-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dhampir
félisten
Eljutottam Zatonba, ahol lila színű talaj fogadott, de már nem szerkesztettem át a gamedata configs mappáját. Az Irányító barlangját útba ejtettem, így azon is túl voltam már, és bizony unalmasnak bizonyult a jól ismert elemeket újból megcsinálni. Maximum annyi újdonságot kaptam, hogy pár mutáns kutya a nyakamba szakadt.
Felvettem pár régi és új küldetést is, de én itt befejezem ezt a SGM-re épülő Sniper Modot.
Még Kordonban elment, mert a SOC-cal már régen játszottam, de egy idő után már unalmas volt ott is, hogy állandóan támadnak a mutánsok, ami száémomra egysíkúvá tette a sztorit. Már majdnem mindenkit kipusztítottak a táborból, a "Szidorovics pincéje" előtti faluból pedig teljesen.
Az új küldetésekkel ugyan feldúsult az alapjáték, de a professzionalizmustól messzire van szerintem.
Egy játék nem attól válik érdekessé, hogy dúsítják az elvégzendő feladatok számát, hanem másként kell fentartani az érdeklődést.Így csak a "letudtam ezt, meg ezt, meg a soron következő küldetést, gyerünk jó sztahanovistaként felvenni újabbakat" érzésem volt mindvégig.
Hangulat sehol, csak a Zóna hangjai, színei, de mindez például a mocsaras résznél sok anomáliával telepakolva. Ennek ellenére talán a mocsaras rész volt a legkönnyebb, az ösvényekre rakott anomáliák kerülgetése nehezítette eleinte.
Bonyolultabbá akkor vált némileg, amikor még visszamentem a Kordonba a kereskedő által óhajtott ereklyét megkeresni, és visszatérve, a mocsáron át Zaton felé tartva ugrásszerűen megnőtt a mutánsok száma.
Ez is olyan fusimunkának tűnt, hogy korábban sehol egy darab mutáns, de amikor egy idő után sokat "nő a rang" akkor rögtön teli lesz minden ész nélkül támadó ellenségekkel, kiszámíthatóan például minden ébredés után, legyen az a helyszín a Déli előörsé vagy a Szivattyúházé.
Véleményem szerint az alapjáték sokkal drámaibb volt, kellő szünetek beiktatásával hömpölygött az idő, és fokozatosan haladt, fejlődött a karakter a küldetésének teljesítése során. A Snipernél ez nem érződött természetesnek.
Az SGM/Sniper akkor lenne igazán érdekes, ha fejlesztője teljesen új játékot írt volna rá, és nemcsak "teliszemetelte" volna.
Az alap CS vagy a COP a szegényessége ellenére is érdekesebbnek tűnt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3276
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell XPS 15 9550 - i7-HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I GTX960M I Cam I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium Black Titán dizájn, 200 MP Pro kamera, S Pen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest