Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Hirdetés
-
Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
ph Nem az NVIDIA emelt, egyszerűen túl kevés a készlet, így a hiány felviszi az árát.
-
Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
it A Samsung arra figyelmeztette a sztrájkoló indiai alkalmazottait, hogy ha nem dolgoznak, nem kapnak fizetést – és ki is rúgják őket.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
válasz csiki52 #151443 üzenetére
Mint írtam is, az ügyintéző, akivel Te kommunikálsz a hibabejelentés során, csak az általad jelzett igényeket tudja továbbítani "felfelé". Nincsen semmilyen checkbox, és semmilyen más opció "csere új STB-re". Nyilván megvan az a csoport is, aki elbírálja ezeket a bejelentéseket, és elindítja a hibaelhárítási folyamatot, de velük ügyfél nem tud kommunikálni direktben.
De a lényeg, hogy megoldódott a probléma!
#151448yodee_
Valószínűleg először egy általános help deskes ügyintéző jelentkezett, majd az kapcsolt át a műszakishoz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen