.

Aktív témák