-
PROHARDVER!
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeLucZ
addikt
válasz hakkan #45856 üzenetére
Colossus szárazföldi egység Nem kell neki fejleszteni légifegyverzetet Az csak a stargate unitoknak kell!
Nah alakul ez, még gyúrjál rá és hamarosan mehet ember ellen is a móka.
(#45857) Ghoosty:
nem túlzás, persze itt most pure macro game-ra gondoltam, elméleti maximumra
nyilván ha 2 percenként bedroppolnak a mainre, akkor ezt nem lehet így teljesíteni
(#45858) föccer:
igen, a stephanos 12 percre 200/200 mass roach nem rossz akkora mennyiségnél és olyan korán tényleg nem gáz ha nincs fejlesztés, de nem túl életszerű példa, meg hát ha derítik azért lehet fogni sentry void immoval szerintem, rommá chronozva az immokat
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb adatközpontokra van szüksége
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen mosógépet vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Autós topik
- Path of Exile 2
- Steam topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest