Hir​de​t​é​s

2017. november 23., csütörtök

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28001) rétisün válasza Mirr Murr (#28000) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

igen, onnan asszzem még pisztollyal se tudtam kilövöldözni, pedig sok helyen működött ez a megoldás :D

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#28002) Riot Gin válasza Mirr Murr (#28000) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Ha a halálos mókád említetted: vannak olyan gravitációs anomáliák amik beszippantanak, és durrannak ugye egy nagyot. (Sebződsz, vagy megha'sz)

Saboteur Hibryd-ben bemész egy ilyenbe, és szevasz: lehúzhatod a rólót, előző mentés betöltése.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28003) Riot Gin válasza Mirr Murr (#28000) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Csernobilban lehetne aztán gazó'ni. De rendesen. Igaz, hogy a sok kaszásnak jó lenne a kisugárzása, de hát mindegy nem? Éjszaka legalább nem kell nekik lámpa....

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28004) Mirr Murr válasza rétisün (#28001) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Pedig akinek sikerült onnét kibányásznia, az örökös ideig felhasználható Lifetime warranty Stalker-játékkupont nyert. :DD

(#28005) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

S.O.S - Ha valaki tudja, hogy melyik Stalker modban van még meg a Tavor fegyver, az írja meg, sürgős lenne, előre is köszi!

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28006) Riot Gin válasza xFreex (#27991) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Ember, ez igaz is amit mondasz, de már félórája ezt használom és televan a hócippelősöm, a mogyoró tárolóm, és még a jóistenség is ezzel a programmal.

Meglehet vele csinálni amit mondtál, de pfuu de macerás.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28007) Antonius1978 válasza Mirr Murr (#27998) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Az egy beszed.Sirtam a rohogestol amikor elolvastam amit irtal, hogy is tudtal ilyent kitalalni :Y :DD

Riot Gin Sajna nem emlekszem hogy melyekben lattam, de van 2-3-ban is.
Talan a Geonesisben is benne van, azt kapunk a kocsibol kimentett ladaban, tudod az orrmanyosok barlangjaban, vagy jutalomkent, mar nem emlekszem, lehet nem is a Geo-ban volt ez a dolog...

[ Szerkesztve ]

(#28008) Riot Gin válasza Antonius1978 (#28007) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Megosztom veletek mit érzek most:

MEGŐRÜLÖK B+ MEGŐRÜLÖK!

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28009) xFreex válasza Riot Gin (#28008) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Próbálkozhatsz manualisan is.

aim_hud_offset_pos_16x9 =
aim_hud_offset_rot_16x9 =

Ennek a két sornak a számértékeit, nem a 16x9, kell változtatni. Ltx megnyit, változtat, elment, játék indit, mentés betölt, célzás és foggd a fejed, me' marhára nem úgy mozdult el ahogy gondoltad. :DDD

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#28010) Riot Gin válasza xFreex (#28009) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Így gyorsabb ezzel csinálni, még most is ezen dolgozok, de szerintem fél 6-ig, mert kezdem nagyon, de nagyon unni. Ha a Geonesisben benne van, ÉS ott jól van megcsinálva: akkor megfogom azt, és az értékeit beírom a Saboteur Hibryd-ébe is.

(12 óra folyamatos káromkodás következik.)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28011) xFreex válasza Riot Gin (#28010) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Elárulom, hogy az érték modellfüggő. Tehát, ha a Geo-ban nem tökéletesen ugyan az a modell van mint amit most állítasz, akkor lehet, hogy rosszabb lesz, mint volt.

Mondjuk 1 próbát megér.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#28012) Mirr Murr válasza Riot Gin (#28008) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Honnan szereztél ilyen finom szabású military inget? Hajnalos mellényben szégyenlek kimenni a hajóból.

(#28013) xFreex válasza Mirr Murr (#28012) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Szerintem az nem katonai, hanem szabadságos.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#28014) Riot Gin válasza xFreex (#28013) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Szabadságos, így van, Szabadság Szele.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28015) Mirr Murr válasza Riot Gin (#28014) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Szakáll árulja azt a babkonzervet. :D

(#28013) xFreex

A terepszín miatt a military shopok kínálata ugrott be. :)

[ Szerkesztve ]

(#28016) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Saboteur Hibryd mod:

Sikerült az Xfreex által felrakott programmal megjavítani a Vepr-12 -es dobtáras sörétes puska Red-dot célzóját.
Elhatároztam, e sikerem után, hogy felrakok a modhoz egy javító pakkot, de az nem csak ebből a célzóka állítgatásból állna, hanem a fegyvereket szeretném végre normalizálni.

Szeretném a fegyverek alap képességeit átírni ( pontosság, kezelhetőség, tűzgyorsaság, sebzés) csak nem tudom hol kell és mit kell piszkálni.

Aki tudja, az legyen szíves írja meg! Előre is köszönöm!

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28017) Mirr Murr válasza Riot Gin (#28016) üzenetére


Mirr Murr
(PH! félisten)

Például a golyóérzékenység módosítása Sensut hozzászólásában:

gamedata\configs\creatures\actor.ltx

"health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.

A keresőbe beírva a "fegyver config" szókat, elég sok találatból lehet csemegézni.

(#28018) SaGa59 válasza Riot Gin (#28016) üzenetére


SaGa59
(őstag)

a gamedata\configs\weapons könyvtárban lévő ltx fájlokban vannak a fegyver tulajdonságok, hacsak a modder máshova is nem pakolt ilyeneket..
Az általam módosított (valós képességekre hangolt) abakan adatai:

hit_power = 0.72, 0.72, 0.72, 0.22 (A négy érték a "képzettséghez" kapcsolódik, novice,stalker, veteran, master.. Nálam ezek egyformák, mert nem a találat ereje, hanem a pontossága fögg attól, hogy mennyire vagy gyakorlott. A találat hatásosságát az adott lényt, embert leíró ltx-ben megadott sebzési táblázat befolyásolja. Ha itt 1 az érték, akkor az ott megadott sebződés a meghatározó, ha itt kisebb, mint egy, akkor annak arányában csökken, ha nagyobb, annak arányában nő. Tipikusan a mesterlövész puskák és a gauss puskáknál 1 vagy nagyobb ez a szám.)
hit_impulse = 140 ; size of physic impulse by bullet
fire_distance = 700 ; maximum fire distance that bullet can fly
bullet_speed = 900 ; starting bullet speed

A feniteknek van "silencer_" kezdetű változata is, ami a felszerelt hangtompítóval használatos értéke. Tipikusan alacsonyabbak, mint a normál értékek. A hangtompító miatt lassabb a lövedék, így minden fenti érték csökken valamelyest.
silencer_hit_power = 0.66, 0.66, 0.66, 0.66
silencer_hit_impulse = 120
silencer_fire_distance = 450
silencer_bullet_speed = 600

rpm = 680 ; max round per minute

Az alábbiak a lövés közbeni elmozdulás mértékét befolyásolják.

fire_dispersion_base = 0.17 (minél kisebb, annál kisebb a fegyver szórása, ha jól emlékszem)
control_inertion_factor = 1.3f (minél nagyobb, annál nehezebb kézbentartani (a kezelhetőség értékét befolyásolja)

Ezek meg a "kopást" és a használhatatlanságot határozzák meg:

misfire_probability = 0.005 (mekkora az esély a besülésre, ha tökéletes állapotban van a fegyver)
condition_shot_dec = 0.0002 (mennyit csökken egy lövéstől a fegyver használhatósága

