Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz Teasüti #3310 üzenetére

    Engem szórakoztat és bármennyire is fura, működik. Mármint a módszer. A probléma az, hogy a módszert használó alkalmazás nem erre a feladatra van optimalizálva. Persze én is tesztelem különböző körülmények között. Először is, a különbség az, hogy egy dialer rövidebb és nagyobb hasonlóságot mutató mintákat kell megkülönböztessen, ezért magasabb egyezési küszöbértéket kell megadni. Ha hosszabbak és eltérőbbek a minták, akkor elég egy alacsonyabb mértékű egyezés. Ezért írtam, hogy jó lenne, ha az alkalmazásban ezt lehetne finomhangolni. De ennek a telefonhívásos megoldásnak megvan az az előnye, hogy több hangmintát is rendelhetek ugyanahhoz a művelethez. Mindegy, hogy a dialer melyiket azonosítja és "hívja", ha a Robotban ugyanannak a parancsnak az eseményéhez vannak rendelve. Nem értem, hogy miért gondolod körülményesnek. A módszer egyszerű, mint a faék. Létrehozok egy névjegyet, a robotban társítom egy parancshoz, a dialerben meg elrebegek egy hangmintát. Ennyi a "tanítás". Az már csak cukormáz, hogy a műveletről a visszajelzés nem egy üzenet az értesítési sávon, hanem egy szöveg, amit Mariska elrebeg és ezzel megvan a kétirányú kommunikáció illúziója. Pontosabban nem is annyira illúzió, hisz valós, realtime eseményről informál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák