Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bronzos ATX 3.1 tápok a be quiet! névjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
tomgabor #10656 üzenetére
A magyarországi "jótállás" nem egyezik meg a külföldön kapott garanciával, a magyarországi forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal be. Sok terméknél van azonban lehetőség a gyártóval regisztráció után közvetlenül intézni a garanciát. Esetedben pl teljesen irreleváns, hogy az iPontól mennyi garanciát kapsz a Logitech termékekre, mivel ennek a gyártónak saját szervizhálózata van hazánkban, házhoz mennek a hibás termékért és vissza is szállítják a gyártó által megadott szabályok alapján.
-
knuckle
aktív tag
válasz
tomgabor #10628 üzenetére
Szia!
Alapértelmezetten pénteken kapnád a "rendelése megérkezett és félre van téve önnek...aktuális-e még" kérdést.
De ha adsz egy rendelésszámot, akkor sokkal könnyebb a dolog. Beírjuk megjegyzésbe, hogy ekkor meg ekkor viszed és kész. Ha mégis pick pack lenne később a megfelelő átvételi mód, akkor azt is meg tudjuk oldani. Jelzed mailben, és reccs. -
bul07
nagyúr
válasz
tomgabor #10628 üzenetére
PickPack pont esetén 5nap van az átvételre
Tehát reggel jön a sms hogy megérkezett a pontra akkor attól a naptól nézve 5 nyitvatartási nap
Pl ha ma jön a sms és vasárnap is nyitva az üzlet szerdán még át lehet venni
Vidékre kell +1nap mire a pontra ér
Tehát ha hétfőn délután megrendelnék valamit, kedden átadnák akkor leghamarabb csütörtök reggel jönne a sms hogy pontra ért a cucc -
válasz
tomgabor #10442 üzenetére
A bolt/RMA része átadja a beszállítónak és az intézi. Boltnak/RMA-nak nem sok köze van hozzá (max.leteszteli - termektől és hiba leírás/jelenségtől is függ)
Amúgy régi oldalon lehetett kérni külön (garanciális) cserét vagy javítást (most nincs ilyen opció). Nekem elsőre cserélték. Eddigi garanciális ügyintézéssel meg vagyok elégedve. Remélem mostani is gond nélkül lezajlik, csak hát az időtartam sem mind1, de arról a bolt nem igazán tehet. Az beszállítón/gyártón múlik legfőképp.MD
L -
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
tomgabor #10382 üzenetére
Rég voltam erre...
Egyrészt: fontos, hogy a Magyarországon kapott JÓTÁLLÁS nem egyezik meg a külföldön adott KORLÁTOZOTT GARANCIÁval, amit a gyártók a disztribútoraink felé is adnak egyébként, így ők eldöntik, hogy ebből mennyi jótállást vállalnak be.
Ha neked megfelel a korlátozott garancia, tehát többek között az, hogy a gyártótól kapott 3 (vagy több, ez esetleg regisztrációhoz kötött) év garancia nem indul újra csere esetén sem, és az, hogy saját költségeden kell külföldre szállíttatnod a terméket, akkor lehet, érdemes a gyártótól közvetlen rendelned.
Másrészt: Attól hogy a terméket tőlünk vetted, a gyártói garanciát - esetleg regisztráció után - ugyanúgy igénybe veheted, ha erre adnak módot (Sapphire tudtommal nem).
Harmadrészt: pont az EVGA cseszte el sajnos, a honlapon található garanciával kapcsolatos információk csak végfelhasználók felé érvényesek (és ezt csak hosszas levelezés után vallották be, ugyanis nem értik, hogy a boltnak is intéznie kell a garit). Egy ügyfél visszahozta 2 év x hónap után a 3 év EVGA garos kártyáját hozzánk - ehhez ugye joga van - a beszállítótól viszont már nem fogadták el, a fentiekre hivatkozva. Az ügyfél nem kötelezhető arra, hogy a gyártóhoz küldje a kártyát, a disztribútortól, és bolttól (hiába hivatalos partner) meg nem veszik át, a boltok felé csak 2 év van. Hát ez tényleg példás ügyintézés az EVGA-tól, végül megoldódott úgy, hogy OK most az egyszer átveszik. Megjegyzem ha cégesen regisztrálom be a kártyát, akkor is észreveszik és szólnak, hogy nem a fogyasztó van a regben, javítsuk ki... -
-Solt-
veterán
válasz
tomgabor #10382 üzenetére
Tudtommal mindig az elérhető legolcsóbb nagykert listázzák... a vevők többségénél az ár fontosabb mint a garancia.
Ettől függetlenül a minimum 2 év termékszavatosság mindenre jár! Annyi a különbség, hogy ilyen esetben az 1 év jótállás (garancia) letelte után a gyártóhoz kell fordulnod. Az EVGA esetében például mindegy, hogy hol veszed, a számlával tudsz regisztrálni az oldalukon és megkapod a 3 év garanciát. Ráadásul az ő garancia intézésük példás, tuti, hogy hamar megoldják a gondod.
Amennyiben nem szeretnél adott esetben külföldre postázni, xy gyártóval levelezni akkor mindenképpen olyan magyar kiskereskedőt keress aki annyi garanciával kínálja az adott terméket mint a gyártó. Ebben az esetben a garancia teljes időtartama alatt a kiskerhez kell fordulnod gond esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- TP-LINK routerek
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BestBuy topik
- Bronzos ATX 3.1 tápok a be quiet! névjegyével
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- nJoy Cadu 1000VA / 600Watt / 2026.07 garancia/ Usb management / Line-interaktív / 2aksi / Schuko
- Intel Xeon Processzor E5-2680 v4
- HP Compaq 8000 Elite USDT Klasszikus teljesítmény, minimalista dizájn!
- FSP HEXA+ 400W Megbízható Erőforrás a Stabil PC Működéshez!
- Macbook pro 14" m1pro 16/512, szép állapotban,kiegészítőkkel, dobozával.
- OLCSÓBB!!! Dell Latitude 7420 és 7420 All-In-One i7-1185G7, Intel Iris Xe Graphics, 16GB, 256GB-2TB
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Újszerű Lenovo IdeaPad 5 14ITL05 - 14"FHD IPS - i7-1165G7 - 16GB - 1TB SSD - Win11
- Nincs még weboldala, vagy szeretne újabbat? 50.000-ért teljes oldalt kap
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest