Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    Ironizer, sajnos az FMV videók akadása már egy 5-10 éve fennálló probléma a gaming világában, és magam sem értem, hogy miért... egyszerűen sokszor képtelenek a fejlesztők egy teljesen alap lejátszót implementálni az engine-jükbe. Mondjuk én alapból nem vagyok híve az előre renderelt videóknak. Oké, a low-poly 3D gaming idején (PS1-N64) még volt értelme, ha komplexebb jeleneteket akartak szimulálni, vagy pl. sűrűn helyszínt váltani és mondjuk nagyobb részletességben emberi arcokat mutatni, stb. De mai játékokban illő lenne mindennek in-game mennie, főleg egy ilyen játékban, mint a Returnal, ha már annyira demózni akarták vele anno a PS5 tudását - az FMV-kben látható gyors helyszínváltás (űr és bolygó között, stb.) pl. tölthetett volna az SSD-ről. Meg hát in-game videó automatikusan igazodik a hardverhez (grafikai beállítások, felbontás, frame rate, stb.), az FMV-k nem és egy adott szinten megrekednek.

    Azért meg külön köszi amúgy, hogy megemlítetted, milyen GTX 1060-nal a performance. Ez nagyjából igazolja a cikkbeli feltételezéseimet (miszerint egyedül a GPU-igény ápol bármilyen formában is köszönőviszonyt a valósággal).

    huskydog17, KROK640, nyakdam, köszönöm szépen a pozitív visszajelzéseket! Igen, sajnos a microstutter a modern PC gaming átka... és igen, az UE4 is, már csak az alap ultrawide supportja miatt is, ami a másfajta FOV scaling miatt hatalmas visszalépés az UE3-hoz képest. Ha lesz olyan játék, ami indokolja, szerintem lesz még ilyen jellegű teszt. :)

Új hozzászólás Aktív témák