Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #3 üzenetére

    Igen. Ez Samsung lock-int fog eredményezni, de a Samsungnak most már nincs más választása. Vagy megy az Apple után, vagy feladja, és marad az androidos versenytársak szintjén. Nyilván az Apple elkapása fontos nekik.

    #4 hapakj : A TBDR csak az Imagination. A Mali az Tiled IMR és TBR hibrid, míg az Immortalis inkább Tiled IMR és TBDR hibrid. Az AMD meg a Vega óta DSBR, ami szintén egy Tiled IMR és TBDR hibrid szerűség.

    De nem a feldolgozás módja a gond, hanem az, hogy az Apple az Imagination dizájnokat átszabta úgy, hogy hatékonyan kezeljék a Screen Space Buffer Objeck konstrukciójú futószalagokat, amik az Xbox 360-ban elterjedtek. De az alap Imagination, az Adreno és a Mali dizájnok még mindig UBO-ra vannak optimalizálva, és ez nagyon meglátszik, ha GPU-driven pipeline-t nyomnak rajtuk, egyszerűen nagyon rossz a hatékonyságuk ilyen leképezőkkel. Az Immortalis már megy az SSBO felé. Valójában a Samsungnak az SSBO konstrukciójú futószalag kell, mert arra lehet hatékonyan portolni az Xbox 360-szerű leképezőket, vagyis azokat a játékokat, amelyeket az Apple is kiszemelt magának iOS-re. A legtöbb ultramobil dizájnnak a memóriamodellje nem igazán szereti ezeket.

    Az egy dolog, hogy tőlük vette meg, de abszolút nem tartja a fejlődést technikai tudásban például a konkurens Immortalissal. Pedig az ARM érdekes módon észrevette, hogy merre kell menni, míg a Qualcomm még mindig azt az az ISA-t reszelgeti, amit 2009-ben vettek az AMD-től. Csak összehasonlításképpen azóta az ARM, az NVIDIA, az Imagination és az AMD is minimum egyszer cserélt ISA-t. Némelyik cég kétszer. Nem véletlen, hogy a Samsung nézelődik, mert ők is érzik azt a marha nehéz láncot, ami az Adreno dizájnokon van, és ez rontja a versenyüket az Apple-lel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák