Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Szövegértés rulez! Az előző hsz-omban sehol sem említettem a C&C-ket.
CC = Close Combat
C&C = Command & ConquerAki játszott már CC-vel, az tudja, hogy taktikai modellezés terén a CoH és a mai stratégiai / taktikai játékok a lába nyomába sem érnek. (A S.W.I.N.E. és a Codename: Panzers egy nagyon gyenge próbálkozás a CC-k lemásolására.)
-
#65675776
törölt tag
Sejtettem, hogy ez lesz az egyik fő érv, ezért sem fejtettem ki az előző hsz-ban.
Fedezék: stratégiai szinten egy épület fedése nem tényező. Egy egész erdőé már inkább (lást Eifel-hegység erdejei 1944 végén). De ha egyes épületekre gyúrunk, illetve már keverjük a stratégiai és taktikai játékokat. A Close Combat szériában (a CC1 1996-ban jelent meg!) elég komolyan ki lehetett használni a tereptárgyak és épületek fedezékét (line of sight), az egységek képesek voltak álcázni magukat (akár 1-2m távolságból is észrevehetetlenné válva). Nem volt mindegy milyen magas épületbe veszik be magukat ez egységek és az sem, hogy mekkora aknavetővel támadod az adott épületet. Nem volt mindegy milyen irányból támadsz meg egy hk-t (amin nem csak egy darab ágyú volt, hanem a teljes másodlagos fegyverzete is megvolt, akár 3-4 géppuska is). Ebben a fedezékek használata sokat jelenthetett. És még lehetne sorolni. Grafika? Hát az bőven nem volt olyan, mint ma, szóval a 3D semmilyen szinten sem kell ehhez. És mindez még csak a jéghegy csúcsa. Összetettségben se a CoH, se a SC meg sem közelíti a CC szériát. Szóval továbbra sem látom szükségét egy stratégiai játék esetén a 3D-nek és az über grafikának.
Aki meg a mindenek feletti realitást tartja szem előtt, az játszon F2C2-vel. A grafikában nyilván csalódni fog.
-
#65675776
törölt tag
Valaki mondja már meg nekem, hogy stratégiai játéknál mi a bánatot számít a grafika?
A valóságtól való elrugaszkodásra: A RA és a C&C széria sem ebben az univerzumban játszódik, hanem egy párhuzamosban. Szóval semmi "irreális" nincs a lépegetőkben és a lézerfegyverekben, railgun-okban (utóbbi kettő már jelenleg is a rendszeresítés küszöbén áll a mi univerzumunkban. Akkor miért futurisztikus egy 206x-ben játszódó játékban?).
Akinek realitás kell az viszont ne háborogjon a II. vh-s játékok ellen (mármint, hogy sok van belőlük és egyebek). Háborogjon inkább az olyan FPS-es baromságok miatt, mint a pisztollyal 2-4 lövés kell az ellen leküldésére, hogy a mesterlövészpuska oda lő, ahova a szálkeresztet rakja az ember. Vagy stratégiai / taktikai játékok esetén a hk-nak 8-15-öt kell lőnie a másik hk-ra, hogy az szétpukkanjon, hogy nincs rendesen lemodellezve a páncélzat...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mass Effect
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Keresünk dokkolókat
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest