Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz
TESCO-Zsömle #16 üzenetére
Nem a PRE-compile-ra gondoltam, hanem arra a compile-ra, amikor valós időben (amire te utaltál), SSD-ről/HDD-ről tölti be egy adott játék a shadereket (real time compile), ami ilyenkor rendszerint lementésre kerül (DX11 játékok esetén egy kollektív shader cache-be, pl. NVidia shader cache, DX12 játékok esetén meg erről a játék maga gondoskodik).
Így ha pl. újra nekiállsz ugyanannak a szakasznak, mivel ott már legenerálódtak a shaderek, így nem fogsz belefutni shader által okozott mikroakadásokba. Ez van számos emulátornál is, ahogy számos új PC játéknál (pl. The Callisto Protocol) is. Az Elden Ring is kreál shader cache-t, ahogy anno arra a Digital Foundry (ha már valaki korábban említette) is utalt egy régi videójában, csak az a shader cache nem pre-compile-ozással készül, hanem szépen lassan épülget, ahogy játszik vele a játékos.
"First, there are stutters of up to 250 milliseconds in length when new effects, enemies, and areas appear on screen. These types of stutters lessen as the play experience goes on and enemies, areas, and effects are revisited by the player."
Azonban az akadások nem szűnnek meg, még akkor se, ha már minden cache-elve van, mert vannak másfajta stutterek is, nem csak a shaderekből adódóak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tesla topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen széket vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen autót vegyek?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- DJI Air 2 Fly More Combo drón szett 3 akkuval, megkímélt állapotban
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- DJI Air 2 / Air 2s drón akkumulátor
- Latitude 5520 27% 15.6" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 256GB NVMe IR kam gar
- Samsung Galaxy A26 5G 256GB Black, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 IPS 256GB notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- LicencAruhaz.hu OLCSÓ, LEGÁLIS SZOFTVEREK AZONNAL - Windows - Office - Win Server - ÖRÖK GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest