Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zodo

    nagyúr

    válasz dzsavermadar #365 üzenetére

    "Sőt, mintha szívatásból ellenem dolgozna.Direkt." :))

    Nos, valóban érdekes kérdéskör (lehet) a saját való életben tapasztalt vezetési "autó mozgási fizikáját" ill. a játék által visszaadottat összehasonlítani amihez nem értek, mert mint tudjuk szinte 1 métert sem vezettem soha.

    Viszont ahogy említettem vagy csak akartam, ez a játék nem Grid kategória itt igenis setupolni kell az autókat, ha "tökéletes" vezetési élményre vágyunk, persze ehhez javallott egy kormány beszerzése.

    Apró példa:
    Nálam is szinte az összes segítség ki van kapcsolva és a setupolás elején tartok, mivel hiába olvasom a "beállítási segítséget", ha alapból nem tudom mi micsoda, mire való és mit állítok, mennyire és miért. :B
    Tehát az is rettentő sokat számít, ha csak a fékerőelosztást áthelyezed akár 20%-al az első tengelyről a hátsóra vagy fordítva.

    Egyszóval ahogy mondani szokás a "segítségek csak lassítanak", setupra fel és rengeteg gyakorlás ami meghozza a várva várt eredményét. :K

    Én biztosan fent hagyom és küzdeni fogok a beállításokkal, mert ilyen vagyok.

  • N€T0X|N

    őstag

    válasz dzsavermadar #365 üzenetére

    A kézifék erősségét elég széles skálán lehet állítgatni, alapból meglehetősen gyenge (50%), így azon mindenképp tuningolj egy kicsit. 100%-ra viszont nem ajánlom, mert azonnal megpörögsz vele. :)
    A gázra nem tudom mi a megoldás, nekem pörög a gép, ha odalépek neki. A féktáv talán húzósnak tűnik, de ne felejtsük el, hogy egy verseny során 200-ról nem 1x kell fékezni, hanem körönként 4-5x is. Azért az megeszi a féket rendesen. Igazából ha már ismered a pályát ezzel sincs gond.

Új hozzászólás Aktív témák