- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz
freeland0806 #36654 üzenetére
Nálam volt 2 alaplap meg egy komplett tv csere igaz az Philips más a szervize de a gyakorlat szerintem ugyan az.
Beviszik beszélnek a gyártóval/Mo.-i forgalmazóval mi legyen, szoftvert hirtelen nem tudnak kalapálni rá hisz nincs ők meg nem fejlesztők így az az utasítás cseréljétek ezt-azt Tv esetén ugye 3 komponens van alaplap ezen van minden a képernyő maga és a burkolat.
Cserélnek egy alaplapot jelzik a hibát, esetleg vissza is küldik az alaplapot a gyárnak, hogy nem-e valami gyártási hiba van rajta ki tudja ő is vizsgálni. Aztán 1x csak lesz egy jó FW és onnantól nem fog folyamatosan panaszkodni az ügyfél. Mint én sem csak ez több volt mint fél év.
Ja és én nem is a szerviznél kezdtem anno a hiba jelzést hanem a supportnál. Akik válaszoltak leírták rakjak vissza egy alap FW-t amit ők küldtek leírással hogyan kel downgreadelni. Az se volt jó frissítgettünk stb majd jött a szerviz. -
vargalex
félisten
válasz
freeland0806 #36654 üzenetére
Az én 43C655-öm esetén is írtam a szervíznek (és mondtam az itt járt embernek is), hogy szerintem a problémáim software-os eredetűek. De mindkét válasz az volt, hogy ők valószínűleg alaplapot fognak cserélni...
-
Celtis
veterán
válasz
freeland0806 #36654 üzenetére
Nekem cserélték kétszer. Ugyanezt a kérdést feszegettem. A TCL ügyfélszolgálati droidokon sajnos nem sikerült túljutnom. Az ő univerzumokban a szoftverhiba fogalma úgy tűnik nem értelmezett.
A szerviz azt csinálja, amit boborján is írt. -
Till@
aktív tag
válasz
freeland0806 #36654 üzenetére
Lehet nem jól írtam, egyszer cserélték. Az eredetivel együtt volt 2 alaplap a tévémben.
-
boborján2
senior tag
válasz
freeland0806 #36654 üzenetére
Bár nem értek hozzá, de a szervíz szerintem a gyártó útmutatója szerint dolgozik.
Ha az van kiadva ,hogy a, d , c , d hibákra alaplap csere , akkor alaplap csere. A gyártónak egy alaplap az pedig nem egy nagy összeg a tömeggyártás miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S25 FE - fenséges, felejthető vagy felesleges?
- Jövedelem
- Formula-1
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
- Xiaomi 11T 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" Fekete i7-1265U 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
- Számlás,garanciás SSD-k! Kèszletről!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest