Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • salieri.

    őstag

    Na akkor leírom a történetemet én is az iponnal kapcsolatban.
    2012. decemberében vettem egy komplett gépet monitorral. Már a vásárlás sem volt zökkenőmentes ,szarvashiba ,tápkábelt nem küldtek, garanciajegyet elrontották. Valamint a ház két gumitalpát lesúrolták szerelés közben (így jött ki a gyárból elmondásuk alapján,no mindegy nem lényeges) Örültem is a gépnek 1 hétig majd jött a baj. A tápegység ventije elkezdett zúgni. Megrendeltem a garanciafutárt. Az ipon fel is vette garanciális ügyintézésre 2013.01.03.-án Mivel ezt követően nem érkezett válasz jó ideig írtam már nekik egy levelet ,hogy mi a fene tart eddig, egy mondatban válaszoltak, január 28.-án, hogy még nem kapták meg a tápot a gyártótól, de lehetőség van a cserére. (maguktól le se sz*rtak volna ha nem érdeklődök) Hosszas tortúra után 02.04.-én meg is kaptam a gépemet, ,kicsomagolás után meglepődve veszem észre, hogy a ház előlapját összekarcolták. Jeleztem a problémát feléjük, majd ezt a választ kaptam rá ,hogy a kollégák a legnagyobb körültekintés mellett járnak el a gépekkel, nem gondolnák náluk lett karcos az előlap(biztos így jött ki a gyárból), de várják a képeket. Jelenleg itt tart a dolog várom a fejleményeket, de nem hinném, hogy lesz felelős ,úgy látszik sokáig tart egy képet elemezni ugyanis már 8 napja elküldtem nekik.
    Ezzel akár a fogyasztóvédelemhez is fordulhatnék, elég szomorú ,hogy nem képesek elismerni. :( Tény, hogy nem zavarja a működést de akkor is bosszantó ,egy vadonatúj gépet vettem ,nem egy használt vackot. Remélem a továbbiakban nem lesz gondom a géppel.

Új hozzászólás Aktív témák