Az "áthangoláskor" megkerestem a fegyverek IRL megfelelőjének adatait. A lőtáv, lövedéksebesség kiolvasható az adatlapjaikról, ahogy a tömeg, és a csőhossz is. A lövedék "laposságát, azaz a pontosságot, a sebesség és a csőhossz, a találati erőt a lőtáv, a lőszer mérete, a lövedék torkolati sebessége határozza meg, A tartósságot vagy saccolja az ember, vagy elolvasgatja az adott fegyverrel kapcsolatos véleményeket.
A fegyver tömege a kezelhetőséget befolyásolja, minél nagyobb, annál kisebb a visszarúgás, de ezen gyártási és tervezési trükökkel is lehet javítani.
Anno, még 2007-ben csináltam egy táblázatot magamnak a ShoC fegyvereiről, és összeraktam a saját weapons mappámat. A CS SGM 2.2-höz kibővített változatot letöltheted innen.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28019) SaGa59 válasza SaGa59 (#28018) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Kiegészítés: a hit_impulse a fegyver csőtorkolati energiájától függ alapvetően, ezt is ki lehet olvasni az adatlapokból. A játékbeli mértékegységet nem tudom, IRL joule-ban van megadva. A magyar törvények szerint az minősül lőfegyvernek, aminél ez az érték több, mint 7,5 joule (a 4,5-es normál légpuska még nem erősebb ennél, de pl az amcsi pumpálhatóak már bőven fölé mehetnek, így engedélykötelesek)

A lőtáv méterben, a sebesség m/sec-ben értendő.

A fire_dispersion_base a szórásra van hatással, az elmozdulás a:

cam_relax_speed = 10 ;visszatérés sebessége a kiindulási pontba
cam_relax_speed_ai = 360
cam_dispersion = 0.1 ; elmozduéási szög az első lövéskor, fokban
cam_dispersion_inc = 0.6 ;az elmozdulás növekedése a további lövéseknél
cam_dispersion_frac = 0.7 ;a csövet ekkora erővel kell visszatartani(?): cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle = 10.0 ;maximális kimozdulás lövéskor (,bár az orosz eredetiben találatkor szerepel, valószínűleg fokban megadva, és talán függőlegesen)
cam_max_angle_horz = 5.0 ;maximális vízszintes kimozdulás lövéskor, fokban
cam_step_angle_horz

soroktól függ. Megvan a célzott lövéshez tartozó párjuk is:
zoom_cam_relax_speed = 10 ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai = 360
zoom_cam_dispersion = 0.1
zoom_cam_dispersion_inc = 0.5
zoom_cam_dispersion_frac = 0.7
zoom_cam_max_angle = 5.0
zoom_cam_max_angle_horz = 5.0
zoom_cam_step_angle_horz = 0.5

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28020) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Na, emberek, tegnap sikerült a játékot "ketté törnöm":

! [LUA][ERROR] Âŕřĺ ńîőđŕíĺíčĺ áčňîĺ. Ďîďđîáóéňĺ çŕăđóçčňń˙ c đŕííĺăî ńîőđŕíĺíč˙.

FATAL ERROR

[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Âŕřĺ ńîőđŕíĺíčĺ áčňîĺ. Ďîďđîáóéňĺ çŕăđóçčňń˙ c đŕííĺăî ńîőđŕíĺíč˙.

Ahol tartottam: ( Ez még mindig a Saboteur Hibryd)

Csapáev dolgait elvégeztem, és hát a játék fel ajánlotta hogy kinyírhatom őt jutalomért ( stalkerekkel lerohantuk) és kész megvolt. Vissza a hajóra, és puff, jön az alap küldetés, banditák üzletét megkell akadályozni. Oké, megvolt.

Irány Jupiter: mert Zatonban megtaláltam nitrónak a gránátokhoz való szerszámokat. Oda adom, megcsinálom az 5-öt amit kér Grouse, és irány vissza Zatonba, és igen, Jupiterből Zatonba visszafelé előjött ez a hiba, és mindig, de mindig ezt csinálja, (korábbi mentések közül, még egy korábbit megpróbálok, és ha ezt csinálja akkor akkor csessze meg ez a játék).

Mindenkit figyelmeztetek, akinek ezt a hibát dobja be a játék, akkor rácseszett. Kezdheti az elejéről. (Vagy, egy másik sokkalta korábbi mentéstől)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28021) SaGa59 válasza Riot Gin (#28020) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A Description nem klingonul úgy szól, hogy Ваше сохранение битое. Попробуйте загрузится c раннего сохранени.

Magyarul meg azt jelenti, hogy megsérült a mentésed próbálj meg egy korábbit betölteni.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28022) Riot Gin válasza SaGa59 (#28021) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszi, akkor megpróbálom a MÉG korábbiakat.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28023) SaGa59 válasza Riot Gin (#28022) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Igen, ha valamelyik megsérül, mindaddig rosszakat menteget, amíg egyszer vissza nem akarod tölteni valamelyik hibásat és rájössz, hogy gond van velük. Meg kell találni a legutolsó még jót...
Mert ez a sérülés általában nem fizikai fájl probléma, hanem a memóriatartalom zavarodott meg valamitől, ami mindaddig nem takarodik ki a memóriából, amíg a program fut és minden mentésbe belekutyul.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28024) Riot Gin válasza SaGa59 (#28023) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszi, már megoldódott a probléma. Megy tovább minden a rendeltetése szerint :)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28025) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Emberek, el szeretném készíteni a ti segítségetekkel a Saboteur Hibryd Mod-hoz egy "Weapon Correction Pack"-et. ( Eddig a PPSH41, és a VEPR-12 nyílt irányzékait helyre tettem, és levettem a Backwater fegyver távcsövéről a "kontrasztos" megvilágítást, és adtam Zoom-ot a HK417 Sniperre.)

A jövőbeli neve egyébként a csomagnak : "Prohardver Forum Weapon Correction Pack For Saboteur Hibryd Mod".

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28026) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Ezt valaki fordítsa le, mert a google nem tudja értelmesen lefordítani:
Первый вариант спавна:
Для грубой работы
--Затон.Ст.переработки отходов
--Юпитер.Контейнерная площадка
Для тонкой работы
--Юпитер.Вход в вент.комплекс
--Затон.Аномалия"Железный лес"
Для калибровки
--Затон.Хижина Ноя
--Юпитер.ЗРК Волхов
Второй вариант спавна:
Для грубой работы
--Затон.Лесопилка
--Юпитер.Цементный завод
Для тонкой работы
--Затон.Заправка
--Юпитер.Тоннель(база Рассвета)
Для калибровки
--Затон.Портовые краны
--Завод Юпитер.Адм.корпус
Третий вариант спавна:
Для грубой работы
--Затон.Лесопилка
--Юпитер.Копачи
Для тонкой работы
--Затон.Шевченко
--Юпитер.Восточный тоннель
Для калибровки
--Мост им.Преобр.
--Завод Юпитер.Первый отдел

(A szerszámok helyei itt vannak leírva.)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28027) Riot Gin válasza SaGa59 (#28019) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszönöm a segítségedet! Így már áttudom korigálni az adatokat a fegyvereknél. (Muszáj lesz, mert ez valami pfuu)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28028) SaGa59 válasza Riot Gin (#28026) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A spawnolás (tárgyak, lények, NPC-k megjelenése) első variációja:
Durva munkához
-- Zaton, Szennyvíztisztító
-- Jupiter, Konténerraktár
A finomabb munkához
--Jupiter, a szellőző komplexum bejárata
--Zaton, Vaserdő anomália
Kalibráló szerszámok
-- Zaton, Noé bárkája
-- Jupiter, Volhov rakétabázis

Második variáció:
Durva
--Zaton, Fűrésztelep
-- Jupiter, Cemenetgyár
Fínom szerszám
-- Zaton, Benzinkút (töltőállomás)
-- Jupiter, az alagút (a Hajnalosok bázisa)
Kalibráló
--Zaton, kikötői daruk
--Jupiter művek, adminisztrációs épület

Harmadik variáció
Durva
--Zaton, fűrészüzem
--Jupiter, Kopacsi
Fínom meló
--Zaton, Sevcsenkó
--Jupiter, keleti csatorna (alagút)
Kalibráló
--Zaton, a Preobrazsenszkij híd
--Jupiter művek, első részleg (divízió)

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28029) Riot Gin válasza SaGa59 (#28028) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Köszi! Így már érthető!

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28030) shield válasza Riot Gin (#28029) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Ne mérgelődj, ez a mod még istenes több más modhoz képest.
Ebben csak aprócska kis hibácskák vannak. Amint látom még korrigálni is fogod.
"Csigalom nyugavér a hosszú élet titka" :DD

Kérdezz csak meg másokat is!

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#28031) Riot Gin válasza shield (#28030) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

ok-ok.

Mai munkám eddig:

OC-Groza Irányzék igazítás ( Nem lett egy mestermű hogy őszinte leszek, sőt, még azt se mondanám hogy készen van, de hogy őszinte legyek: ez a max ennél a fegyvernél, bár, persze azért megkérdezném, ki a jó csuda fogja ezt a nagy rakás szerencsétlenséget használni, ne kérdezd.)

Saiga nyílt irányzékának a megigazítása. (Ennek az irányzéka egy borzalom, pont lövészetre értelemszerűen nem való!

Vepr-12 -nél a sebzést és a szórást korrigáltam a fájlban ( majd meglátom, hogy jó-e vagy nem)

DSR-1: Ahhoz képest, hogy hangtompítós a fegyver, olyan szép hangosan lő, mint egy SVD! Próba jön, SGM 2.2 ENOT editionből remélem átpakoltam mindent ami kell. ( A mozgást nem írtam át, illetve nem írtam át az egész LTX.-et mert nem láttam értelmét). Mondjuk ennél lehet hogy átírom a mozgásokat, mert az svd-re hivatkozik, és ha átírtam, átrakom az .ogf és barátaival együtt.

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28032) Riot Gin válasza Riot Gin (#28031) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

DSR-1: Működik a dolog, a tüzelési hangját át tettem, de az animációit is átrakom.

Vepr-12: Fél siker, mert a statjait feljavítottam, de a szórása nem tetszik. Itt megjegyezném, hogy ez a dobtáras sörétes puska azért igen érdekes, mert összesen 3-szor található meg ebben a játékban! HÁROMSZOR- de lehet tévedek, mert én eddig - KÉTSZER- találkoztam vele. Rendelni se lehet.

Ilyen fegyvere van: Egy zsoldosnak, Noénak, és azt hiszem ennyi. Ahhoz képest, hogy milyen ritka fegyver, nincsen értéke neki, és még az irányzékára is cseszett az alkotója.

Felfejlesztve a tára, és a "főbb alkatrészek kicserélve" által tud 24 sörétet vinni. Na, azt hiszem érti mindenki, miért olyan cuki cucc ez a fegyver.

Egyenlőre ennél a szórását kell át írnom, és kész.

A fegyver: Olyan erős, mint egy dupla csövű sörétes. (Ezt az erőt azért tulajdonítom neki, mert összesen mint írtam 2x-3x található meg az egész játék során!)

Kicsit a PPSH41-ről is szót ejtenék: megcsináltam az irányzékát, de a sebzése össz-vissz 37.

Kicsit keveslem, de mindegy. Békén hagyom. Ez a fegyver is egyébként a játék egésze alatt 1x szerepel.

Mondjuk, a fejlesztő fájába be kéne tenni a 9x18mm-re való átalakítást. Úgy több értelmét látnám. (Esetleg a 9x19-re való átalakítást se restellném, de a 9x18mm-re való átalakítás reálisabb szerintem.)

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28033) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Emberek, van egy nagyon durva probléma a Saboteur Hibryd modban:
A gránátvetők. És hogy miért?

Mert azért az elég gáz, ha egy gránátvető kevesebbet sebez, mint egy egy lőfegyver!

GRÁNÁTVETŐ: KÉP
BACKWATER: [link]

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28034) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Megoldva

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28035) Sensut válasza Riot Gin (#28033) üzenetére


Sensut
(őstag)

Ilyet láttam már gránátoknál is valamelyik modban. Az embereket az istennek nem lehetett kinyírni gránáttal, de egy golyóval igen. Eldobtad közéjük vagy 20 méterre a gránátot és téged majdnem megölt, de nekik semmi bajuk se esett a robbanás közepén :Y .

(#28036) Riot Gin válasza Sensut (#28035) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Na, igen, az előfordul, de ebben a modban vannak komoly gebaszok, és aggodalmat adnak.
A gránátok működnek rendesen, még a gépkarabély gránátok is. (Remélem!)

Jelenlegi problémám:

HOGYAN CONFIG-OLJAK EGY FEGYVERT, AMINEK A config/weapons/weapons mappájában NINCSEN .ltx FÁJLJA?

Példának okáért:

- Nincs .ltx fájlja a Tavor gépkarabélynak
- Nincs .ltx fájlja a Wz.96 nevű Lengyel Nato kaliberű Gépkarabélynak
- Nincs .ltx fájlja az AKMSB (vagy hasonló nevű) hangtompítós, gránát vetős, állítható irányzékú AKMS-nek
(Ez utóbbit sajnálom nagyon!)

Ezekre kíváncsi lennék, hogy mivel tudnám állítani az ilyesfajta csodaszüleményeket. (Komolyan emberek, ezek az orosz modderek néha túlzásba viszik a vodkát! Értem én hogy szeretik meg minden, de basszus! Ne akkor amikor moddolnak az Istenit már!)

[ Szerkesztve ]

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28037) Telda


Telda
(PH! addikt)

Hali!

Van most valami új felkapott mod amit érdemes kipróbálni?

(#28038) op.erik


op.erik
(fanatikus tag)

sensut te végig nyomtad a Klondike-t? Ha igen, milyen sorrendben és miket raktál fel, hogy működőképes lett?

(#28039) SaGa59 válasza Riot Gin (#28036) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Aminek nincs külön ltx fájlja, azokra keress rá a weapons.ltx-ben, de néha teljesen elborult helyeken lehet rájuk akadni szövegkereséssel az összes ltx-ben...
De olyat is láttam már, hogy egy fegyvernek nem voltak saját statjai, hanem egy már létező fegyver fájlba beszúrták, mint annak egy módosulatát és csak a hang és a kép leírója volt megadva azon belül egy alszekcióban.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28040) Riot Gin válasza SaGa59 (#28039) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Zseniális... Nem túrom fel a fél világot három fegyverért....

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28041) Sensut válasza op.erik (#28038) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nos, mondhatni befejeztem, mert a főszál megvolt. Ezeket telepítettem ebben a sorrendben:

1. EZ AZ ALAPCSOMAG TORRENT (alul mondjad, hogy nem akarsz regisztrálni és akkor letöltheted a szálat)

2. EZ A JAVÍTÁS

3. EZ AZ ANGOLOSÍTÁS (jelzem gépi és katasztrófális!)

A játék 3 szálra szakad, amiből 2 mellék, de elég hosszan visz végig a pályákon. Viszont a mod befejezetlen és egy idő után nem lehet folytatni sajnos. Azonban a főszál végigvihető, ha követed a sárga feladatokat. Helyenként nem kapsz útmutatást a folytatáshoz, de ha jól ismered az alapjátékot, ki tudod következtetni a következő lépéseket. Ha elkészülne, baromi jó lenne a mod, de az még odébb lesz szerintem.

PS: elfelejtettem: a gamedata/localization.ltx fájlban cseréld ki a "rus" paramétert "eng" -re miután feltetted az angolosítást.

[ Szerkesztve ]

(#28042) Riot Gin


Riot Gin
(senior tag)

Azt hiszem ennek a modnak lehet csinálok egy magyar weboldalt, az mlap.hu-n.

Erőteljesen gondolkozok rajta.

(MÉG mindig Saboteur Hibryd mod.)

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28043) dodopek válasza Riot Gin (#28040) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Total Commanderrel tudsz szóra keresni bármekkora mappa szöveges file-jai között. Ha érdekel, szívesen leírom, hogy hogyan kell. Nekem nagyon hasznos volt mod fordítás közben elgépeléseket keresni...

(#28044) SaGa59 válasza dodopek (#28043) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ugyanígy meg lehet csinálni a notepad++-szal is könyvtárstruktúrákban lévő fájlokon a keresést (kiadod a gamedata-ra, bejelölve a *.ltx fájlokat és végigtúrja az összeset másodpercek alatt), én azt használom fordításra.
Nagy előnye, hogy átváltva a kódlapot ciril szövegre is lehet keresni, meg pár hete jöttem rá, hogy van magyar helyesírás ellenőrzési lehetősége is egy pluginnal meg az OOo magyar szótárával, azaz már fordítás közben mutatja, ha valahol elgépeltél valamit.
Emellett szépen kiemeli az ltx, xml és script fájlok szintaxisát, így lehet kiszúrni, amikor egy idézőjel lemarad, vagy egy tag nincs lezárva rendesen.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#28045) Riot Gin válasza dodopek (#28043) üzenetére


Riot Gin
(senior tag)

Légy szíves írd le! Hátha megtalálom így azokat is!

Saga59: Te is legyél szíves!

Mindketten írjátok le legyetek szívesek! Köszönöm előre is!

Sorry, this guy using too many addon in any Stalker Game. So, that's it.

(#28046) dodopek válasza Riot Gin (#28045) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

Az eszköztáron van egy kis távcső ikon. Azzal nyitod meg a file/szöveg keresést. Betallózod pl a gamedata mappát a szöveg keresésbe, beírod a keresendő szót, és esetleg ha nem talál, játszol a karakter kódolással. Unicode, UTF8, és hasonló. Ha egyszer rájöttél, hogy hogy találja meg, utána már könnyebb...

(#28047) xFreex válasza Riot Gin (#28036) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Elöfordul, hogy egy fegyvert beleépítenek egy másik "hasonló" fegyver ltx fájlba.

Találkoztam már w_svd.ltx-ben mossinnal.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#28048) dodopek válasza dodopek (#28046) üzenetére


dodopek
(PH! addikt)

És hogy teljesen tiszta legyen, nem a file nevében keres, hanem a szövegben. Tehát ha beírod, hogy "Szakáll", akkor ki fog dobni találatnak minden olyan file-t, amiben egyszer is előfordul a szakáll szó.

(#28049) xFreex válasza Riot Gin (#28016) üzenetére


xFreex
(fanatikus tag)

Kis korrekció.

A programot nem én raktam fel. Én is úgy kaptam a linket moddb-s mp5lng-től Antonius1978 közvetítésével.

Ugye nem leszel rest és nem csak 16x9-es felbontásban csinálod meg a fegyverek nyilt irányzékának korrekcióját, hanem 4x3-as felbontásban is.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#28050) SaGa59 válasza Riot Gin (#28045) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Telepíted a Notepad++ programot innen.
Elindítod, nyomsz egy CTRL-F-et. A megnyúló ablakban beállítod az alábbiakat:

Ha cirill szövegre kell keresni, azt is tudja, feltéve, hogy az xml fájlok első sorában rendesen be van állítva a Windows-1251 kódlap.
Fordítás közben váltogatni szoktam a Windows-1251 (cirill) és a Windows-1250 (magyar) között két gyorsbillentyűvel nálam F5 és F6, de te arra állítod, amire akarod).

Fontos, hogy ez a két kódlap legyen, ne valamilyen UTF, mert a magyar szövegből hiányozni fognak az ékezetes karakterek, vagy valami 3 karakteres zűrzavar lesz helyettük, ha nem Windows-1250-ben mented a fájlokat.

Ha a forrásfájlokban nincs jól belőve a kódlap, akkor kicsit nehezebb a cirill szövegek keresése, de nem lehetetlen. Megkeresed a cirill betűs szöveget, átváltod a kódlapot Windows-1250-re, ettől lesz olyan, mint egy klingon szöveg, ezt másolod be a keresőbe, majd amikor megvan, visszaváltasz 1251-re.

Nem árt, ha a windowsra telepítve van az orosz nyelvi környezet is a magyar mellé, akkor lesznek rendes cirill betűid, meg a hibaüzeneteket is olvashatóan írja ki pl egy orosz stalker (ha tudod olvasni a cirill betűket).

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.