Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Az biztos, megkajálta a 8giga ramomat, és virtuálisból szintén (ha jól értelmezem a legalsó grafikont)
Ahogy látható nem is a procimat fekteti meg, pedig nem mai darab már, és eleve nem egy erős (Phenom II 905e) hanem a vga-t (7870OC). Na meg a ramot, de azt kegyetlenül...
Egyébként High-on ~32-38 fps ha jól emlékszem, és akadásmentesen fut -na, de a virtuális memória, meg a sok hülye videó miatt (hogy állandóan töltöget miatta valamit) mindig megszakad és beakad, egy óra múlva már elég csúnyán.
Ha nincs 'videózás', akkor viszont gyönyörűen fut. Például a legelső táborhelynél.
Kipróbáltam a legelején Very High-on is, úgy 22-25 fps volt a hegyen, mikor a hóviharban kellett mászkálni
Azt hiszem veszek 16GB ramot a gépbe...
HR24.hu
-
zseko
veterán
Ja, én sem láttam még ilyet. Egyébként amíg a swap nem megy ~10 giga fölé, fut a játék rendesen, very high beállításon is. Pl. a jégbarlangos pályán is még az elején, ahol a függőlegesen lévő hajó van, 32-35 fps-em volt. Blur, dof és AA volt csak kikapcsolva, mert ezek érdektelenek nekem. Aztán kiértem, jött a videó, és annyi. Ha kilépek és újratöltöm akkor megint megy. Ha nagyon troll akarnák lenni azt mondanám, végülis érthető, nv játék De csupán az a biztos, hogy valami nem oké a memória kezelésével.
Ja, 1920x1200 felbontás.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz balint107 #1168 üzenetére
Igaz nem DSR hanem VSR, vagyis az amd megoldása, én be tudtam kapcsolni. Így az 1920x1200-as monitoromon 2560x1600-at engedett. fps-ből pedig bezabálta majdnem a felét
(#1170) Pacy nagyon no offense, de én inkább a problémát látom abban hogy gameworks-ös a játék Ezt tartom a gondok legfőbb okának. De nem akarok belőle flame-et, komolyan.
(#1169) cyberkind érdekes, a procim és a vga-m is gyengébb mint a tiéd, a kihasználtságarány mégis kb. ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz antikomcsi #1175 üzenetére
Én sem tudom, szintén nem használok ilyet Egyébként a képméret változik, tehát valóban olyan mint amikor nagyobb felbontásra váltasz, több minden van kint, és 'szépül' is vele a játék, mint ahogy a felbontásnövekedésből szokott.
(#1176) cyberkind nálam is van mikor 100% volt, de többször láttam 60-70% körül. Ahogy tesztelgettem az Afterburnerrel, szépen lehet látni hol hülyült meg az egész:
Itt meg egy hosszabb:
bár sok értelme nincs ilyen grafikonokat csinálni
HR24.hu
-
zseko
veterán
Megcsináltam azt a részt, hogy romboljak le 5 átjátszóállomást, kiírja hogy menjek vissza a Remnant General-hoz, de nincs ott senki
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz Darth_Revan #1399 üzenetére
Nekem Steames van, de nekem sem indul el teljes képernyőn, hiába van bepipálva. Csak egy kb. 1920x1080-as ablakban, alul-felül látszik a tálca és a képernyő maradék része, valószínűleg úgy ahogy írod, borderless windowed módban. A monitorom 1920x1200, az is van beállítva felbontásnak, de mégse. És ha nyomok egy alt+entert, akkor átugrik kis ablakba, aminek a mérete saccra valahol a képméret egynegyede, 960x600 lehet. Még egy alt+enter-t kell nyomnom, hogy valóban teljes képernyős legyen.
HR24.hu
-
zseko
veterán
-
zseko
veterán
Valami szokványos, aplication host.exe leállt, vagy mi, nem jegyeztem meg Nekem sem volt eddig, ma meg 3x is.
De volt egy pályarészen 'behind the scene' is csomó textúra hiányzott, fal, talaj, nem láttam merre lehet menni, hol a platform. Egy újraindítás persze megoldotta.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
Nekem 7870OC van egy 905e procival. Nekem az alábbi beállításokkal + FXAA, 1920x1200 felbontáson bár párszor beröccen, de használhatóan fut:
Hogy a 460 hol van teljesítményben az én kártyámhoz azt nem tudom.
(#1596) TBT ki hogy veszi fel, ami nem hasznos info azt mellőzöm Egyébként nem tudom mit lehetne még írni a játékról, qrva szépen néz ki, és ezzel együtt legalább ugyanennyire szarul optimalizált, elakadni nagyon nem lehet benne, így a legfőbb probléma a sebességingadozás, és egy használható beállítás megtalálása
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
A pixelre kiszámított ugrások valóban igen idegesítőek voltak, ezt leszámítva szerintem nem voltak túlontúl nehezek. Jó, sokat kellett mászkálni, de a legtöbb nehézséget az akkori alacsony felbontás miatti nehezen látható részek és a fenti okozták. Mára gyakorlatilag mindkettő fejlődött, szerintem bőven jó lenne a régi fajta rejtvények a mostani megoldásokkal. Én eléggé keveslem a régi 'Tomb'-os részeket. Tetszik nagyon, nem véletlenül vettem meg, tehát nem qrták el szerencsére, de nálam átestek kicsit a másik oldalra.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Engem a Challenge Tomb-ok már lassan jobban érdekelnének
Én is örültem volna ha az arány fordított, több Challenge Tomb van benne, és kevesebb marhaság. De hát ez kell a
birkáknakjátékosoknak - vagyis ezt hiszik a kiadónál.Ha ez nem tetszett akkor a vége sem fog, semmi köze már a Tomb Raiderhez, sajnos
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz djculture #1906 üzenetére
Szerintem ez egyéni probléma (mármint nálad lévő), én nem azt mondom, hogy rengeteget, de rendszeresen játszom (bár néha kimarad 1-2 hét), de nem igazán emlékszem semmi ilyen jellegű problémára amitől ne tudtam volna akármikor játszani, mikor leültem a gép elé. Párszor ha előfordult.
Aztán ha majd olcsóbbak lesznek a játékok mint steamen akkor talán elgondolkodom az ms áruházon, de pl. ennél a játéknál igen vastagon fogott a cerkájuk árazáskor. 10.5e-ért vettem meg előrendelésben a TR-t (hála a kártyáknak), de még teljes áron is olcsóbb most is, mint az ms áruházban. Ahol ráadásul még szopatnak is. Az exkluzívok pedig szerintem még drágábbak lesznek, hiszen úgyse veheted meg máshol. A mostani 'olcsósító kiskaput' előbb-utóbb bezárják, azt sem tartom kizártnak, hogy ha valaki kijátssza, akkor a játékot elvonják a pénzét meg bukta. Itt el lehet felejteni majd az olcsó játékokat, és az akárhonnan beszerzem fillérekért akciókat. 20e-et meg nem adok ki játékért. De ne legyen igazam.HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz Vistaboy #1957 üzenetére
Ezzel a lépésével nálam azt biztosította be magának az MS, hogy az életbe nem fogok tőlük konzolt venni. Meg úgy egyébként se, előbb vennék PS4-et. Hiába kedvenc játékom (gyakorlatilag anno ezért vettem pc-t, de legalábbis 50%-ban szerepe volt ). Na meg a kezdetek, online kapcsolat nélkül nem indul, 'kukkolda' rákötése nélkül nem indul - 'nyátok, azt, nem konzolt tőletek.
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz Vistaboy #2074 üzenetére
Szerintem a DX12-nek pont nem az a lényege mint az eddigieknek, hogy kiadásról kiadásra szebb lesz. Ez pusztán a sebességnövelésről szól(na). Legalábbis nekem ez jött le, mert nem emlékszem, hogy bárhol, bármikor is megemlítették volna, hogy szebbek lesznek a játékok, vagy új effektek lennének, ellenben a gyorsulást igen. Mindenesetre nálam ha nem is zökkenőmentesen, de nagyobb min. fps-el fut a játék a Soviet és a Gheotermal pályákon, ahol eddig helyenként csak 18-al ment, most viszont 26 és felette.
HR24.hu
-
zseko
veterán
Úgy látom van már hozzá magyarítás, úgy tűnik akkor ideje újra végigvinnem, hogy most már teljesen értsem is a történetet
HR24.hu