- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen széket vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
-
PROHARDVER!
ZTE GRAND X In
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigryss76
tag
Sziasztok!
Mostanában – néhány napja, hete – az a gondom, hogy ha elhagyom az otthoni, vagy munkahelyi wi-fi hatósugarát, a készülék nem hajlandó visszakapcsolni azt, miután újra a hatósugarába érek.
Beállítások/Wifi/Speciális – Tartsa bekapcsolva a Wi-Fit alvás közben: Mindíg
Regpon wifi KeepAlive: Mindkét lehetőségnél pipa
Bár itt megjegyzem, mikor belépek az alkalmazásba, akkor inicializálás van, és utána kerül "run" állapotba az app.
Szóval ez miért lehet? Üti egymást a két beállítás? Ha nem használok Regpon-t, akkor pedig fagyás van.
Van ötletetek?
Előre is köszi!
T
-
gyuszmó
őstag
Köszönöm a válaszokat
Mindeb telefonnál kompromisszumot kell kötni , ha csak nem a 150.000 csúcs kategóriát veszi az ember.
Bár még ott is lehetnek gondok.Közel két évig egy Defym volt nagyon jó cucc, ár / értékben és más téren is amikor kijött nem nagyon volt ellenfele a kategóriájában. Na ilyet nem kapok most az tuti.
-
Mate
nagyúr
válasz
Ed3r_X_ #16191 üzenetére
Valóban nem egy izmos gép és erősen túlárazott volt. Jelenleg ár/érték arányban már nem annyira rossz, de továbbra se venné meg. Egyszerűen nem tetszik a kinézete. Annak is vannak előnyei, ezeket nem részletezném. Sokat vacilláltam én is, hogy azt vagy GXIN-t vegyem és utóbbi mellet döntöttem. Nem bántam meg. 1-2 hete gondolkodok már a telefoncserén, de Xperia L megjelenéséig nem igen volt telefon, amire lecseréltem volna.
Grand X In nem egy rossz telefon, de nem megbízható és nem igen van jövője. Ezek tények, ettől még sokaknak lehet jó választás.
-
Mate
nagyúr
válasz
Ed3r_X_ #16186 üzenetére
Például. Ha valakinek nem lényeg annyira az erős hardver és megbízhatóságra vágyik szóba jöhet az is. Ráadásul 10.000-el olcsóbb, mint Grand X in és megy lejjebb az ára.
Jó választásnak tűnik a sony xperia L, mely még drágább 10-el mint ZTE, de új készülék révén szerintem 2-3 hét és 5000k-val lesz csak drágább.
A fenti sorok a saját tapasztalataim alapján íródtak.
-
Mate
nagyúr
válasz
feelurself #16183 üzenetére
Nekem mindenhol megvan az óra, ahol eddig is volt.
-
feelurself
aktív tag
Ööö srácok, csak nekem tűnt el az óra a főképernyőről ?
Mármint a jobb felső sarokból.. -
kelekyle
őstag
-
moriak
tag
válasz
gyuszmó #16177 üzenetére
Nekem a hibák közül egyedül az LS fagyás jelentkezett, de eleinte az se. a B06-os frissítéssel 2-3X jött elő. Említették itt már, hogy itthon 2 fajta szériát is kiadtak (szürke keretes), nekem az első van, de MAXIMÁLISAN meg vagyok elégedve vele! Lilulás sincs, nem tudom, hogy szerencsésnek mondhatom magam ezért, de szerintem sokkal sokkal több azoknak a felhasználóknak a száma akik meg vannak elégedve. Atom proci "atom". Minden telefonnal kell kompromisszumot kötnöd, de azért 1GB RAM és az Atom proci (bármennyire is teszt jelleggel adták ki) jó választás (ennyi pénzért)!
-
Mate
nagyúr
válasz
gyuszmó #16177 üzenetére
Attól függ mit akar az ember. Karácsony körül nagyon megérte szerintem. A gond ott van, hogy néhány hibát nem sikerül kijavítaniuk. Ha ez sikerül akkor már nem lesz olyan rossz a telefon, de még akkor is felmerül az a probléma, hogy T-nél nem csökken az ára és így egyre több konkurense lesz. Mérlegelnie kell mindenkinek, hogy megéri-e a rizikó. Amit nem szabad elfelejteni, hogy szinte kizárt frissebb android a telefonra. Még JB-se lesz rá, nem hogy későbbi 4.3 vagy 5.x.x verziók.
Ezen felül van még jó pár hiányossága a készüléknek, ahogyan a többinek is.
A fenti sorok a saját tapasztalataim alapján íródtak.
-
gyuszmó
őstag
Tényleg annyira gaz s zte ?
PEDIG mar beleltem magam -
ggeleven
őstag
válasz
bubi92 #16175 üzenetére
Én Camera ZOOM FX-et használok és nagyon meg vagyok vele elégedve!
-
bubi92
őstag
ti milyen kamera app-ot használtok?
-
motoflug
őstag
Rossz ezeket olvasni,mert így majd' félév után azt hittem,hogy történtek javítások.
-
Keeperv85
nagyúr
-
Mate
nagyúr
válasz
gyuszmó #16164 üzenetére
Gyakorlatilag 3 fő csoport van. 1. Nem lilásodó készülékek. 2. Kicsit lilásodó készülékek. 3. Használhatatlanul lilásodó készülékek.
Akinek nem lilásodik, vagy kicsit azok azt mondják, hogy nem zavaró hiba. Akinél járt már használhatatlanul lilásodó, az tudja, hogy erősebb fény hatására teljesen belilul a kijelző és nem lehet semmit látni.
Azt, hogy melyiket kapod jó kérdés. De nem ez a legnagyobb problémája a készüléknek.
Én azt tanácsolnám neked, hogy várj egy kicsit hátha jön frissítés a telefonhoz. Ha jön és megjavít mindent akkor tudom ajánlani a készüléket. Ha nem jön frissítés vagy nem javítja ki a hibákat akkor Nem ajánlott kategóriába raknám. Én is várok még 1-2 hetet, majd lecserélem. Érdemes használtan nézelődni, mert sokan szabadulnak tőle.
A fenti sorok a saját tapasztalataim alapján íródtak.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Utoljára februárban olvastam a topicot,így elnézést az esetleg ismétlődő kérdésért,de azóta történt valami support szoftver téren?Valamint továbbra is nagy a hibás darabok száma?(Akkoriban elég sokan csak ezzel a céllal írtak ide).
-
TBG
senior tag
válasz
#40993792 #16152 üzenetére
Ha a kipróbált és ajánlott, tehát megbízható helyek egyikéről rendelsz, akkor kapsz garanciát. Ami működik is, vannak konkrét, élő példák a topikokban.
Ezt értem. Ahogy már írtam is, a probléma nálam ott kezdődik, amikor a gariztatási eljárás gond nélkül megy. Ebben az esetben is 3-4 hét az átfutás. Aztán ha esetleg valami gond van, akkor az idő exponenciálisan is nőhet
-
TBG
senior tag
-
TBG
senior tag
válasz
#40993792 #16145 üzenetére
És egy gariztatás hogy megy? Mert itt bemegyek a T-hez és ha kell, akkor az asztalra csapok, meg hívom a kirendeltségvezetőt, fogyasztóvédelemmel fenyegetőzöm és ezek úgy szoktak sikerülni. Ezt a közvetlen megrendeléssel nehezebb kivitelezni
. Sőt, az átfutási idő miatt lehet, hogy akár hetekre nincs telefonom. Erre van valami workaround?
-
Keeperv85
nagyúr
"Ha azt vesszük, hogy néhány wifi hálózaton fagy csak a telefon, ahol viszont más telefonok nem fagynak és ez az emberek nagy részénél így van, akkor lássuk be, hogy a telefonnal sincs minden rendben."
Na akkor ezt szedjük részekre. Ha azt vesszük, hogy csak néhány hálózaton fagy le és csak a Wifin, az egy masszív hazugság, ugyanis már nem egyszer leírtam, hogy közvetett oka a WiFi a fagyásnak, nem közvetlen. Közvetlen oka a SIM kiolvasó rutin és a 3G FW, valamint a RIL. Tudom. Látom. Megnéztem méár többször. Le lett logolva. Forrás nélkül képtelen vagy javítani.
Más telefonok nem fagynak? Tényleg? Persze hogy nem. Nem is értem miért kell akkor rájuk szoftveres support, meg az emlegetett Facebook "support"... Az én k. anyámat, hogy hogy nem fogom én ezt fel...
Az emberek nagy részénél így van: fogalmad nincs róla kinél van így és hogy nagy rész, vagy kis rész! Totál NULLA rálátásod van az ilyen információkra: amit itt látsz a fórumon, az kb. 150 ember véleménye. A telefon eladásai szerintem kicsit a többszörösét képzik. Ám ha nagyon szeretnéd, megpróbálok neked hivatalos belsős adatot szerezni arról, hogy mennyi volt a tényleg hibás darab (Nem, nem az, amit csak úgy visszavittek user error miatt), szerintem erősen meglepődnél...
A telefonnal nincs minden rendben: ezt nem vitatja senki. 100%-os szoftver egy ilyen új platformra nem is jön elsőre. Még a tapasztalt kóderek sem láttak olyan technikát, ami ebben van! Kicsit gondolkodj el rajta miért nincs rá pl. CM...Mert szopás megcsinálni? >>
Jelly Bean: soha sem ígérték. Azt mondták a Grand X-re lesz. Lett? Lett! Csak nem az Inteles modellre. Kérdezd meg, akinek MSM SoC-al szerel Mimosa X-e van, ha találsz, milyen frissítéseket kaptak rá... és akkor majd koppan az áll, hogy hol nincs support...
-
Mate
nagyúr
Van bárki aki kézben fogott már Sony Xperia L-t? Milyen GXIN-hez képest?
-
Canonfan
senior tag
válasz
tPedro_ #16126 üzenetére
Latom meg mindig ajanljak az akksikitamasztos megoldast, de nem hiszem, hogy segitene.
Proba keppen forgattam, raztam a telot egy jo ideig, de nem kapcsolt ki. Ezek utan ketlem, hogy egy kis papirdarab megoldana a problemat.Nekem is kikapcsolgatott kb 4 hónapos korában kezdte el, nekem az aksikitámasztás eddig bevált, azóta magától nem kapcsolt ki sosem.
Szerintem egy próbát megér én legalábbis így voltam vele, ha meg így se jó akkor csere. Ha a kitámasztás ellenére újból elkezd kikapcsolgatni, akkor én is cseréltetni fogom, de kitámasztás óta (lekopogom) nem történt ilyen...
-
kelzsoca
félisten
-
Ed3r_X_
nagyúr
Alcatel meg moderáltatja, ha valami hibát is írsz, szóval. Csesznek rá. A UPC-t meg nem emlegesd nekem, írtam nekik hányszor, mert a kedves netjük mindig elment, nekem meg csak a 0.facebook.com volt a telefonon. Aha, szépen válaszoltak, hogy biztos az alaplapommal van a gond. Mondom azt kötve hiszem, mert a sarki boltos net ment rajta, apám netje ment rajta, barátnőm netje ment rajta. Azóta válaszra se méltattak Facebookon, de telefonos zargatásra már csak kiküldtek valakit.
-
Mate
nagyúr
válasz
kelzsoca #16135 üzenetére
Ja, ezt nem tudtam. Azt hittem arra is való, hogy ha feltesz valaki egy kérdést hivatalos formában megválaszolják. Szólhatna akkor ZTE Samsungnak, Huawei-nek, Sony-nak és a többieknek, hogy rosszul csinálják. De Több hasonló cég, T-mobile, T-home, UPC, stb. is rossz úton járnak.
-
kelzsoca
félisten
Aki rá van zizegve a készülékre, és folyton a fórumot bújja (~10%) az így értesül róla, a mezei felhasználó (a többség) meg root és minden nélkül gyári állapotban használja a készülékét.
Az átlag emberek a gyártó weboldalát sem nézegetik, meg nem követik őket facebookon sem.
-
TBG
senior tag
Értse meg már minden vészmadár meg fitymatyi, hogy más gyártók készülékei sem jobbak vagy rosszabbak relevánsan. Tessék benézegetni más típusok fórumaiba, hogy mi és mennyi a probléma. Mi annyival jobb helyzetben vagyunk, hogy hibás készülék esetén azonnal cserélnek. Olvastam nem egy rémtörténetet 3-4 hetes átfutási időkről máshol.
És!!!!!!!!!! Szerintem sokan azért döntöttünk eme készülék mellett, mert a képességei mellé egy igen barátságos árcédulát akasztottak. Nagyjából 30%-al olcsóbb, mint a hasonló tudású SGSII. Jah, nagyobb a hype a samunak....ez egy ilyen világ.
Nem mondom, én is kacérkodtam azzal, hogy eladom, cserélem, de a hónapok alatt beláttam, hogy egészen egyszerűen nincsen alternatívája.
-
TBG
senior tag
válasz
feelurself #16106 üzenetére
Az enyém hibátlan. Sőt, az előző is hibátlan volt, csak én hülye megfogtam az USB töltőnyílást akkusavas kézzel és bekrepált. Persze, szó nélkül cserélték.
-
tPedro_
őstag
válasz
voktor #16099 üzenetére
En is nemsokara viszem vissza kikapcsolas miatt.
Oktoberi telefon, de csak mult heten kezdett kikapcsolgatni. Van, hogy egy nap egyszer sem, van hogy csak egyszer, de mult hetvegen kb fel oran belul 4x is.
Teljesen random, hogy mikor kapcsol ki. Egyszer volt hivas kozben, hangero allitasakor, scrollozas kozben, ebreszto kinyomasakor, programinditaskor, zsebben.Latom meg mindig ajanljak az akksikitamasztos megoldast, de nem hiszem, hogy segitene.
Proba keppen forgattam, raztam a telot egy jo ideig, de nem kapcsolt ki. Ezek utan ketlem, hogy egy kis papirdarab megoldana a problemat.Tobbiekhez, visszavitellel kapcsolatban:
Torlom a belso hattertarrol ami privat es nyomok egy gyari visszaallitast. Ez eleg ahhoz, hogy minden torlodjon?
Kellenek a T-s papirok, vagy ki tudjak nezni a rendszerbol amire szukseguk van?
Olvastam regebben, hogy volt akinek csere eseten a hatlapot (wtf) es az akksit nem csereltek.
Ennek van valami alapja? -
moriak
tag
Grand X In 2, Asus Fonepad, Intel most dobta ki a 4G-s Atom procit ezek mind azt jelzik, hogy a dolog nem halott! Tisztában kellene azzal lenni, hogy belépő telefon az intelnek is szinte. Jó teszt volt nekik, hogy képes egy ilyen telefon az SII vállát veregetni teljesítményben. Tisztában vagyok azzal is, hogy hasonló árban egy bugos, többnyire akadozó vasat kaptam volna! Nem éri meg a gyártóknak hibátlan készüléket a piacra dobni! Nagy a verseny és ez a trend,hogy évente cseréld le a készüléket! Nem szívesen járok már fel ide, mert állandóan megy a civakodás!
-
Mate
nagyúr
válasz
kelzsoca #16120 üzenetére
Minden épeszű ember tudja, hogy hiába ígérik meg, hogy lesz az nem jelent semmit. De az, hogy te vagy néhány felhasználó ideírja, hogy nem lesz, közben meg reklámozzák, hogy *aszák vagyunk és csinálunk azért nem ugyan az.
Egyébként meg már tőled is kérdeztem, hogy milyen minőségben vagy itt. Hivatalos ZTE-s emberként, akinek az írása hivatalos ZTE információnak tekinthető, vagy csak egy felhasználó aki szerez ZTE-s infot. Mert hivatalos infot bármiről nem igen adnak ki.
-
Mate
nagyúr
válasz
Keeperv85 #16116 üzenetére
1. készülékem nem lilult, második igen, harmadik kicsit.
1. készülékem fagyott állandóan, második nem, harmadik kb. 3x fagyott jó pár hét alatt.
1. készüléken hangminőség okádék volt, másodiknál okádék volt, harmadiknál tökéletes.Ha azt vesszük, hogy néhány wifi hálózaton fagy csak a telefon, ahol viszont más telefonok nem fagynak és ez az emberek nagy részénél így van, akkor lássuk be, hogy a telefonnal sincs minden rendben.
Ne tegyünk már úgy basszus, mintha ZTE szent lenne. Gyatra a support, ezen hiába kozmetikázik bárki, tény marad. És JB-n is lehet vitatkozni, hogy kell-e, ígérték-e. Külföldön nagybetűkkel reklámozták mikor kijött a telefon, hogy lesz rá JB. Majd hallgatás és márciusban amikorra ígérték közölték, hogy ja hát nem lesz.... Ha nem mondják az elején, hogy lesz rá kutya nem haragudna rájuk emiatt. Az meg, hogy nem adják ki a forráskódot külön görénység.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
feelurself #16114 üzenetére
Már megint kezdjük előröl, amiről pár napja szó volt. Szerinted mégis hogy lehet, hogy nekem 3 darabból egyen sem volt az ismert hibákból, még másnak mindhármon ugyan az. Más is írta, hogy az otthoni WiFi-n pl. nem fagy, a munkahelyen mint a szemét. De kivétel nélkül mindegyik! Cserélhet bármennyit!
Ebből két dolog következhetne: vagy az összes rossz, kivétel nélkül, de csak egy adott dolog hozza elő a hibát vagy a hibákat, ami nincs meg mindenhol, vagy ha nem, akkor viszont meglepő módon mindig mindenki pont azzal a hibával kapja, amit előtte is tapasztalt. Akinek fagyott, annak fagy az új is, akinek rossz volt a hívásminőség, annál a következőn is rossz, akinek lilult, annál a másik is... Milyen érdekes: biztos válogatva vannak és direkt olyat kapsz a raktárból, aminek nem elég hogy hibás, de pont az a baja, mint a korábbinak.
Nem mondod, hogy te ezt el is hiszed?!
Nem: itt nagyon sok ember van, aki úgy hazudik, mintha könyvből olvasná. Fele hibának, ami fel van sorolva nem volt háttere és van, aki bele is kevert már a kamuzásba. Unatkoznak otthon: "Nosza, cirkusz kell a népnek! Kitalálok mára valami szaftos témát!".
Már mondtam: úgy fognak járni, mint a Blade tulajok: ott is jó világ volt, egyből csere. Most vidd be cseréltetni a két kisebb szolgáltatóhoz! Egyből bevizsgálás... Majd akkor lehet sipákolni, aztán megköszönni azoknak, akik megszívattak, mert hetente kellett újra menni valami miatt, hogy várhatsz két hetet, aztán ha kifogsz egy tahót, akkor a tényleg rossz készüléked is visszakapod, hogy semmi baja...
-
Mate
nagyúr
válasz
feelurself #16114 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek. És hagyjuk már, hogy a felhasználó a hibás.... Minden országban elégedetlenek az emberek. Vagy szinte minden GXIN tulaj sík hülye vagy SOK A HIBÁS GXIN. Felesleges kozmetikázni a dolgot. Ami meg pláne zavaró az a ZTE hozzáállása.
-
feelurself
aktív tag
válasz
kelzsoca #16110 üzenetére
Épp ez a lényege, hogy mindegy milyen hibája van, meg mennyit gyártottak le, ha ugyanúgy hibásat kapunk cserekészüléknek.
Azt próbálom elmagyarázni, ha tényleg nem mérvadó ez a fórum statisztikailag és a készülékeknek csak a töredéke hibás, akkor miért kapunk folyton valami hibával rendelkezőt cserének ? Mert talán mégis elég nagy százaléka(szerintem nem kizárt, hogy több mint a fele) a készüléknek hibás ? Igen, a legyártott Grand X In-eknek nagyon nagy százaléka hibás.
Ezen nincs mit ragozni, ez saját- és majdnem minden ember tapasztalata, aki cserélte már ezt a készüléket. Ha megnézitek, hányan mondták azt, hogy cserélték és egyből jót kaptak? Naugye.. -
ggeleven
őstag
válasz
feelurself #16109 üzenetére
Már pedig nem bőven van hibátlan készülék! De egy elégedett mezei tulajnak eszébe sem jut keresni egy topicot az egyik fórumon, h beírja, h az övé király! Nyilván jobbára az keres ilyen topicot, akinek hibás a készüléke és kíváncsi is mások tapasztalataira (na meg itt van persze a törzsközönség is).
Szóval egy fórum (még ha a legnagyobb is) egy topicjából nagyon kár kiindulni, mert messze nem a valóságot adja vissza. -
Keeperv85
nagyúr
válasz
feelurself #16109 üzenetére
Akkor a statisztikába próbáld beleképzelni mi lesz a kicserélt készülékekkel és megkapod a válaszod a kérdésedre, amit burkolva feltettél.
Bezúzzák őket?! Nooormááálliis?!!!
Nem: szépen megveszed. Vagy ha nem te, akkor más. Mert átmennek a teszten, amin elsőre is. Újra és újra és újra és újra. Még olyan helyre nem kerülnek, ahol végre van rendes térerő, nem fos a WiFi (ma egész nap dobálja az én routerem is az összes telót: köszi Huawei...) és lehet nem T-s hálózat van, hogy kiérve a város szélére (Orfű szerpentin valaki? Na? Strand? Hmm?) nulla térerő legyen.
-
kelzsoca
félisten
válasz
feelurself #16109 üzenetére
Nem tudom pontosan mennyi fogyott, ezt üzleti titokként kezelik, az említett példa egy általam gondolt eladott mennyiségre alapszik, pusztán spekuláció.
Nincs semmiféle mese, csak az éremnek két oldala van.
Nem egy világmegváltó készülék ez, de azért annyira nem is problémás, mint azt itt sokszor lehet olvasni.miért kapunk folyton ugyanolyan hibásat cserekészüléknek?
Mit jelent az ugyanolyan hibás, mi a hiba oka, szoftveres, vagy hardveres eredetű problémáról beszélünk?
-
feelurself
aktív tag
válasz
kelzsoca #16107 üzenetére
Fél százalék, ami azt takarja jelen esetedben, hogy kb. minden 150. készülék hibás. De legyen csak 100.
Ezt remélem senki sem gondolja komolyan, már ha csak abból indulunk ki, amiket cseréltetünk -> hány cserére van szükség úgy átlagban, hogy normálisat kapjon az ember? Megsúgom, nem egyre, tehát már borul a szisztéma(ergó, ha tényleg csak minden 100. lenne hibás, miért kapunk folyton ugyanolyan hibásat cserekészüléknek ? akkor sokkal nagyobb eséllyel kéne hibátlant kapni, SŐT majdnem minden cserekészüléknek jónak kéne lennie, mégsem ez történik !!!)
Nehogy jöjjön a mese, hogy a cserekészülékek selejtek, vagy azok mások, mint amiket forgalmaznak, mert hanyatt vágom magam. -
kelzsoca
félisten
válasz
feelurself #16106 üzenetére
A készülékből csak itthon több ezer fogyott, ha tippelnem kellene 15-20.000 eladott darabot mondanék, persze ennél lehet jóval több is, ha ebből itt összesen jó ha 100 user (és lehet sokat is mondtam) panaszkodott, akkor meg lehet nézni, az hány százaléka az eladott készülékeknek.
A fórumok egyébként is mindig erről szólnak, tapasztalatcsere, panaszkodás, hibák jelentése (itt lehet user-error szintű és valós probléma is) és nem adnak valós képet vissza az adott termékről, legyen az bármilyen műszaki cikk, gyártótól és ártól függetlenül.
Akinek hibás a készüléke nyilván nem vigasztalja, hogy a másiknak hibátlan, de senki sem mondta, hogy a hibás készüléket el kell fogadni.
Vissza kell vinni a szolgáltatóhoz, és cseréltetni kell, ha a csere darab is problémás, megint cseréltetni, és a következő alkalommal másik készüléket választani, vagy eladni a garanciába kapott új modellt, és ezt elfelejteni. -
feelurself
aktív tag
Probléma probléma hátán. Kezdem hihetetlennek tartani, hogy létezik ebből hibátlan példány.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz
menyhartlevi #16104 üzenetére
Szia!
Igen. Van pár lehetőséged. Mondjuk visszateheted a gyári romot... vagy egy másikat, ami abból készült. Esetleg kimásolhatod a fájlt a gyári romból, vagy egy másikból...
MC4 erre.
-
menyhartlevi
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom volt-e mér róla szó de azt szeretném kérdezni hogy az allwinner moddal változtatott build.prop fájlt hogy lehet visszaállítani eredetire? Köszönöm!
Jah és hogy találtatok-e működő modern combat 4 verziót? -
molac
csendes tag
G-mail-es címtár szinkronizálása hibára fut: "A szinkronizálással problémák vannak. Hamarosan helyreáll." szöveget ír folyamatosan. B06-os szoftververzió van a telón. A kezdeti szinkronizálás rendesen lement, de miután új telefonszámot vittem föl a telóba, utána jött a hibaüzenet.
Please Help!
THX -
ithomas
őstag
Azért az akksi kitámasztást helyedben megpróbálnám...nekem pl megoldotta...
Ha nem segít akkor szervíz. -
golyós
addikt
válasz
voktor #16099 üzenetére
Én (többek között) vittem vissza a telefonomat a random kikapcsolás miatt.
Rögtön adtak egy másikat ( másnak is), semmilyen aksi csere meg aksi kitámasztás nem oldotta meg a problémát.Szoftverfrissítés sem fogja orvosolni.
Mostanában úgy látom ki van adva parancsban a szervizeseknek, hogy hülyítsék a népet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Android szakmai topik
- Cyberpunk 2077
- Ivqkzy-: 2. gépem
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bittorrent topik
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- Okostelefonok és eszközök felújítása, akkucsere, törött kijelző csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!
- újszerű iPhone 15 Pro 128GB black titanium fekete titán független 3 év garancia ajándék tok
- Honor 400 Lite Fekete + fülhallgató
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470M - i5-3GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged