Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lapa

    veterán

    válasz lenox #73 üzenetére

    brand = márka, márkanév.

    marketing megközelítésben a gyártók maguk nem igazán brandok. az, hogy a gugli mit hoz ki érdekes, de relatíve irreleváns. csak (és pont) azért próbáltam tisztázni a helyzetet, mert bár a cégek nevei a köznyelvben ''brand''-ként elterjedtek, technikai szempontból nem azok.

    magyarán: az intellistation minőségének szoros összefüggése van az intellistation márkával, de szinte semmilyen az IBM-mel. persze azzal is szoros, de nagyságrenddel kisebb. a termékcsoport (brand) tervezésének része a minőség tervezése is, míg a cég összes termékcsoportjának legfeljebb valami távoli, erősen átlagolt minősége lehet. hozzáteszem, hogy ez innentől inkább valami szubjektív minőségérzet, egyfajta elvárás, amit a cég mögé képzelünk.

    mondom csak azért mentem bele ebbe az egyébként támadható hsz-be, mert egyesek egyenes arányosságot húznak a gyártó neve és az általa gyártott termékek / termékcsoportok minősége között.

Új hozzászólás Aktív témák