Hirdetés
- BIOS topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Projektor topic
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
gizmo20 #4851 üzenetére
Az ügyed tisztázódott: nem te vásároltad a terméket, hanem valakitől vetted, papírokat pedig nem küldtél ami alapján be tudunk azonosítani, csak az eredeti vásárlót sikerült a rendelkezésre álló adatok alapján. GaranciaFutár igénybevétele esetén ez nem fordult volna elő, csak a postai küldésekkel van ilyen kavar, és így valóban nem tudjuk azt mondani, hogy a te terméket megjött, ha nem tudjuk hozzákötni az adataidhoz.
-
Sabre
őstag
Ami felett "pálcát törtem" az a stílus volt, pláne hogy 17 évesen egy felnőttel szemben ha némi tisztelet szorult az emberbe és rendesen megnevelték, akármilyen a helyzet emberi hangot üt meg és nem áll neki emberkedni meg észt osztani. Legalábbis a bő esettanulmányból nekem ez jött le. A kommentem hangvétele lehetett oktató hangvételű a korából kifolyólag, csupán némi szarkazmus volt a szavaim mögött semmi más. Én is szolgáltató szektorban dolgozom, tudom hogy az ügyfélnek mindig igaza van - de akkor is az emberi hangnem megütése mindenkinek kötelessége...lenne.
-
bul07
nagyúr
válasz
gizmo20 #4882 üzenetére
Ha levélként küldöd ajánlva és belefér a postaládába(mert lehet doboz is levél) akkor biza bedobják semmi értesítés nélkül
Ajánlott levelet lehet kérni LNK(levélszekrény útján nem kézbesíthető) módon is, na akkor tényleg nem dobják be a postaládába viszont be kell érte menni a postára
Ajánlott szelvény hátulja ezekkel az opciókkal lehet kérni, és a posta díjszabása
Levélszekrény útján nem kézbesíthető+kétszeri kézbesítési kísérlet, elég jó kombó 35Ft felárért, a saját kézbe már elég húzós a 230Ft-os felárávalHa csomagként van feladva az egészen más azt nem dobhatja be akármekkora is a postaláda(ha jól tudom)
(#4868) salieri.
Ez a három napos csere elég érdekes, én egy két trükköt feltételeznék
Cserélték mert nem volt rá garanciájuk(nagyker felé, szürke import) és tudták hogy úgyse tudják cserélni neked akármennyit is vártál volna rá , így jobb volt ha rábeszélnek egy másikra ráfizetésessel (nagy tételbe simán megéri megkockáztatni hogy egy kettő elromlik és az rajtuk marad, mint amikkor mondjuk ebayről vesz valki műszaki cikket és dupla vagy tripla áron adja el, egy hónap garanciával, elad 10darabot akkor egy két garanciális csere simán belefér)
Debrecenbe volt régebben(pár éve,már bebukott) egy nagyker és mesélte az egyik boltos hogy egy raklap processzor volt náluk, feketén szerezték és azokat árulták, ha hoztak vissza garanciába simán megsemmisítették vagy kidobták a rosszat és a raklapnyiból elővettek egy másikat , persze adót nem fizetek ezek után még áfát se -
StSanya
senior tag
Tessék mondani, itt csak a rossz tapasztalatokat lehet megírni, vagy lehet jókat is?
Ha igen a válasz, akkor meg szeretném köszönni az iPON!-nak egy gyors és számomra korrekt ügyintézést. Történet dióhéjban: Vásároltam alkatrészként egy komplett konfigot, amit én raktam össze. Költséghatékony, alap PC révén olcsó házikó lett hozzá választva, amiről gyorsan kiderült, hogy az előlapi USB portja nem jó, nem ismert fel semmit az alaplap, bármit dugtam bele. Kiszereltem hát a kis NYÁK-ot, portostul, madzagostul, s megpróbáltam más lapban is, de ott se volt jó. De az összerakott gép az ettől függetlenül remekül ment. Így emailban kérdeztem meg, hogy mivel a gépre szükség volna, megoldható-e, hogy a ház marad, s csak a kis NYÁK megy vissza garifutárban. S kérem, működött a dolog! Így kb. 10 nap után megkaptam az immár jó portokkal bíró NYÁK-ocskát, beszerelés, öröm!
Ezúton is még egyszer köszönöm!
Jah, nem vagyok alkalmazott, és másoktól is vásárolok, PCX, AQUA, stb.
-
=HG=
addikt
Te se menj kereskedőnek ! (azon most ne vitázzunk, hogy igaza volt, vagy sem ) Miért ne mehetne oda egy 17 éves érvényesíteni a jogait ? Ő ugyan olyan vásárló mint Te ! (legalább is az eladó szempontjából nézve )
Sőt a fogyasztói társadalomban a 20-30 év közöttiek költenek a leg többet.. Úgyhogy nem árt a fiatalemberrel korrektül bánni, mert Ő csak most kezdi el költeni a pénzét (egyenlőre anyuét ) és érdeke a boltnak, hogy ne máshol költse.. -
-
Nyugdíjas
nagyúr
-
-
válasz
salieri. #4874 üzenetére
Segítek, nem sok
Nem ez nem normális.
Úgy gondolj bele, mintha saját üzleted lenne(amivel, akármilyen hihetetlen, de pénzt szeretnél vele keresni, ergo nem akarsz bukni).
Bevisznek egy rossz alkatrészt, átveszik, vissza a beszállítanak, bevizsgálják, cserélik VAGY javítják.
Általában ez nem 3nap, ha egyből visszavennék a terméket, hogy neked kényelmes legyen, akkor mi történik a (ha) javított táppal? Az szépen ott fog állni a polcon, kisker bukta az árát, esetleg még apron ellhetene adni, használtként(már bukó, nyilván nem új árért lehet eladni). Nem véletlenül van szinte az összes kiskernél 2-3hét garanciális ügyintézési idő.
Pcx, ipon, users, hardverker (meg még pár kisebb) cégnél volt már garis ügyintézésem, de ilyennel még nem találkoztam, amit te írtál. -
salieri.
őstag
Elég sok panaszt látok, mi lenne ha a fogyasztóvédelemnél jeleznétek a problémátokat?
Biztosan el fogják őket marasztalni!
Komolyan mondom én is ott tartok már leírom levélbe a fogyasztóvédelemnek,mert nem állapot ez ,hogy mit megtehetnek egyes cégek a fogyasztóval.Miskolcon semmi panasz nincs a számtech. boltokkal, egy táp ügyintézése 3 napot vett igénybe!
Tanulópénz inkább érdemes egy komplett konfigért 20k val többet fizetni.
-
=HG=
addikt
válasz
djculture #4866 üzenetére
Ez igaz, de ez hosszú évek alatt kialakult.. Többek között azért mert a boltot sem érdekli, mikor lesz elintézve, mert mutogat a nagykerre, hogy ők ülnek rajta. Ha csesztetné a bolt a nagykert, stb... nem lenne ilyen hosszadalmas most. Csak senkit nem érdekel, hogy a vevő meddig vár a cuccára. Sokan már inkább vesznek a gariztatás idejére egy másik alkatrészt...Siralmas.
Sógornőmnek kb 2 hónap alatt cserélték ki a netbookját (asus) Szervíz megállapította, hogy rossz, javasolták a cserét. De nem ám, hogy leleveleznék, hogy itteni forgalmazótól kap egyet,áááá. Kintről küldtek egyet, amin angol nyelvű oprendszer volt....Logikus.. -
djculture
félisten
Ja csak ilyen trükközéseket nem a kisker szokott csinálni, ott visszaküldik a terméket a nagykerhez az meg a beszállítóhoz és azok ülnek a garanciázáson is. A vásárló meg kire mérges a helyi boltosra.
Ebben az országban ez nagyon elvan szúrva, a termékek is azért ilyen baromira drágák mert mire a fogyasztóhoz jut a jó franc is rá teszi a maga kis hasznát és utána jön még a 27% állami sarc. -
djculture
félisten
A probléma lényege az hogy rengeteg disztribútor más országban kereskedelmi forgalomba helyezett cuccokat hoz be hogy minél olcsóbb legyen és eladható legyen a mai webshopos világban. Ez szürke import, utána ha gariztatni kell meg vakaróznak hogy miként lehetne mégis úgy gariztatni hogy ne a nagyker/disztrib bukjon rajta.
Másik probléma hogy a valaha normálisan megírt garancia és jótállási jogszabályokat kiherélték és beraktak helyette gumiszabályokat. Ami miatt bármeddig lehet húzni ezeket garanciás ügyeket.
Azt már fel se hozom hogy amilyen nulla fizetések vannak itthon a szervizesek jó része egész nap tök ideg hogy mi lesz miből fizeti a fizetendőit. Persze ez nem menti a helyet de akkor is ez van. -
Kolev33
tag
Az utolsó 2 heti rendelésem ettől a cégtől.
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 11.518 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 83.118 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 55.998 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft -
Kolev33
tag
válasz
fricz19 #4858 üzenetére
Üdv.
Engedd meg nekem, hogy reagáljak az írásodra pár sorban.
Először is. Ki kérem magamnak, hogy TE hazugnak vagy akár becstelennek állítsd be személy személyemet.
Üzleteltem ezen az oldalon jó pár emberrel. Mind hálózat szerelésben, mint kábeltv, mint internetszerelésben. Nyilván még termékeket is árultam, és adtam el sikeresen. Mindezeket több százezer ft értékben.
Másodszor, szerinted 30 évesen, apukaként, majd az anyukámmal fogok bemenni egy ilyen helyre?
Normális vagy?
Harmadszor, mivel az alkalmazott mögött nem áll(Állt) ott a főnöke, így mint az írásomból kiindulóan, igen még ebben nehéz helyzetben lévő Országban is, meg engedik egyes emberek, ezt a stílust.
Negyedszer, Ez a vásároló. Az "EZ" nem egy személyt jelent. Az általános műveltségedet ez után még leplezni sem tudod.
Ötödször, én mondjam meg, hogy mi a rossz?
Hatodszor, azonnal cseréljék ki??? Kérlek másold ki ezt a szöveg környezetet az írásomból, ahol én ezt le írtam. Mit írtam? Azt, hogy ha lehet, akkor minél hamarabb. Tudomásom szerint a hamarabb az nem azonnal megfelelője.
Hetedszer, 2013.02.18-án délután 1kor vittem be a gépet. Tessék csak, hogy tisztán lás.
Nyolcadszor, az írásomban is több helyen feltüntettem, hogy van másik gép. Viszont ezt NEM munkára használom. Nem is szeretném a gyerekek miatt(az más kérdés, hogy nem is futnának rajta azok a programok). Sírás? Nincs benne sírás. Szimplán a mostani gép nem alkalmas komolyabb programok futtatására, kezelésére.
Vélemény az van benne. Zavar? Ne olvasd, viszont ne is kritizálj, sértegess, én se tettem, se téged, se akiről az írásom szól.
Tudod van egy olyan szó ebben a világban, hogy ígéret. Tudod, ezeket illik betartani. Be tartották? Nem.Üdv, Zoli
-
=HG=
addikt
válasz
fricz19 #4858 üzenetére
Az a baj, hogy túl sok a panasz..És nem csak az Iponra... Ebben az országban a garanciális ügyintézés szívesség szinten megy...Érezd magad megtisztelve, hogy hajlandóak elintézni, hogy a hibás árut kicserélik.
A kereskedelemhez meg kb 0 érzéke van az eladóknak. Kb senkinek nem jut eszébe, hogy az a paraszt aki előtte áll nem ott vásárolna, sem állása, sem fizetése nem lenne... " A vevőnek mindég igaza van " kifejezést még csak hírből sem hallották. Mert igen, sokszor ha nincs igaza, kereskedői szempontból sokszor kifizetődőbb néha bevállalni... És lehet kedves és mosolygós is az eladó..még ha nincs olyan kedve akkor is...Nevezzük munkahelyi kötelességnek. Ja, hogy ez Magyarországon nem divat ? Hát nem..(#4859) dethroner : Ha már tavaly is ott volt, az már a boltot is minősíti...
-
dethroner
veterán
-
Te ebből egy szót is elhiszel?
Most komolyan? Lehet bármilyen munkahely az ilyen stílust sehol se tűrik el, főleg mikor ennyi a munkanélküli.
Ez épp olyan mint a múltkori fiatal srác az anyukával;
aztán ott is kiderült hogy mégsem a szervizesek voltak parasztokEz a vásárló is tipikus, mondják meg most mi a rossz, azonnal cseréljék ki egyébként blblalbalalblalabl
Láthatod, 3napja(2013.02.16. romlott el, arról nincs info mikor vitte be) van ott a gép, de már forumon megy a sírás... -
bul07
nagyúr
válasz
Kolev33 #4853 üzenetére
Alkalmazotak stílusa is érdekes , amúgy lehet benne valami mert elég sokan emlegetik ezt
Viszont a garanciális idő az nem csak rajtuk múlik, és a 3-4hét a maximális idő, ha hamarabb lezárul a garanciáztatás biztos értesítenek nem fogják visszatartani
(Táblázatos rész nem kellet volna , van automatikus mentés is, főleg hogy munkaeszköz)
A fejleményeket majd oszd meg
-
HeavyToys
senior tag
Nekem olyan élményem volt, amikor vásároltam egy Asrock FM2 A75ITX-lapot, ami szokásához híven el is füstölt nálam (széria hiba közeli arányban égnek le).
Megkezdődött a garanciális ügyintézés, felküldtem a csomagot postával. Mivel elsőbbségivel küldtem, így alá kellett írnia valakinek, hogy átvette. Szombaton(munkanap volt) megtörtént a kézbesítés, az Ipon szerint még csütörtökön sem kapták meg. Telefonon kerestem őket a keddi és szerdai napokon, mivel Egerben lakok, így a személyes átvétel reklamáció nem volt megoldott. Állították, hogy ők nem kapták meg, a Posta pedig állította, hogy átvették. Megvolt a hely és pontos időpont is. Aztán már nem vették fel a telefont és nem is reagáltak rá. Megmondom őszintén, eléggé feszes hangnemet ütöttem meg velük, mikor ezek kiderültek, így lehet ezért sem kaptam meg ezt a lekezelő stílust. Viszont egy idő után már nem vették fel a telefont sem. Aztán pénteken megjött a levél, hogy megérkezett a szervizükbe a lapom (cirka 1 hét késéssel) és megkezdik a garanciális ügyintézést. Több mint 1 hónap várakozás után, igaz ráfizetve de meg is kaphattam az Extreme 6-os Asrock lapomat, ami azóta hál Istennek jól működik.
Plusz a másik érdekes dolog, hogy megértem a sok rendelést, de hogy első vásárlásom alkalmával a vevőszolgálatos hölgy nem volt hajlandó név alapján kikeresni a rendelésem, mikor 3-an ültek bent az üzletben és vevő egyedül én voltam eléggé felcseszett. Elhiszem, hogy macerás és alapból is gyorsabb így. De én költöm el náluk a pénzemet, nem pedig ők ajándékoznak nekem valamit. Sok negatív tapasztalat pedig elriaszthatja az embereket a cégtől, legyen bármilyen széles és viszonylag jó áron értékesített is az a kínálat, amivel a cég rendelkezik.
Mondom ezt úgy, hogy a rendeléseim összértéke bőven 2 millió felett jár náluk. De ma már ha van másik üzlet hasonló árakkal, akkor tuti ott veszem meg a cuccaimat.
-
Kolev33
tag
Sziasztok.
Le írnék pár tapasztalatot az elmúlt pár napból.. hátha valakit érdekel...
Az eset még Decemberben kezdődött, amikor is megvásároltam az iPonban a legújabb számítógépemet(Természetesen zsír újonnan).
A Konfig:
Lap: Asrock FM2A85X Extreme4
Proci: A10 5800K
Ram: 2x4GB Kingstone Predator 2400Mhz
Táp: FSP Hexa 500W
Ezen felül vettem egy normális 23" Led monitort, egy komolyabb házat és még pár terméket.Haza jöttem, összeraktam.. működött. Boldogság, szerelem
Ez után elkezdtem a saját cuccaimat felrakni a gépre.. füles, kamera, nyomtató, külső média player stb..
A fülesemen kívül üzemelt nagyjából minden, hiba mentesen.
A fülesemről pár szót: Steel Series V2. Saját usb-és hangkártyával.
Feltelepítem, üzemel. Majd youtube hallgatás közben elkezd eszméletlenül recsegni. Kihúztam, vissza dugtam, működik. Király. Viszont, ezt minden ötödik perc után eljátszotta úja, és újra. Csodálatos gondoltam. Füles kihúztam, vissza a másik gépbe. Az a hiba 3-4 órás zenehallgatás alatt egyszer sem jött elő. Gondolkodóba estem.. Reggel írtam egy levelet az iPonba, hogy tudnak e ebben segíteni? Esetleg nem e lehetne megnézni, hogy egy másik lapon(Ami persze megegyezik az általam tegnap délután vásárolt termékkel) kipróbálhassuk, hogy ez a hiba egyedi e vagy sem? A válaszuk röviden és tömören: Dugjam be a gépet, egy földelt konnektorba!
Nos.. mivel villanyszerelő az egyik szakmám, és itthon én építettem ki az egész rendszert, így azonnal vissza is írtam, hogy földelt, de még a hosszabbító is amibe bele van dugva sok más dologgal együtt.
Erre 2012.12.14 óta válasz nem jött(A vásárlás 2012.12.12-én történt).Lassan belenyugodtam, hogy fejhallgatóval szinte lehetetlen a gépet használni. Nem túlzottan érdekelt. Mivel az előlapi USB portról működött és csak néha recsegett. Az alaplapi hangkártyát Optikai kábellel össze kötöttem a DVD lejátszóval így a filmeket is tudtam rendesen nézni.
1 hét után elkezdett a gép random kék halált halni. De jó. Kaptam pár hasznos infót ebben a fórumban, hogy kapcsoljam ki ezt, kapcsoljam ki azt és a problémám megoldódik. Így tettem. A kék halál lecsökkent heti 1-re, két hetente 1-re. Hurrá.
Ekkora megint írtam az iPonba, hogy miért van az, hogy megvásárolok egy terméket "jó pénzért" és le kell butítsam ahhoz, hogy használni tudjam?! Valami megoldást igazán találhatnánk rá. Az e-mailemet 2013.01.05-én írtam. Választ a mai napig nem kaptam(2013.02.19).
2013.02.16-án beütött a végítélet napja.
A gép le állt. Újra indítom. Semmi. Proci hűtő felpörög, se kép, se hang, 1-2 percig megy.. le áll. A lap felől valami sercegés, ciripelés. De jó.
Pont benne voltam egy táblában amit legalább 3-4 órája szerkesztettem és töltöttem ki. De jó.
Egy két órát elszenvedtem vele, hogy mi a lehet a baj. Sajnos nem jutottam előre. Garanciális gondoltam.. vissza viszem cserélik a hibás terméket és ennyi. 1 hétnél tovább csak nem tart.Eközben vissza a régi gépre, hogy még se maradjak gép nélkül. Füles bedug, néma. De jó. Nézem a usb-s hangkártyát semmi. Nem ég a zöld led. De jó. Usb-ből kihúz. Simán bedugtam az alaplai hangkártyába. Néma. A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft.
Gépet szétszedtem, dobozokba vissza. Hétfőn délután landoltam a Dévai utcai kórházba. No para. Gondoltam.
Megjegyzem. Nem azzal van a probléma, hogy elromlik. Előfordul, megesik.
A baj azzal van, hogy a személyzet olyan stílust enged meg magának, hogy szívem szerint...
A stílus maga az ember.. szokták mondani, de ezt a szolgáltató iparban hanyagolni kell, kellene.Lássuk mire gondolok.
Én: Jó napot kívánok K. Zoltán vagyok.
Szervizes: Igen?
Én: Jó napot kívánok még mindig K. Zoltán vagyok.
Sz: Igeeeeen????
Én: Mind1, hagyjuk. Olyan problémám van(Lásd fentebb).
Sz: Mi a gép baja?
Én: Nem kapcsol be.
Sz: Micsoda?
Én: .. a számítógép.
Sz: Oké. Akkor melyik termékkel van a gond?
Én: Ne haragudjon nem tudom.
Sz: Mi az, hogy nem tudja??????
Én: Ne haragudjon, nem vagyok számítógép szerelő.
Sz: Jó, akkor 5 ezer ft lesz a bevizsgálás.
Én: Garanciális termékekre?
Sz: Igen, nem gondolod, hogy majd mi itt elbasszuk az időnket azzal, hogy itt kitaláljuk, hogy az 5 termék közül melyik a szar.
Én: Ez most komoly?
Sz: Mit nem értesz te ezen???? Be kell vizsgálni, hogy mi szart be rajta. 3-4 hét.
Én: 3-4 Hét??
Sz: Rajta van a garancia lapon(Eközben fogta az alaplapomat és egy 15-20cm magasról fogta és belebaszta a lapot a dobozába).
Én: Uram... megkérhetném arra, hogy vigyázzon a termékemre?
Sz: Úgyis szar nem?
Én: Uram... nézze. Munkára használom a gépet. Ebből élek. Ennek az eszköznek köszönhetően keresem a napi kenyerem. Nem lehetne esetleg, hogy egy kicsi... nem sokat csak egy kicsit meggyorsítani az esetet?
Sz: Mindenki ezt mondja, 3-4 hét, ha nem tetszik akkor is ez van. "Józsi(A kolléga. A neve nem biztos)"
Csináld már ezt a szart. Hátra mentem kajálni.
Én: Ez most komoly?
Szerelő Józsi: Hol tartunk?
Én: A hiba keresésen, hogy melyik termék a "szar".
SzJ: Miért, nem tudja???
Én:..... Van táp teszterük?
SzJ: Van.
Én: Hozza már ide. Nézzük meg, hogy a táp jó e?
SzJ: Jó.Kiderült, hogy a táp hibátlan.
Ezt a beszélgetést, úgy képzeljétek el, hogy a szervizesek arcán végig egy pökhendi mosoly volt.
Szánalmas.
A szervizes elkezdte kitölteni a papírokat majd, mikor végzet 3 papírt a kezembe nyomott, hogy itt írjam alá.
Elolvasom és kérdéssel fordultam hozzá:
Én: Itt nincs ráírva az, hogy a terméket, sértetlenül, és hiánytalanul átadtam.
SzJ: Persze, hogy nincs. Majd a szervizben átnézik.
Én: Mit, hogy sérült e és, hogy meg van e mindene?
SzJ: Igen.
Én: De én most adtam oda. Hiánytalanul, sértetlenül. Mi történik akkor, ha a termék utazás során az önök kezében sérül meg?
SzJ: Öööö olyan nem lehet.
Én: De uram. legutóbbi itt jártamkor egy AMD proci döglött el. Alaplapban hoztam vissza. A kollégája át nézte, lapba vissza. Majd 2 hét múlva közölték, hogy a procinak a lábai el vannak ferdülve és ez így elvesztette a garanciáját!!! Akkor nyeltem egyet. Most engedelmével nem nyelnék egyet sem. Írja rá a papírra, hogy sértetlen és hiánytalan.
SzJ: Azt nem lehet.
Én: Akkor szóljon a főnökének.
Itt tíz perces várakozás után, a főnök közölte, hogy jó ,kézzel rá írják és lepecsételik.
Itt megint megkérdeztem, hogy biztos ez a 3-4 hét?
SzJ: Szinte biztos!!! Megjavítják. Ennyi. Majd e-mailen értesítünk.
Én: Ne haragudjon. De nekem ne javítsák. Cseréljék ki egy másikra. A különbözetet pedig kifizetem, ha pluszos a dolog. Amennyiben mínuszos, levásárolom.
SzJ: Haha, ez nem így működik.Itt már nem érdekelt. Papírok el, majd én is.
Sérelmemmel és vásárlási szándékommal át hajtottam a Francia úti boltba. Igen, vásároltam. Heti 2x, 3x szoktam Hálózati termékeket 20-50ezer ft között.
Sérelmemet felhoztam a pénztáros kisasszonynak. Aki kedvesen közölte, hogy a szemüveges úrnál vezessem le mindezt.
Levezettem, hogy ez így abszolút nem korrekt. Se a hozzá állás, se a viselkedés, se az ügyintézés menete. Sűrű bocsánat kérések. Igen, igaza van. Elnézést. Este felhívnak, hogy pontosan mi a baj. Igen, persze, lehet másik alaplapot választani ha ráfizet. Este mindenképpen felhívjuk. Igen, igen előre vesszük, hiszen ön rendszeres vásárló. Elnézést még egyszer. Ez a tegnapi napon volt. 2013.02.18-án.Nos. Ahogy titeket hívtak, úgy hívtak engem is. Hihetetlen, hogy ez a bolt.. ahol az elmúlt 3 év alatt több mint 3 millió ftban vásároltam ezt megengedheti magának. Most itthon ülök gép nélkül, információ nélkül.
Arra nem méltatnak, hogy legalább felhívjanak, hogy sz.pjam le őket. Semmi. 3 hónapja vásárolt gépem nagy része náluk pihen.. és még ők vannak felháborodva, hogy el mert romlani a gép. A fülest már fel se mertem hozni, hogy nem e a gép tette tönkre...Gondoltam le írom. Remélem nem haragszotok.
Üdv, Zoli.
-
bul07
nagyúr
válasz
gizmo20 #4851 üzenetére
Ha ajánva és saját kézbe külted ell akkor nem tudják letagadni , meg miért is tenék
Ha meg nem ajánva adtad fel honann tudnád meg hogy egyáltalán eljutott hozájuk(de remélm nem így adtad fel hogy spóroljál pár száz forintott, amúgy a sima ajánlott nem aláírós és simán a postaládába is bedobják)
Mielőt felutazol a postátol kérj másolatott az átvételi papíról mert azon van aláírás , így lehet azonosítani hogy ki vette átt -
gizmo20
tag
Hello
Olyan gondom van,hogy vettem innen az apróról nevet nem írok kitől 2x4gb corsair vengeance 1866-os ramot,hozzáteszem újonan ami a híres ipon computerbe szól,másfél hónap után beszart,február 5-én szombaton vittem be a postára hogy visszaküldjem garanciába,írtam is nekik hogy elküldtem és várják 11-én visszaítrak hogy még semmi,tegnap írtam nekik hogy hogy áll í dolog,nagy meglepetésemre azt állítja a fickó hogy még mindig nem érkezett meg,pedig a cím jó és a postás is kiszállította.Viszont a postán mondták hogy egy úr is ugyanígy járt ahogy én felküldött valami alkatrészt és az övé se volt meg,és hopp egyszer csak előkerült,gondolom egy kis határozottságba került neki,később felhívom őket és az leszek én is amennyiben nem segít holnap utazok pestre,és akkor......
Köszi a választ.
-
bul07
nagyúr
AMD-s játék kuponokról még semmi hír?
Lesz az ipon-nál ?
(Kicsit csábítóbb az AMD-s ajándék) -
Shad0w
senior tag
-
boogie84
veterán
Üdv! Tudja valaki hogy mi ez a 33.000Ft értékben kredit amit most pl a vga-khoz adnak?
-
lsc
nagyúr
Üdv
Egy iponostól érdeklődnék, egy sata II-es ssd megdöglött, garanciafutár ha jól emlékszem nincs hogyan adjam fel /a csomagot kitaláltam/, illetve ha nincs olyan már a listában mi lesz helyette ? -
salieri.
őstag
Na akkor leírom a történetemet én is az iponnal kapcsolatban.
2012. decemberében vettem egy komplett gépet monitorral. Már a vásárlás sem volt zökkenőmentes ,szarvashiba ,tápkábelt nem küldtek, garanciajegyet elrontották. Valamint a ház két gumitalpát lesúrolták szerelés közben (így jött ki a gyárból elmondásuk alapján,no mindegy nem lényeges) Örültem is a gépnek 1 hétig majd jött a baj. A tápegység ventije elkezdett zúgni. Megrendeltem a garanciafutárt. Az ipon fel is vette garanciális ügyintézésre 2013.01.03.-án Mivel ezt követően nem érkezett válasz jó ideig írtam már nekik egy levelet ,hogy mi a fene tart eddig, egy mondatban válaszoltak, január 28.-án, hogy még nem kapták meg a tápot a gyártótól, de lehetőség van a cserére. (maguktól le se sz*rtak volna ha nem érdeklődök) Hosszas tortúra után 02.04.-én meg is kaptam a gépemet, ,kicsomagolás után meglepődve veszem észre, hogy a ház előlapját összekarcolták. Jeleztem a problémát feléjük, majd ezt a választ kaptam rá ,hogy a kollégák a legnagyobb körültekintés mellett járnak el a gépekkel, nem gondolnák náluk lett karcos az előlap(biztos így jött ki a gyárból), de várják a képeket. Jelenleg itt tart a dolog várom a fejleményeket, de nem hinném, hogy lesz felelős ,úgy látszik sokáig tart egy képet elemezni ugyanis már 8 napja elküldtem nekik.
Ezzel akár a fogyasztóvédelemhez is fordulhatnék, elég szomorú ,hogy nem képesek elismerni.Tény, hogy nem zavarja a működést de akkor is bosszantó ,egy vadonatúj gépet vettem ,nem egy használt vackot. Remélem a továbbiakban nem lesz gondom a géppel.
-
ESP
őstag
válasz
ninjapundi #4829 üzenetére
anyucival, rofl
-
fazerzje
csendes tag
Fogalmam sincs, az "Új"-ra mentem ..
-
"az meg csak mellékes, hogy az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem. végül át volt hajlandó venni fél óra vita után, és odamormogott annyit, h majd a központban ha "rábólintanak", akkor kaphatok cserét."
Ez volt az,ami engem is nagyon felhúzott.Le is írtam.Azóta se tudom,hogyan történhetett az én esetem.
Itthon ugyanúgy folytatódtak a problémák,így áthívtam egyik ismerősömet,aki hasonló hardverekkel rendelkezik. Többszörös C-MOS clearrel jöttem rá,hogy az egyik memóriamodul az,ami abszolút nem is engedi bootolni a gépet
Az alaplapi foglalat helyrerakásáért külön köszönet,nem hinném,hogy azzal volt a hiba,de így nyugottabban alszom. -
Buci21
addikt
válasz
dethroner #4832 üzenetére
17 vagyok, és anyámé a gép, ő akart jönni. ettől függetlenül a véleményemet megírhatom, meg is írtam. a stílusért bocsánat, de részben azért érthető szerintem. és a korom és a tudásom között nem feltétlenül van egyenes arányosság, ne ez alapján ítélj. nem mellesleg a cseredarabon is volt egy karc, mondtam is neki, de azért beraktam a gépbe, szal ment, nem a karc okozta a hibát. az ügy szerencsére rendeződött, de nem szeretnék többet ilyennel szórakozni. remélem ide sem kell írnom többet
-
dethroner
veterán
válasz
ninjapundi #4829 üzenetére
Hány évesnek mondanád?
-
lafaty80
addikt
válasz
ninjapundi #4829 üzenetére
"Anyucival"???
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz
ninjapundi #4829 üzenetére
Magam is kereskedelemben dolgozom, az már eleve semmi jót nem jelent, ha valaki a szüleivel érkezik ha panasza van.
-
ninjapundi
csendes tag
hát én is megértem, hogy ide írnom kell....
tegnap pont ott voltam a vitatott kérdésnél (vártam, hogy befejezzék a rendelt gépemet).
Hát az általad leírtakat kicsit máshogy tapasztaltam/halottam. Ha hozzánk jönnél be ilyen stílussal amit tegnap leműveltél, nem biztos .hogy ilyen türelmesen és nyugodtan tudtam volna kezelni, mint az általad "tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk" jelzővel illetett ügyintéző.
Már az elején úgy kezdted a beszélgetést, hogy ha nem most rögtön történik az amit akarsz akkor egyből rohansz a PCX-hez (és utána vagy 2-3 percig csak ezt hajtogattad)., szerintem nem így kéne kezdeni egy ügyintézést ... Utána felvetted az anyuci kedves kis fia vok stílust és már csak azért is kötegszem és játszom az okosat, még ha nincs is igazam (emlékeim szerint anyukád 1-2 alkalommal szólt is, hogy egy picit várj, mert ő próbált értelmesen és nyugodtan beszélni az ügyintézővel). Félreértés ne essék, én nem azt mondom ,hogy az Iponosok egy angyalok (nyilván akkor nem lenne ennyi negatív bejegyzés, és az kizárt, hogy soha nem voltak ludasok), hanem csak azt, hogy semmi kifogásolható nem volt a tegnapi ügyintézőkben.
Az javaslom a kedves kommentelőnek, hogy vegyen példát kedves anyukájáról, és próbálja meg a helyzetet olyan nyugodtan kezelni mint ő, és a probléma megoldására használjon el annyi energiát, mint az helyszínen rendezett okoskodásra és fórumon való írogatásra. -
Jester01
veterán
válasz
Oliverda #4825 üzenetére
Nem tudom, de ha már szóba került: szerintem vonzóbb akció lenne ha a "kis kedvezmény mindenkinek" helyett a "nagy kedvezmény néhány embernek" módszert követné az ipon. Meg kellene nézni a könyvelést, hogy az ipontokból mennyi kedvezményt adnak átlagosan és ugyanabból az összegből inkább olyasmit csinálni, hogy "minden x. vásárló visszakapja a teljes vételárat". Persze nem értek a marketinghez, csak magamból indultam ki. Gondolom a bejáratott rendszert amúgy sem cserélik le...
-
Oliverda
félisten
Az iPont mint olyan mióta létezik?
-
lafaty80
addikt
válasz
HUN]Repa #4820 üzenetére
Megint ékes példája hogy 2 vélemény hogy ütközik meg egymással
Annyit hozzátennék, hogy voltam szervizes, igaz egy kis városban, de:
- ahogy írva volt is, ne a látszat alapján ítéljünk, mert nálunk nem egyszer volt, hogy az kedves ügyfél autójába nekem kellett kivinnem a gépet, persze udvariasságból, de amilyen retkes, gusztustalan volt az autó, nem nagyon akartam betenni. Ha a kocsija, milyen lehet a lakása, stb....stb..... Ha innen kellett volna kivennem a gépet, talán már az elején áthúzom a szervizlapon a "garanciális javítás" részt. De nem tehettem.És persze találkoztam az említett szervizes "fajtával" (ne legyen sértés, csak kategorizálás
), úgy hogy volt szervizes és it-s tapasztalattal felvértezve szerettem volna gariztatni. Kb 5 perc után kezdtem zavarban lenni, kicsit később már hülyének éreztem magam. Amikor tudod hogy a bullshit generátor dolgozik benne, hogy a nagyvilágban éppen hallott és kicsit még rápakolt értelmetlen és összefüggéstelen "szakmainak" titulált szavakkal/mondatokkal akar alázni, akkor pattan valami, ahogy nálam is.
Egy jó tanács minden ide írónak, előbb ott a helyszínen face-to-face kellene azokat elmondani megbeszélni, amiket ide írtok szerintem. Tudatos vásárlóként sok lehetőség van a kezedben, köztük a kommunikáció is.
-
tlac
nagyúr
válasz
HUN]Repa #4820 üzenetére
Amennyiben az ügyféltérrel kapcsolatban panaszod van azt szeretettel fogadjuk
úgy emlékszem, hogy sokszor olvastam már itt ehhez hasonlókat:
"az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem"
ha ez tényleg így van, akkor ez eléggé megadja a "kellemes" alaphangulatot...
-
HUN]Repa
aktív tag
Sajnálom, hogy problémád volt a garanciális ügyintézés során. Egy-két dolog azért szerintem tisztázásra szorul az üggyel kapcsolatban.
A garanciális ügyintézésen dolgozóknak egyik feladatuk esetedben a memóriakompatibilitás ellenőrzése - ne vedd zokon, de nem az ügyfél által bevitt papírok, hanem a gyártó honlapján aktuális adatok alapján - hozzátéve, hogy nagy pirospontot érdemelsz, hogy utánanéztél a kompatibilitásnak, sajnos kevesen teszik meg és pont ezért kellett bevezetni ezt az ellenőrzést. Másik feladatuk többek között, hogy a leadott termékeket tüzetesen átnézzék az észrevételeiket pedig közöljék, az átvételi lapra felvezessék. Ez nem feltétlenül befolyásolja a garancia menetét, de későbbi vitákat és félreértéseket lehet így elkerülni.
Esetedben a memória néhány érintkezőjén görbe vonalú karcolás volt látható, nem(csak) a behelyezéskor az érintkezőkön keletkező párhuzamos vonal alakúak. Sajnos az ilyen esetben nem lényeges, hogy ez csak egy szögből látszik-e. Ez nem a rendeltetésszerű használatból eredő kopásnak minősül (tehát nem feltétlenül a hibával kapcsolatos), így mindenképpen megemlítendő az átvételi bizonylaton. Ezt később a beszállító/disztribútor/gyártó közül valamelyik bírálja el. A vita tehát nem a termék garanciális ügyintézésének megkezdéséről vagy elutasításáról, hanem annak módjáról szólt.
Az ügyintézés nem lett elutasítva, a beszállítóhoz továbbítjuk a terméket, és az ügyintézés módját megváltoztatjuk, ha a beszállító normál garanciába veszi fel a terméket.
A termék átvételekor aláírod azt, hogy sérülésmentes, és lehetőség is van ennek ellenőrzésére. Amennyiben ez neked fontos, ne a mögötted állókkal törődj, esetleg félre is húzódhatsz és ott ellenőrzöd a terméket. Tudom még ajánlani a délelőtti órákat, akkor nagyobb nyugalom van esetleg a házhoz szállítást, így biztos nem liheg másik vevő a nyakadba.
A példád a másik üzlettel kapcsolatban néhány helyen sántít, egyrészt ha az általad említett leadott merevlemezen találtak volna nem rendeltetésszerű használatból eredő kopást,legyen az mondjuk egy letört sarkú - vagy inkább csak repedt - csatlakozó, vajon akkor is úgy jártak volna-e el?
Másik fontos dolog, hogy az iPon Computer nem tart raktárkészletet - ahogy erről meggyőződhettél a rendelés során is - többek között ezért az azonnali csere sem lehetséges.
A termékek bevizsgálása általában a beszállítónál történik, ne haragudj, hogy nem tartunk egy eszközt amibe DDR3 notebook RAMokat tudunk "bepattintani, és letesztelni".
Végezetül annak megismeréséhez hogy hogy bánunk a termékekkel a bent eltöltött idő szerintem kevés. Amennyiben az ügyféltérrel kapcsolatban panaszod van azt szeretettel fogadjuk, de ahhoz, hogy mi van "hátul", szerintem semmi közöd, már bocs hogy ezt mondom. Ahova egyébként a leadott termékek kerülnek, nagyon jó szeműnek kellene lenned, hogy beláss, ott viszont nincs íróasztal.
Ja még egy dolog bár ez nem a témába vágó, azzal kapcsolatban hogy némelyek szerint a rend a merőleges-párhuzamos pozíciókban merül ki az a véleményem, hogy ha felnézel a csillagos égre, az ott található égitesteknek rengeteg idejük volt, hogy kialakítsák a rendet és ott az előbb említettek közül egyik sem található meg. Vannak akik a másnak káosznak tűnő állapotban tudnak hatékonyan dolgozni, és van, ahol az a fontos. Az említett 7870 valójában GTX580 a kolléga tulajdona az Ő felelőssége, hogy tárolja.
Az ügyintézéssel kapcsolatban tehát a beszállítóhoz leadjuk a terméket, az ügyintézés módja akkor dől el, erről értesítünk is, amennyiben kéred, emlékezetem szerint azt beszéltük meg hogy a kellemetlenséget csökkentve a csere ramot előre berendeljük és amennyiben a beszállító elfogadja a leadott ramot ezt azonnal rendelkezésedre bocsájtjuk. -
Buci21
addikt
nah, megértem, h ide is írnom kell. a garis ügyfélszolgálatuk egy kalap fos. bevittem egy So-DIMM memóriát, mondván h nem megy a gépben, amivel kompatibilis, a patriot hivatalos oldala szerint is, erről ki is nyomtattam egy oldalt. a barom munkatárs 10 percen át túrták a netet, h rátalalájanak ugyan arra, amit kinyomtattam, hátha én hazudok, és ennyivel le is vagyok rendezve. aztán meg találtak az egyik pinen egy apró karcot, ami a működést nem folyásolná be, mondom nem láttak még régi SD-RAM modult? szétkarcolva elmennek, a pinen egy karc nem okozna ilyen hibát. én mondtam, h ugyan nem karcoltam össze, azt mondták, h így jártam, felelősségem van, h amikor átveszem a cuccot, akkor igazolom, h annak állapota hibátlan. de komolyan, ez pofátlanság, az egyik félreeső pinen egy csak oldalról látható karcot észrevenni lehetetlen, amikor mögötted már tolong a következő vevő a sorban. soha nem veszek tőlük semmit, ilyen pofátlan egy boltot még 1et nem láttam. az meg csak mellékes, hogy az emberrel a tahó szociopata átvevő-alkalmazottjuk úgy beszél, mint egy felmosóronggyal, totál hülyének nézve engem. végül át volt hajlandó venni fél óra vita után, és odamormogott annyit, h majd a központban ha "rábólintanak", akkor kaphatok cserét. pfejj, bezzeg egyszer lambdacomputernél, nyugodjanak békében, volt egy hibás vinyó, visszavittem, aláiratták velem az átvételit, bevitték hátra a vinyót, és adtak helyette egy ugyanolyat. ez elvárható lenne itt is, legalább pattintsa bele egy másik gépbe, tesztelje ki, nem tom... ilyen nemtörődömséget el nem tudok képzelni. jah, és amennyit beláttam a szervizbe hátra, egy asus dc2-es 7870-es hevert az íróasztal sarkán billegve, gondolom az is garanciális cserével került be. ahogy a cuccokkal bánnak bent, az röhelyes, ennél nálam nagyobb rend van itthon a fiókba, pedig én csak 2 bontott notit árulok... vicc ez a bolt, csak a pénzre utaznak, elérték nálam, most írok róluk.
-
Trevi
tag
Szia mit lehet kezdeni ha vásároltam a iponnál egy FSP Hexa 500W tápot ami 2 hónapja vettem de már az 1. nap furcsa hangot ad ki ilyen sistergős sípolós hangot. próbáltam már terhelni a gépet feszültséggel, próbáltam levenni a feszültséget mindent próbáltam de nem tudtam elhallgattatni a tápot. Valószínű hogy a ventivel lesz a gond de csak windowsban sípol, biosban csöndben van! Garancia foglalkozik ezzel? Vagy ne pazaroljam rá az időt?(Francia úton vettem kb 5 percre van tőlem)
-
lafaty80
addikt
Helló,
HUN]Repa
- olvastam itteni kimerítő hsz-edet, és hát igen, minden történetnek lehet akár 2 vagy több oldala is, tanulságos olvasmány mindkét fél részéről- Viszont lenne hozzád egy kérdésem, régóta vásárolok tőletek, szerencsére még garis gondjaim nem voltak.
Viszont mostanában többször is előfordul, hogy olyan terméket teszek a kosárba (ddr3 memória, hogy majd 1x rászánjam magam a gép bővítésre), ami csak rendelés véglegesítéskor látszódik nincs készletej. Lehet hogy én nem látom csak, de ha így van, nincs arra mód, hogy azokat a termékeket mondjuk más színnel, vagy más módon meg tudjátok különböztetni?
Üdv,
lafaty -
-
rocket
nagyúr
Nem 15 munkanap, hanem 15 nap.
Ez se kobe vesett datum, annyi van a jogszabalyban, hogy torekedni kell a 15 napra, de semmilyen jogi koteleztesege nincs a 15 napnak, tehat ha tullepik se lesz semmi.Ezt a jogszabalyt valoszinuleg cirkuszi bohocok keszitettek, mert a logika annyi benne mintha az o fejukbol pattant volna ki.
Ha neked mint vevo jelentos kenyelmetlenseget okoz a javitas elhuzodasa, akkor van lehetoseged felszolito levelet kuldeni. (termesztesen ajanlott, tertivevenyes level formajaban kell kuldeni, es a levelbol erdemes sajat masolatot kesziteni.)
Ezzel a lehetoseggel a kovetkezo szavatossagi jogosulatsagra lehet ugrani ami a termek csereje.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BIOS topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Variálhat az apertúrával az S26 Ultra
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- P15 Gen1 27% 15.6" FHD IPS i7-10850H T2000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Acer Predator Triton 16 Gamer Tervező Laptop -60% BRUTÁL i7-12700H 16/1TB RTX 3080Ti 16GB 2,5K 240Hz
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-12400F/14400F + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA!!!
- Új HP ZBook Firefly 16 G10 Profi Tervező Vágó Laptop -50% i7-1355U 16/1TB FHD+ RTX A500 4GB
- Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128GB / Szép állapotban / 12 hónap jótállással
- Lenovo IdeaCentre 510A,Ryzen 5 2400G,16GB DDR4,120GB SSD+640GB HDD,wifi,AMD Vega 11,szép állapotban!
- MSI B75MA-E33 Alaplap,I/O Shielddel,hibátlan állapotban,igény szerint I5 3570 cpu és 8GB ram!
- Intel Core i5-3570 processzor 6M gyorsítótár, akár 3,80 GHz,hibátlan állapotban!
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- OnePlus Nord 2 5G 8/128GB Szép állapotban - kijelző hibás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest