Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz Riot Gin #28016 üzenetére

    a gamedata\configs\weapons könyvtárban lévő ltx fájlokban vannak a fegyver tulajdonságok, hacsak a modder máshova is nem pakolt ilyeneket..
    Az általam módosított (valós képességekre hangolt) abakan adatai:

    hit_power = 0.72, 0.72, 0.72, 0.22 (A négy érték a "képzettséghez" kapcsolódik, novice,stalker, veteran, master.. Nálam ezek egyformák, mert nem a találat ereje, hanem a pontossága fögg attól, hogy mennyire vagy gyakorlott. A találat hatásosságát az adott lényt, embert leíró ltx-ben megadott sebzési táblázat befolyásolja. Ha itt 1 az érték, akkor az ott megadott sebződés a meghatározó, ha itt kisebb, mint egy, akkor annak arányában csökken, ha nagyobb, annak arányában nő. Tipikusan a mesterlövész puskák és a gauss puskáknál 1 vagy nagyobb ez a szám.)
    hit_impulse = 140 ; size of physic impulse by bullet
    fire_distance = 700 ; maximum fire distance that bullet can fly
    bullet_speed = 900 ; starting bullet speed

    A feniteknek van "silencer_" kezdetű változata is, ami a felszerelt hangtompítóval használatos értéke. Tipikusan alacsonyabbak, mint a normál értékek. A hangtompító miatt lassabb a lövedék, így minden fenti érték csökken valamelyest.
    silencer_hit_power = 0.66, 0.66, 0.66, 0.66
    silencer_hit_impulse = 120
    silencer_fire_distance = 450
    silencer_bullet_speed = 600

    rpm = 680 ; max round per minute

    Az alábbiak a lövés közbeni elmozdulás mértékét befolyásolják.

    fire_dispersion_base = 0.17 (minél kisebb, annál kisebb a fegyver szórása, ha jól emlékszem)
    control_inertion_factor = 1.3f (minél nagyobb, annál nehezebb kézbentartani (a kezelhetőség értékét befolyásolja)

    Ezek meg a "kopást" és a használhatatlanságot határozzák meg:

    misfire_probability = 0.005 (mekkora az esély a besülésre, ha tökéletes állapotban van a fegyver)
    condition_shot_dec = 0.0002 (mennyit csökken egy lövéstől a fegyver használhatósága

    Az "áthangoláskor" megkerestem a fegyverek IRL megfelelőjének adatait. A lőtáv, lövedéksebesség kiolvasható az adatlapjaikról, ahogy a tömeg, és a csőhossz is. A lövedék "laposságát, azaz a pontosságot, a sebesség és a csőhossz, a találati erőt a lőtáv, a lőszer mérete, a lövedék torkolati sebessége határozza meg, A tartósságot vagy saccolja az ember, vagy elolvasgatja az adott fegyverrel kapcsolatos véleményeket.
    A fegyver tömege a kezelhetőséget befolyásolja, minél nagyobb, annál kisebb a visszarúgás, de ezen gyártási és tervezési trükökkel is lehet javítani.
    Anno, még 2007-ben csináltam egy táblázatot magamnak a ShoC fegyvereiről, és összeraktam a saját weapons mappámat. A CS SGM 2.2-höz kibővített változatot letöltheted innen.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák