Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balcsix

    senior tag

    válasz Nite #150640 üzenetére

    Ha nem férsz hozzá semmilyen korábbi dokumentumhoz, számlához, szerződéshez, stb..., abban az esetben chaten vagy 1414-en tudnak segíteni az otthoni szolgáltatásokhoz tartozó MT azonosítóddal kapcsolatban, azonban fontos, hogy csak az 5 számjegyből álló szerződéses jelszó ismeretében tudnak segíteni, amit a szerződéskötéskor adtál meg az ügyintézőnek vagy a weboldalon (illetve szintén szükség lesz a szerződéses jelszavadra az otthoni szolgáltatások, T fiókhoz kapcsolását illetően).

    Ha nem emlékszel már a jelszavadra, akkor csak üzletben tudják azt módosítani neked.

    A mobil előfizetéseket viszonylag könnebb hozzácsatolni a fiókhoz. Általában elég csak az egyiket hozzáadni, és az előfizető neve alatt lévő/1 folyószámlán lévő többi szerződést is hozzáadja. Viszont ha esetleg nem csatolta volna fel őket, akkor egyesével tudod hozzáadogatni őket. Minden esetben az adott számra kapott SMS-ben lévő egyszerhasználatos jelszót kell visszaírnod a felületre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák