Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    Eljutottam Zatonba, ahol lila színű talaj fogadott, de már nem szerkesztettem át a gamedata configs mappáját. Az Irányító barlangját útba ejtettem, így azon is túl voltam már, és bizony unalmasnak bizonyult a jól ismert elemeket újból megcsinálni. Maximum annyi újdonságot kaptam, hogy pár mutáns kutya a nyakamba szakadt.

    Felvettem pár régi és új küldetést is, de én itt befejezem ezt a SGM-re épülő Sniper Modot.

    Még Kordonban elment, mert a SOC-cal már régen játszottam, de egy idő után már unalmas volt ott is, hogy állandóan támadnak a mutánsok, ami száémomra egysíkúvá tette a sztorit. Már majdnem mindenkit kipusztítottak a táborból, a "Szidorovics pincéje" előtti faluból pedig teljesen.

    Az új küldetésekkel ugyan feldúsult az alapjáték, de a professzionalizmustól messzire van szerintem.
    Egy játék nem attól válik érdekessé, hogy dúsítják az elvégzendő feladatok számát, hanem másként kell fentartani az érdeklődést.

    Így csak a "letudtam ezt, meg ezt, meg a soron következő küldetést, gyerünk jó sztahanovistaként felvenni újabbakat" érzésem volt mindvégig.

    Hangulat sehol, csak a Zóna hangjai, színei, de mindez például a mocsaras résznél sok anomáliával telepakolva. Ennek ellenére talán a mocsaras rész volt a legkönnyebb, az ösvényekre rakott anomáliák kerülgetése nehezítette eleinte.

    Bonyolultabbá akkor vált némileg, amikor még visszamentem a Kordonba a kereskedő által óhajtott ereklyét megkeresni, és visszatérve, a mocsáron át Zaton felé tartva ugrásszerűen megnőtt a mutánsok száma.

    Ez is olyan fusimunkának tűnt, hogy korábban sehol egy darab mutáns, de amikor egy idő után sokat "nő a rang" akkor rögtön teli lesz minden ész nélkül támadó ellenségekkel, kiszámíthatóan például minden ébredés után, legyen az a helyszín a Déli előörsé vagy a Szivattyúházé.

    Véleményem szerint az alapjáték sokkal drámaibb volt, kellő szünetek beiktatásával hömpölygött az idő, és fokozatosan haladt, fejlődött a karakter a küldetésének teljesítése során. A Snipernél ez nem érződött természetesnek.

    Az SGM/Sniper akkor lenne igazán érdekes, ha fejlesztője teljesen új játékot írt volna rá, és nemcsak "teliszemetelte" volna.

    Az alap CS vagy a COP a szegényessége ellenére is érdekesebbnek tűnt. :B

Új hozzászólás Aktív témák