Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz kutga #3778 üzenetére

    A Szkadovszk hajó alagsorában pihenő sztalkerek között mindig van egy-két ember, akivel beszélgetve az az opció is él, hogy bizonyos pénzért (párszáz kredit) elvisz téged egy-egy helyre.

    Listából választhatod ki a megfelelő anomáliát, helyszínt.

    Azért is jó ez, mert ilyen sztalkerrel a vadonban barangolva is összefuthatsz. Néha különösen nagy szerencse, hogy elviteted magadat eggyel, barangolsz kicsit, majd belefutsz egy másik csapatba, s a vezetőjük elvisz mondjuk a térkép "másik végén" található egyik anomáliához, ahol találsz egy újabb képződményt.

    Egy kis rutin után még az is lehetséges, hogy aki Szkadovszk-ról elvitt téged adott helyre, nem ballag tovább, tehát elvisz mondjuk a "Karom-anomáliához", ott gyorsan felveszed a képződményt, átrohansz a "Cirkusz-anomáliához", ott is felveszed, majd vissza a sztalkerhez, s ismét megkéred, hogy vigyel el egy másik helyre.

    Ez egyébként nem mindig jön be, mert ha adott helyen, ahová a Szkadovszk-ról elviteted magadat éppen egy bandita csapat, vagy zombik tartózkodnak, akkor az ideiglenes "vezetőd" és társai azonnal a nyomukba erednek és/vagy harcolni kezdenek velük.

    (Ilyenkor kellenek a jó reflexek. Ha ügyes és gyors vagy, a távolodó sztalkereket utoléred, elébük vágsz, s ismét felbérelheted a vezetőt.
    Vagy ha ügyes vagy és gyors, akkor leszeded a banditákat, zombikat, stb. mielőtt a vezetődet és két kísérőjét megölnék. Szituációfüggő, hogy éppen mit kell tenned.)

    Egyébként furcsa módon van olyan, hogy elkísérnek egy helyre, s függetlenül attól, hogy van-e ott bármilyen ellenfél, már rohannak is el, vissza a Szkadovszk irányába (vagy a dolgukra).

    A "Bojler-anomália" tipikusan ilyen. Akik odavisznek téged, azok azonnal visszafutnak a hajóhoz, amint megérkeztél a helyszínre.

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák