Új hozzászólás Aktív témák
-
=HG=
addikt
Sziasztok!
Már vásároltam 1-2 dolgot Ipon-nál, nekem sem volt semmi gondom, bár csak 1 garanciális ügyintézés volt egy Geil ram-al, amit korrektül kicseréltek....De: Megmondom őszintén nekem sem nagyon tetszik ez az amortizációs dolog. Bár jogilag nem vagyok tisztában az ide vonatkozó résszel, de gyanítom fogyasztóvédelemnél ez problémás lenne.... Csak gondoljunk bele: Sok árucikknél dönthetünk pont a garancia miatt, hogy melyiket vegyük (pl asus3 év) esetleg ez miatt egy kicsit drágábban, majd amikor gariztatnunk kéne mondjuk 2 év után, akkor értékcsökkent...Na neee, ezt nem kéne bevegye a gyomrunk szerintem (csak etikailag sem, függetlenül a jogszabályoktól)
Viszont: a fentebb leírt 560TI vs 460 csere a vevők 99%-ánál hátraszaltót eredményezett volna, viszont pont sikerült annak az 1-nek küldeni, aki felháborodott...(nehéz a vevők 100%-ának kedvére tenni..)
Azért megemlítenék egy esetet 2 év teljes körü garanciára.... Kb 5 évvel ezelőtti történet, volt egy Fujitsu Siemens 17"CRT monitorom, aminek a tápja megadta magát...Bevittem szervízbe, hogy érdemes-e vele foglalkozni, vagy kuka ?(semmi papirom nem volt róla) Erre megnézik gyári számot, és közlik, hogy ez a moncsi nincs 2 éves, tehát gariba megjavítják...Mit mondjak...erős rácsodálkozás volt, hogy ilyen létezik MO-on.. Nos,szerintem bárhogy szólnak a magyar jogszabályok(1 év gari) én biztatnám a cégeket, hogy igenis vállalják a gyártó által meghatározott garanciális időket! Próbáljunk elszakadni a balkáni berögződött szokásoktól. -
=HG=
addikt
Ha figyelmesen olvastad volna a hozzászólásomat, akkor számodra is kiderült volna, hogy alapjában véve pozitív volt a véleményem az ipon-ról. Nem bántódtam meg, de: Nem arról szól a dolog, hogy megfelel, vagy nem a cseretermék, és arról sem, hogy te mennyire vagy igényes. Ha megegyeztek, és te is úgy érzed, hogy jól jártál, semmi gond, a Te dolgod.
Pusztán a véleményemet írtam erről az amortizációs dologról, és arra próbáltam rávilágítani, hogyha jogszabályilag az eredetileg vásárolt terméked garis, akkor 2 év után is a vásárolt összeget kell visszakapnod, (vagy levásárolnod). Akkor nem vagy "megkárosítva". Mint vevőnek vannak jogaid, ha Te nem akarsz élni vele, hát nem,...de vannak akik igen. Nem a piacon vagy, hogy Jóskapista azt mondja : " Jólvan öcsém beszámítom, de értéken alul"Ettől függetlenül még 1x leírom: Én meg vagyok elégedve az Iponnal, és a fent említett vga cserét is korrektnek gondolom. (bár nem ismerhetünk minden részletet, de a szándék minden képpen nagyon pozitívan értékelendő) És igen fogok náluk vásárolni, ha éppen ott találom meg a számomra megfelelő árucikket. És csak remélni tudom, hogy esetleg ujragondolják valamikor ezt az amortizációs dolgot...
-
=HG=
addikt
Abban egyet kell értsek veled, hogy (saját tapasztalat, és fentebb olvasottak tekintetében) garanciális ügyintézésben korrekt megoldásokkal rendezik az ügyeket... De akkor minek ez a cécó ? Nem jobb szájízzel, és bizalommal fordulnál a céghez, ha nem lennének ilyen amortizációs számítások. Pláne ha mint ezaz ominózus vga csere; ha egyszer úgyis korrektül lerendezik, akkor minek a filléreskedés ? (pláne ha esetleg nem is jogszerű)
Nálam például az is pozítív, hogy ipontól itt van HUN]Repa egy nem hivatalos fórumban segédkezni a vásárlóiknak...samu99 : Szerintem ha ott vásárolod az alkatrészt amit beszereltetsz, akkor a szervíz díjból kapsz-20%-ot ha nem tévedek..Ha 1 hónapon belül(de 3 napon túl) hibásodik meg a cucc, akkor megjavítják, ha nem lehetséges, akkor kapsz cseredarabot..
De ezt gondolom nálam illetékesebbek jobban megválaszolnák.....[ Szerkesztve ]
-
=HG=
addikt
válasz fricz19 #4858 üzenetére
Az a baj, hogy túl sok a panasz..És nem csak az Iponra... Ebben az országban a garanciális ügyintézés szívesség szinten megy...Érezd magad megtisztelve, hogy hajlandóak elintézni, hogy a hibás árut kicserélik.
A kereskedelemhez meg kb 0 érzéke van az eladóknak. Kb senkinek nem jut eszébe, hogy az a paraszt aki előtte áll nem ott vásárolna, sem állása, sem fizetése nem lenne... " A vevőnek mindég igaza van " kifejezést még csak hírből sem hallották. Mert igen, sokszor ha nincs igaza, kereskedői szempontból sokszor kifizetődőbb néha bevállalni... És lehet kedves és mosolygós is az eladó..még ha nincs olyan kedve akkor is...Nevezzük munkahelyi kötelességnek. Ja, hogy ez Magyarországon nem divat ? Hát nem..(#4859) dethroner : Ha már tavaly is ott volt, az már a boltot is minősíti...
[ Szerkesztve ]
-
=HG=
addikt
válasz djculture #4866 üzenetére
Ez igaz, de ez hosszú évek alatt kialakult.. Többek között azért mert a boltot sem érdekli, mikor lesz elintézve, mert mutogat a nagykerre, hogy ők ülnek rajta. Ha csesztetné a bolt a nagykert, stb... nem lenne ilyen hosszadalmas most. Csak senkit nem érdekel, hogy a vevő meddig vár a cuccára. Sokan már inkább vesznek a gariztatás idejére egy másik alkatrészt...Siralmas.
Sógornőmnek kb 2 hónap alatt cserélték ki a netbookját (asus) Szervíz megállapította, hogy rossz, javasolták a cserét. De nem ám, hogy leleveleznék, hogy itteni forgalmazótól kap egyet,áááá. Kintről küldtek egyet, amin angol nyelvű oprendszer volt....Logikus..[ Szerkesztve ]
-
=HG=
addikt
Te se menj kereskedőnek ! (azon most ne vitázzunk, hogy igaza volt, vagy sem ) Miért ne mehetne oda egy 17 éves érvényesíteni a jogait ? Ő ugyan olyan vásárló mint Te ! (legalább is az eladó szempontjából nézve )
Sőt a fogyasztói társadalomban a 20-30 év közöttiek költenek a leg többet.. Úgyhogy nem árt a fiatalemberrel korrektül bánni, mert Ő csak most kezdi el költeni a pénzét (egyenlőre anyuét ) és érdeke a boltnak, hogy ne máshol költse.. -
=HG=
addikt
Te sem, és Én sem voltunk ott, de az egész írásból tartalmilag az jön le, hogy a tisztelt szervizes pont leszarta az ügyfelet, aki csak 17 éve és anyucival érkezett. (Ami itt egy pár embernek ciki...szerintem nem) Kezdve azzal, hogy elfelejtett köszönni...Az ügyfélnek gondolom ez nem tetszett. Innentől kezdve halálra volt itélve az egész ügyintézés. Mindketten nagyarcot játszottak. Csakhogy ezt egy boltban dolgozó nem teheti meg !
( És ilyet más is tapasztalt) Normálisan is el lehet magyarázni, hogy mi az ügyintézés menete, és mi-miért történik (esetleg pénzért) De a 3-4 hét alapból nálam is kiverné a biztit. Az hogy dobálják az alkatrészeimet, meg felháborító. Természetesen lehet, hogy az egész nem így történt... De Te írogatnál ide felháborodva ha normálisan rendezik veled a problémád ? Na ugye, hogy nem...Akkor mindenki azt hisz el az egészből, amit akar.[ Szerkesztve ]
-
=HG=
addikt
válasz HUN]Repa #4914 üzenetére
Bocsásd meg tájékozatlanságomat, de érdekelne, hogy milyen pozícióban dolgozol a cégnél. Mondjuk 1-10ig rangsorolva, ahol az 10 a tulajdonos. Tehát arra lennék kiváncsi, hogy mennyire vagy megbecsülve a munkahelyeden, ill. a vezetőség mennyit tud a PH-s tevékenységedről. Mondhatod, hogy semmi közöm hozzá, nem fogok megsértődni. ( lehet priviben is, ha gondolod) De én úgy gondolom, hogy ilyen munkaerőkre lenne szükség egy ilyen volumenű cégnél. Nem fényezni akarlak, (ill.dehogynem) csak néha idetévedek és Te mindég kultúráltan helyrerakod a dolgokat...
-
=HG=
addikt
Szerintem venti lapát nincs egyensúlyban (mint az autónál a centirozás ) gondolom gyártási hiba. Valószínű garanciális probléma. Arra azért készülj fel, hogy nem 2 nap alatt tesztelik le... Rengeteg rossz tapasztalatot olvashatsz itt, de aki meg volt elégedve a garis ügyintézéssel, az nem jön ide firkálni. Én megpróbálnám, mert magától nem fog meggyógyulni, csak rosszabb lesz...
[ Szerkesztve ]
-
=HG=
addikt
Sziasztok! Erről az in-game kuponról lehet tudni valamit? Mire lehet beváltani, és hol? Mert nem találok róla semmit...
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Acer Predator Z35 UW-QHD 4ms 120Hz monitor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan állapotban
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Series 10 GPS + Cellular 46mm okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI P65 Creator 9SD notebook - i7 9750H 16GB RAM 512GB SSD GTX 1660TI MAX Q 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Asus VivoBook S513EA FHD notebook - i5 1135G7 16GB RAM 512GB SSD Inter Iris Xe IGP WIN11
- PS5 - 825 GB! Megkímélt!
- Canon 580EX II, ez az újabb generáció, Canon EOS rendszerhez.
- Apple iPad 9, Space Gray, makulátlan, 64Gb, Wifi+Cellular ( eSim ) 10.2'' Retina + Smart billentyű
- Tamron 70-300 mm AF objektív Nikon vázakra
- Apple iPhone 14 Pro, Space Black, független, garanciális, 88% akku, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest