Hirdetés
- Most Kína tiltotta ki a nemrég exportengedélyt kapott AI gyorsítókat?
- Akciókamerák
- Lemokey L5 HE 8K billentyűzet tesztje
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Intel alaplapok 2025: B, H vagy Z chipsetet válassz?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Kindle
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
Már hogyne lett volna hatása , ha nem fekszenek le az NV-nek akkor , most az 1060as és 1080as VGA-kkal is kitörölhetnék a valogukat és senki nem venné öket, de mivel visszavették a stenderdeket, hogy kedvezzenek az NV-nek igy aki milliókat ölt bele egy uj technolóhiába azt kegyetlenül bünteti , mig aki csak erőből képes hozni a dolgokat és fele enyni kutatást és fejlesztést nem tett bele annak meg hullik az őlébe a haszon.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs különösebb jelentősége. A fejlesztő nem szólhat bele, hogy milyen bekötési szinten fut a hardver. Arról az API dönt. Mindig kiválasztja a legmagasabbat. Szóval teljesen lényegtelen, hogy az NV milyen bekötési modellt támogat. Saját magát szopatja vele csak, de a többiekre nincs semmilyen negatív hatása.
(#84) huskydog17: Nem tudom, hogy ez mitől lehet nálunk ilyen egyáltalán nem fordult elő. Nekem a 16.11.1-es meghajtóval tuti jó volt RX 470-nel, mert tesóm játszott rajta.
-
huskydog17
addikt
Mantle alatt hiába állítottam mindent max-ra, a textúrák minimumon voltak és úgy nézett ki a játék, mintha a '98-as Half-Life 1-el vagy a Quake 2-vel játszanék. Amint átkapcsoltam DX11-re, a textúrák normálisan betöltöttek és végre normálisan nézett ki a játék. Ez most október elején volt az akkor legfrissebb driver-rel és értelemszerűen a legfrissebb játékverzióval (Steam). Többször kapcsolgattam a két API között, a játékot is újraindítottam, de hatástalan volt, Mantle alatt a játék bűn ronda volt, nem töltődtek be a textúrák, míg DX11 alatt semmilyen gond nem volt. RX 470-el próbáltam, 4GB VRAM-mal.
-
repvez
addikt
A második részre meg csak gratulálni tudok mindenkinek, hogy lehasalt az NVidia elött, mert azok nem voltak képesek elöállni egy dx12öt maradéktalanul futtatni képes eszközzel , ezért leszopatták az egész világot miattuk, csak, hogy nekik jó legyen és el tudják addni az amugy erös,de egyáltalán nem fejlett eszközeit ezzel lassitva a fejlödést és felnyomni az árakat és feleslegesen hagyja tul nagy teljesitményen dolgozni a VGA-kat ahelyett mint ahogy irtad is, hogy eg yIGP-n is elmentek volna a dx12es játékok.
Az ürsrtatégával rosszul fejelztem mki magam, azokra a játékokra gondoltam ami ilyen ürtechnikákat használ mint plazma lézer és egyéb fényes villogó fegyvereket , de egy bolygó felszinén.
ÉS nem olyan mint a cossacs, vagy a ages of empaire
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez tipikusan egy olyan stílus, hiszen rengeteg olyan dolog történik a képernyőn, amire nem elég a pixelfény. A stratégiák szenvedtek ettől a leginkább, hiszen ott a felülnézet miatt a trükközés lehetősége igen csekély.
Az űrstratéga egyszerű, mert ott nincs terep, így nem érzékelhető, hogy egy robbanásból származó fénynek nincs árnyéka.
Azért ma már lényegesen gyorsabb a DX12 mód, ha a hardver támogatja az API legmagasabb bekötési szintjét. Abban a módban a játék csupán egy leíróhalmazzal megold mindent.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #80 üzenetére
Nem lenne előrébb a felhasználó a Vulkan porttal, mert nincsenek SPIR-V shaderei a Rebellionnak. Össze tudták volna bütykölni, hogy GCN-en menjen, de máson nem. GCN-en pedig a Mantle is megy. Egyébként hibátlanul, nem tudom miért nevezed bugosnak. Teljesen jól működik.
De a Vulkan a Rebellion által háttérbe van helyezve, mert nem tud egy fontos képességet, amit a motorjuk új verziójában használnának. Ha akarnának sem tudnának egy játékot Vulkánnal szállítani az új motorverzióra. Nem elég okos az API hozzá. A Vulkan 1.1-ben állítólag lesz eszközgenerált parancskiadás.Bizonyosan később lesz Battlezone VR PC-n, mint Serious Sam VR.
-
huskydog17
addikt
A kimagyarázás lényegtelen. Ha valóban egy hetes meló, akkor pláne gyanús, hogy nem tették elérhetővé a Vulkan-t a felhasználók számára. Rebellion-nak van Mantle-je (bugos), Croteam-nek van Vulkan-ja (jól működik), egy-egy eddig az állás. Kutyát nem érdekli (fejlesztőkön kívül), hogy van a motorban erre lehetőség, ha egyszer a játékosok nem férnek hozzá, ezt meg kellene érteni.
liquidVR sztori: Rebellion (állítólag!) megcsinálta konzolra, míg a Croteam megcsinálta PC-re. Továbbra is egy-egy az állás.
-
repvez
addikt
Ha ez akkora nagy áttörés akkor újra csak felmerül a kérdés, hogy miért nem olyan programon vagy stiluson keresztül mutatják be amin látható is a különbség ?
Az ilyen ürstratégiák eddig is viloogtak ezerrel az egész kijelzőn, már fel se kapja rá a fejét az ember, és nem kezdi el számolgatni, hogy mennyi külön fényforrás és azoknak van e mind árnyékuk.
Mert eddig is volt fénye a lézereknek meg egyéb ágyunak mégha trükköztek is velük, de ha egy olyan játékban ahol tényleg észrevehető a különbség akkor az azért nagyot szolt volna.ÉS a teszteknél még igy sem látszik a különbség a dx 11 és a dx12 motor között.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #77 üzenetére
Mert a Croteamnek jelenleg nincs olyan komplexitású játéka, mint a Sniper Elite 3. A Talos egy puzzle játék. Nem fogsz benne lövöldözni, nem fogsz robbantgatni ,és nem fog egy tucat AI-val vezérelt katona keresni. Számításigényben nem ugyanaz a kettő.
A Sniper Elite 3-ban Mantle-t lehet használni. Abból készült a Vulkan port. Ugyanakkor mint mondtam az Asura távolodik a CPU-s kivágási rendszertől és közeledik a GPU-s compute kivágáshoz. Olyan rendszert terveznek, ami van az új Deus Exben és a Battlefield 1-ben, hogy lényegesen komplexebb környezetet tudjanak megjeleníteni. Ehhez azonban kell az executeindirect képesség a DX12-ből. Vulkanban nincs hasonló sem, ezért hiába konvertálták át a Mantle back-endet Vulkanná, az nem kompatibilis az új motorverziókkal. Ezért beszél a Rebellion mindig a DX12-ről, mert most az a célzott API. De ettől még van Vulkan back-endjük, mert az Mantle-ről egy hetes munka. Már csak a tesztelés miatt is érdemes volt megcsinálni.
A 2016-os GDC-n az AMD a Battlezone előzetes verziójával mutatta meg a LiquidVR affinity mGPU módját. Az Asura volt az első motor, ami ezt beépítette. Azért nem írtak róla, mert a Sony-nak időbeli exkluzív szerződése van a Battlezone-ra, PC-re be sem jelentették.
-
huskydog17
addikt
"A Croteam nagyon le van maradva a Rebellion mögött."
A játékokban ez a legkisebb mértékben sem látszik meg és a sebességben sem. Se látványban, se sebességben nincs lemaradás. Csak egy közös pontot találtam kettejük között: mindkét csapat kiválóan optimalizál PC-re.
"Vulkan leképezője a Rebellionnak is van."
Tudják használni a játékosok a Sniper Elite 3-ban? Nem. Tudják használni a játékosok a Talos-ban? Igen. Minden más lényegtelen. Ha van az Asura-ban, akkor miért nem teszik elérhetővé a játékosok számára? Ami nem elérhető, az nem létezik. Hol van az Asura Vulkan implementációjáról szóló hivatalos bejelentés? Én nem találtam sajnos. Forrást kérünk!"A Rebellion már a nyáron beépítette az affinity mGPU-t a LiquidVR-ből."
Ismét csak hol vannak az erről szóló cikkek/beszámolók? Forrást kérünk! -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a lényeg jelenleg. A valós idejű grafikában a legnagyobb limitáció ma, hogy nincs elég shadow casting fényforrás, vagyis rengeteget kell trükközni ahhoz, hogy szép legyen a végeredmény. Vannak azok a motorok, amelyek erre épülnek fel, kezelik a problémát a trükkökkel. A Nitrous másképp készült. Ott a koncepció az volt, hogy oldjuk meg az alapproblémát és akkor a kezelés sem szükséges. Meg lehet csinálni. Nagyon nehéz, de a Nitrous a bizonyíték, hogy megoldható.
A DX12-nek vannak minimum követelményei és vannak olyan igények, amelytől kezdve úgy működik az API, ahogy az MS tervezte. A követelményeket azért tagolják, mert ha az MS a tervezett működésre kért volna hardvert, akkor ma a DX12 futtatható lenne Skylake IGP-n vagy GCN-es Radeonokon. GeForce-on például egyáltalán nem működne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #68 üzenetére
A Croteam nagyon le van maradva a Rebellion mögött. Ők most a felzárkózással foglalkoznak, ezért fejlesztik a Talos alatt az alapokat, hogy a következő projektet egy aránylag tesztelt motorral csinálják.
Vulkan leképezője a Rebellionnak is van. A gond az, hogy nekik van egy olyan motorverziójuk is, ami a kivágást GPU compute-tal csinálja és ez csak DX11/DX12 alatt működik, mert ezekhez van indirect draw támogatás. A Vulkan ilyet nem tud, tehát nem mindegyik motorverzióval tudják ezt az API-t használni.
A Rebellion már a nyáron beépítette az affinity mGPU-t a LiquidVR-ből.Szépet ki lehet hozni kevés és sok számolásból is, mert a teljesítményt nagyrészt a compute effektek viszik. A RoadHog Engine nem sok compute futószalagot tartalmaz, de cserébe gyors. Az Asura úgy gyors, hogy számol is hozzá elég sokat.
-
huskydog17
addikt
Az AoTS leginkább az Earth 2160 című játékra hajaz látvány téren, nagyjából ugyanúgy néz ki a két cím. A szépséghiba csak annyi, hogy az Earth 2160 már 11 éve, vagyis 2005-ben jelent meg. Na akkor, 11 évvel ezelőtt ez a látvány valóban nagyon jó volt.
Ha kizárólag a látványt nézzük, akkor például a 2010-ben kiadott "Command & Conquer 4: Tiberian Twilight" című RTS simán kenterbe veri az AoTS-t.
-
Ren Hoek
veterán
Fú nem is ismertem ezt a gammát. Képek alapján szégyen gyalázat, hogy egy 12 éves játék elveri az Aots-ot.
A sok egység eddig is ott volt sok játékban, de nem ettől lesz forradalmi valami.
Itt kb csak a lézerek fényesebben villognak és ennyi. Minden másban okádék a grafika.
Él a fejemben egy RTS-ről kép, belezoomolható óriási proc gen városok, vagy terrain rendes növényzettel ami szinte fotorealisztikus textura és tesszelláció. Ha már sok egység, akkor legyen sok. De roncsok, romok pl tök alap.
CC Generalst megnézném next gen motorral pl...
-
Shing
őstag
Az a baj ezzel a játékkal, hogy csak az egységek számával tud újat mutatni, de ehhez is le kellett durván butítani a grafikát. Néhány dologban csúnyább mint egy 14 éves stratégiai játék ami SM2.0-n és 1 magon élt.
Ground Control 2 (2004).
AotS (2016).GC2-ben olyanokat léptek meg anno mint a változó időjárás, mozgó aszteroida öv amit látsz a bolygóról, mozgó felhők. A feltörő gejzír szivárványt keltett, az egységek nyomot hagytak, néha láttál pár alien madarat repkedni az égen, a részecske effektek gyönyörűek voltak, esőcseppek is látszanak a földön, stb. Na arra azt mondom, hogy anno nextgen volt és látszik benne a munka, a részletes kidolgozás... Emelett egy jó játék volt, vérbeli scifi sztorival. Az AoTS ezek után egy techdemonak tűnik...
Szerk... Ja és most látom, hogy GC2-nél csak "Normal"-on volt a "Texture Detail" "Very sharp" helyett.
Bár ez lehet, hogy csak egy post process-es élesítés.
-
Ren Hoek
veterán
-
repvez
addikt
Értem én, de amikor az egész kijelzőn más sem lát az ember csak, hogy minden villog akkor nem azt fogja figyelni, hogy mindegyik külön árnyékot vet, szember egy olyan FPS vagy TPS játékkal ahol ezt nagyon is lehetne érzékelni egy városi környezetben ahol minden kocsinak hirdetőtáblának a fénye megvilágitaná a tárgyakat és ugy vetnék az árnyékot.
Mi az hogy nem mindegyik VGA igazodik hozzá? akkor az uj RX és NV kártyák mimiatt csinálták elvileg ezeket már direkt dx követelményeihez faragták, de a tesztek alatt nem látszik az a hűde nagy elöny a dx11 és a dx12 módok között, átlag 10%
Talán egy tesztet láttam ahol 80%os volt a gyorsulás, de nem ez a jellemző -
huskydog17
addikt
Éreztem, hogy valami konzolos cuccot fogsz ismét említeni.
Ha komolyra fordítjuk a szót, akkor a Croteam nem csak alaposan felveszi a versenyt velük, de bizonyos szempontból alaposan le is hagyja a Rebellion-t.
A legendás horvát csapat szintén a nulláról épített fel egy veszettül gyors és nagyon szép motort (Serious Engine 4), ahol a fotogrammetria technikával brutál szép textúrákat csináltak na és ugye van Vulkan leképző is hozzá, a Rebellion-nak nincs. Ezen felül a Rebellion nem csinált mGPU supportot VR alá ha jól tudom.mGPU support for RX480 in LiquidVR
Amúgy igen, a FWH lett volna a másik. Látványban egy Shadow Warrior 2 simán elp*csázza az összes Sniper Elite-et. A RoadHog Engine továbbra is veszettül gyors és irtó jól néz ki.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézd meg a fényeket. Minden egyes lövedék egy shadow casting fényforrás is egyben, amitől az objektumok valós árnyékot vetnek. Ez a motornak a lényege, amiért kifejlesztették, mert így a valós idejű és az offline renderek egyik legnagyobb különbségét sikerült legyűrni.
Ennél a játéknál az új API gyorsulást jelent. Más játéknál jelenthet lassulást, mert nem mindegyik VGA igazodik megfelelően az új API követelményeihez. A legnagyobb bekötési szint kezelése nagyon ajánlott a gyorsuláshoz.
Az a része az API-nak kézzel fogható. Egyértelmű előnyt jelent a DX12 a gyengébb, de sokmagos procikon. Persze ehhez kell a kellően erős VGA is.
-
repvez
addikt
Lehet, hogy az ashes technikailag modern, de semmit nem látni belöle amiben másabb lenne az eddig megszokott RTS-ektől.Még igy 1 év után is adósak maradtak egy olyan programmal ami ténylegesen láthatóan megmutatná a nagyközönségnek, hogy mit lehet kihozni az API-ból.Ugy ahogy tették ezt a tesselacio és a megatextura esetében.
De egyenlöre még azt sem tudják prezentálni, hogy mennyivel gyorsabb az uj API a réginél , mert jobb esetben pár FPS elönyt tudnak a dx12esek felmutatni de inkább még csökkenést mutatnak.
Eddig arról, volt szó, hogy az alacsony elérés miatt megszünik a korlát és igy minden mag és minden teljesitmény kiaknázható a procikból, ha eddig csak 2 magot használt valami akkor a 4 és 8 magos rendszereknél sokkal nagyobb ugrásra kéne jelen lenni.
Hol vannak a elképzelhetetlen mennyiségű drawcall és fény promós demók ?
Ha a mostani rendszereket nem képes 100%osan kihasználni akkor minek akarnak nagyobb teljesitményű procikat, mikor a mostani is elbirná ha nem 40%on mennének . -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #64 üzenetére
Hogy nulláról felhúznak egy Asura képességeihez mérhető motort, amibe esetlegesen képesek olyan effekteket is fejleszteni, mint az obscurance fields, ami PC-n a Sniper Elite 3-ban jelent meg először, de konzolon több exkluzív is használta, például a Last of Us vagy a Uncharted 4. De a Rebellion elszántságát mutatja, hogy ők ezt maguk kutatták és fejlesztették ki. Más indie ilyet ma nem csinál, egyszerűen túl kockázatos éltechnológiát fejleszteni segítség nélkül.
Sajnos az indie-k közül a közelében sincs senki annak, amit a Rebellion felmutat. De persze az is igaz, hogy az indie-k közül a Rebellion igen sokat költ kutatásra.
Ha kellene még egy indie-t mondani, akkor a Flying Wild Hog nem olyan rossz, de a Road Hog Engine képességei évekre van az Asura-tól. -
huskydog17
addikt
"Ha bármelyik indie felülmúlja azt a munkát, amit a Rebellion végez, akkor az aktuális címüket felváltja az a játék."
Mit értesz munka alatt? Ha a játék egészét nézzük, akkor sok ilyen stúdiót fel tudnék sorolni, de ha nagyon fontos a technikai szempont is, akkor 2-3 stúdió rögtön beugrik.
Szerintem a Rebellion mára egy közepes munkát végző csapat lett. Gyakorlatilag a Sniper Elite franchise-ról húzzák le az újabb és újabb rókabőröket. Amikor a 3. részt végigtoltam, úgy éreztem, mintha csak egy DLC lenne a 2. részhez. A 4. rész ugyanilyennek tűnik az eddig kiadott és bemutatott anyagok alapján.A Sniper Elite 3 amúgy mi miatt is van bent? Mit tud felmutatni technikailag a bugos Mantle leképzőn kívül?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #62 üzenetére
Klasszikus értelemben valóban csak a Dragon Age: Inquisition az RPG az említett három cím közül, de annyira leszűkíti a választást a klasszikus RPG iránti kutatás, hogy értékeljük a tipikus akció-RPG-ket is, mint a Shadow of Mordor vagy a Witcher 3. Ezekben a játékokban valóban nagyon korlátozott a döntési szabadság, a kasztrendszer és a fejlődésfa, de ezek direkt nem készültek olyan komplexre, mint a Dragon Age: Inquisition.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #60 üzenetére
Azon van a hangsúly, hogy a lehető legjobb technikai alapokkal hasonlítsuk össze a termékeket. Ez régóta így megy a PH-n, és emiatt mindig eltaláljuk, hogy mely termékek bírják jobban a jövő játékait.
Az Originen nem a játék kapta a limitet, hanem az Origin mint platform. Egy frissítés hozta be ezt. A BF4 is ugyanolyan limites lett.
Oli anno az RPG-nek a Shadow of Mordort választotta. Nekem mindegy volt ez, mert megfelelt az is, a Witcher 3 is, és a Dragon Age is. Amikor összeállítjuk a játéklistát, akkor én csak címeket ajánlok, amelyek átmentek a rostán. Ha több cím is megfelel egy pozícióra, akkor a tesztelő választ.Ha bármelyik indie felülmúlja azt a munkát, amit a Rebellion végez, akkor az aktuális címüket felváltja az a játék.
-
#85552128
törölt tag
Ezeket teljes joggal kiemelhetnéd egy Ashes of the Singularity játéktesztben, a technikai részt elemezve akár két kézzel dobálhatnád érte a pluszpontokat. Egy VGA tesztnél viszont elsősorban nem a teszthez használt játékokon, hanem a tesztelt terméken van a hangsúly. Nem fogsz sűrűn látni olyan hozzászólásokat (több okból sem), hogy
"Hol van az Ashes of the Singularity, 2016 legjobb RTS-e ? Játékélményben sem utolsó, de a látvány mindent visz. Jelenleg is egyike vagyok annak a ~100 játékosnak az egész bolygón aki játszik vele és nem rakjátok be, aaargh!"
#59: A DA:I-vel nem tudom mennyit teszteltetek, de ha már azon is limit volt akkor miért nem raktátok vissza a BF4-et ? Akkoriban még igencsak tényező volt, még most is az. A Witcher 3 sincs benne ami DRM free és az évtized (Top5) játéka tehát nem kevés embert érdekel még most is, ráadásul látványban sem utolsó.
A Rebellion iránti tisztelet tök jó csak nem évekig foglalni a helyet egy VGA tesztben, mert felmerül a kérdés, hogy akkor minek (vagy inkább kiknek ?) is van ez az egész ? Annak az olvasónak aki esetleg kíváncsi vásárlás előtt mit tud a kiszemelt kártya, vagy ... ? -
Abu85
HÁZIGAZDA
A játékokhoz: A BF4 a Dragon Age miatt került ki, de akkor már élt az Origin limitje.
A nyugati sajtó egyrészt sokkal hamarabb kap hardvert, másrészt sokkal több újrahasznosított eredménnyel dolgoznak.Az Ashes a PH tesztben a technológiája miatt van, mert a texel shading jelenti a továbblépés lehetőségé. A Sniper Elite 4 lesz a 3 helyett. Már fel is vagyunk írva egy kódra. A Rebellion továbbra is a legjobb indie csapat, meg sem közelíti más a technikai színvonalukat, és fontosnak tartjuk, hogy legyen mindig egy játék, amely azt képviseli, hogy mit tud elérni egy indie.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #57 üzenetére
Pedig ettől lesz különleges csak képzettség kell hozzá, hogy megértsd. A fényforrás akkor ér valamit, ha annak van hatása a környezetre.
Időnként történnek meghatározó fejlesztések, amelyek segítenek abban, hogy a grafika minősége általánosan nőjön. Ezúttal a texel shadingen a sor. Enélkül nem tudunk előrébb jutni, mert az aktuális technikák limitációja, hogy az árnyalási rátát nem tudjuk elválasztani a pixelsűrűségtől. Mielőtt tehát tehetnénk egy mérföldes ugrást, erre kell megoldást találni.
-
#85552128
törölt tag
Attól, hogy leírod mindig a "nyolc shadow casting fényforrás" érvedet valahányszor kritizáljuk a játékot még nem lesz szép.
"Aki ezt nem tudja értékelni, azt eleve nem érdekli a grafikai minőség."
Vagy csak marhára nem látszik meg a játékon a "grafikai minőség"...
Tehát azért érdemli meg egy játék a reklámot, mert amúgy egy nulla, de (szerinted) jó engine van alatta és ez mindenért kárpótol - OK.
Kíváncsi lennék hány játékos van pH-n, vagy mondjuk a VGA teszteket olvasók között...Akkor sem raktatok be pár játékot amikor nem volt eszközlimit, a BF4 is kikerült egy idő után. Nem akarom senki idejét beosztani, de más oldal megtudja (rendszeresen) oldani, tehát nyilván nem optimális, de ha egyre több ilyen játék lesz akkor 2020-ban is Thief meg Sniper lesz a tesztben ?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #55 üzenetére
Nem tudunk olyan játékokat mérni, amelyek eszközlimitesek. Ezért nincs például Frostbite-os játék a tesztben, mert amint berakjuk a hatoduk VGA-t szól, hogy cseszd meg, 24 óráig várnod kell. Annyira szűkös így is az időbeosztás, hogy nem tudunk 24 óráig csak malmozni. Szóval az Origin, az UWP és számos program helyből kiesik ezért a limitért. Vannak cégek, amelyek leállítják ránk ezt a limitet, de a Microsoft és az EA nem ilyen.
Az Ashes megérdemli a reklámot. Soha senki ezen a világon nem tudott még olyan motort összerakni, ami nyolc shadow casting fényforrásnál többel számolt volna. A Nitrous százával számol ilyen fényforrással. Egy más dimenzió, amit az Oxide csinál. Aki ezt nem tudja értékelni, azt eleve nem érdekli a grafikai minőség.
-
#85552128
törölt tag
válasz
GeneraL_XTX #54 üzenetére
Tudod VGA-t azért vesznek az emberek, hogy játsszanak, nem a -vélt- "modern technológiáért". Majd ha lesz rá értelmes játék belehet rakni addig kb. nevetséges, hogy mennyire nyomva van itt még a bukása után is. Belehetne rakni helyette a GoW-ot, az is DX12-es ráadásul több embert érdekel és FPS-ből úgyis csak egy van az egész csomagban.
Nem igazán, az AOTS-től kb. bármi népszerűbb, ez a játék szimplán nem érdekli az embereket. Nyilván ha annyira akarják benn lehet, de gondolom ha nem kéne tesztelni mehetne más játék a helyére ami biztos, hogy sokkal több embert érdekelne...
Van összvissz 15 hsz a ph-s topicjában: [link] Játékként ritka egy félkész igénytelenül összerakott cucc volt a megjelenéskor pedig előtte hónapokig early accessben volt, szóval nem kéne reklámozni, mert nem érdemlik meg. A technológia mit sem ér egy normálisan összerakott játék nélkül.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
#85552128 #53 üzenetére
akkor hagyjanak ki egy modern, mai technológiákat használó játékmotort csak azért, mert a rá íródott játék egy rakás xar, és ezért senki nem játszik vele? A kártyák közötti különbséget ez is kimutatja, ez a célja a tesztnek? Ez bizony.
Ha népszerűség alapján állítanák össze csak CoD meg BF tesztek lennének, annak lenne értelme?
-
#85552128
törölt tag
válasz
GeneraL_XTX #52 üzenetére
Nem igazán. Kit érdekel hogyan fut egy olyan játék amivel senki nem játszik... Lényegtelen
Ennyi erővel 3DMarkot is lehetne futtatni helyette.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #27 üzenetére
A Caffeine-nek a DX12 módjáról annyit érdemes tudni, hogy máig nem hivatalos. A fejlesztőknél érdeklődtem még az év elején, hogy ez mennyire van kész, és azt mondta a srác, szállítja a buildet, mert csak egy pipáról van szó, de egyáltalán nem vállal érte garanciát. Azon lehetne vitázni, hogy így mi számít az első DX12-es játéknak, mert az Ashes ilyen körülmények mellett elérhető volt már augusztusban is. Én úgy veszem, hogy a fejlesztői garancia nagyon is számít, mert ha hibád van, akkor javítja valaki.
A Warhammer nem RTS. Inkább a TBS felé közelít.
(#48) MeszesKPT: Minden érában kiemelt figyelmet fordítottunk az aktuális technológiai áttörésnek. Jelen pillanatban ezt az Ashes szállítja. Majd ha lesz más motor is texel shading rendszerrel, akkor arra is figyelünk.
-
Aprósólyom
addikt
Én nem is értem miért nem optimalizálták tovább a grafikát. Egy stratégiai játéknak és a stratégáknak sosem volt fő húzóerő a grafika. Emiatt valószínű, nincs is olyan erős gépük, mint akik főleg FPS/TPS/RPG és hasonló társaikkal játszanak főleg.
Vállalkozás szempontból szintén nem jó húzás. -
NandoXXL
senior tag
válasz
MeszesKPT #48 üzenetére
Nem kell mindenen kiakadni. Jobb mint a villogó reklámok, itt némi érdekesség is van a vas alatt, valódi tesztek pedig már nem nagyon vannak. Sajnos a tesztelők megfelelő lapok-kiadók nélkül előbb utóbb droidok lesznek. + Észre sem veszi és kiég az ember (elvárások, statisztika stb.) kb. ennyi.
-
MeszesKPT
őstag
AotS és PH kapcsolata megérne egy elemzést.
Itt mindig kiemelt szerepet kap ez a techdemo, ami játékként a mazochizmus határát súrolja TA és SC után (igen, próbáltam és refund lett a vége). Ez a kiegészítő pedig valóban bicskanyitogató a korábbi vásárlók számára.
Az külön szerencse, hogy a PH minden tesztben használja ezt a méltán népszerű játékot. 115 játékos (24-órás csúcs).
-
zetor2000
őstag
Ebből most akkor az következik, hogy játékos fronton nem az I7 -esetlegesen HT-s - nyerő, hanem aki ezzel szeretne rendes játékélményt, az vegyen egy 8+ magos Xeon gépet?
-
repvez
addikt
válasz
Kronos3000 #44 üzenetére
Pont erre akartam kilykadni, hogy erről cikkezett mindenki, hogy ez lesz az első ténylegesen dx12 alapra készitett játék.Ahhoz képest semmi nem látszik belőle.
Régen amikor jött valami nagy platform váltás akkor legalább csináltak egy techdemót vagy egy olyan játékot amitől tényleg leesett az ember álla.És markánsan különbséget lehetett tenni arégi és uj verziók között.
Emlékszem mikor a mátrixos tech demot mutatták amit később a max payne átvett, ott volt elöször rombolás az épületnél és sokkal silányobb látván y volt amikor nem volt alatta a megfelelő vas, nem látszódtak a rombolás nyomai.
Itt a dx12-nél nem látom azt amit igértek, hogy kisebb CPU-val is jobban fog menni a játék, mert nem lesz proci limites, meg sokkla több rajzparancs, vagyis sokkal részletesebb avgy több tárgy a pályán.
Ebből semmit nem látni, egy RTS-en bemutatni, hogy mit tud egy API hát eléggé rossz dolog, attól, hogy 3mm-es kis pixelkatonából többet megjelenit az nem fog annyival szebb látványt nyujtani, mintha egy CPU szál azonosan leterhelve, ahogy igérték.
Itt van eltellt már majd 1 év és még hire sincs a nativ dx12es játékoknak, pedig azt is hogy hangoztatták, hogy sokkal könnyebb rá fejleszteni, meg , hogy 2 hét alatt át lehet irni rá a játékokat , hát ahhoz képest semmi nincs ami meg megcsináltak az lassabb mint volt.
-
duc
aktív tag
Ez még techdemonak is rusnya. Nem értem miért van itt mindig fókuszban.
-
Kronos3000
senior tag
Valahogy nem akar kiderülni,mitől is lesz olyan jó a DX12. Emlékszem még amikor bejött a W10 ment az áradozás,hogy mennyivel jobb lesz,gyengébb procin is segít,meg ennyi-annyi plusz fps lesz gyengébb gcn kártyákon is.Aham...Eddig egy parasztvakítás.Szerintem a W10-re csábítás miatt találták ki......
-
#85552128
törölt tag
válasz
cskamacska #42 üzenetére
Jó hát nem véletlenül majdnem mindig csak a technológiai háttér miatt beszéltek róla, mint játék megbukott. Van egy pár játékos aki játszik vele, de ez elmondható bármiről.
Mindenképp ki kellett adni valami kieg félét, mert 1.5 éve azzal adták el a különböző árú founder csomagokat, hogy majd ingyen megkapják az érkező kiegeket is. -
cskamacska
addikt
És ezt a vásárlóktól is megkérdezted, vagy ez Wardell úr véleménye?
Csak azért, mert a játék Steam oldalán az első oldal összes(!!) vásárlói visszajelzése negatív, ilyet átverésre utazó kamujátékoknál sem nagyon látni.Egyébként is miért pont 2016 legjobb játéka, 2015 végén jött ki early access-ben, ennyi erővel a 2014-es Wargame: Red Dragon, és Men of War: Assault Squad 2 is 2016 legjobb stratégiái, mert mindkettőhöz jött ki nemrég ingyenes és fizetős tartalom és támogatás, néznek ki olyan jól mint a DX12 csodacsacsi, de sokkal jobb velük játszani, és bőven népszerűbbek is mindmáig.
Hogy az említett idei Total War: WARHAMMER, Graviteam Tactics: Mius-Front, Battlefleet Gothic: Armada remekekről ne is beszéljünk.Mindeközben a sztárolt Ashes kiegészítő a korai vevők arcul fingása, direkt a köménymag lehúzására játszanak a belépő Ashes-keményebb Escalation kettős fokozattal.
GeneraL_XTX: Vitatkozzon veled ezen az Avas Henrik. A klasszikus "RTS=Command and Conquer/Warcraft klón" meghatározás szerint pár tucat RTS létezik csak.
Keldor papa: Halo Wars 2-től szerintem ne várj semmi jót, ha nem kimondottan gamepaddel akarsz játszani. A Stormrise - Universe at War - EndWar - Halo Wars konzolos RTS vonal eléggé gyenge lett PC-s szemmel, és a beleölt marketing milliók nem hiszem hogy változtatnak majd ezen.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
huskydog17 #38 üzenetére
Real time jah, de az idő megállítható benne ha az emlékeim nem csalnak szóval mégse.
Nagyon a határon mászkál a Warhammer, de mékse skatujázható be sztem az RTS-ek közé. Az a cnc, starcraft,stb.
-
Hunpriest
senior tag
Kíváncsi vagyok, hogy a Supreme Commander-hez képest milyen. Nekem még mindig azaz etalon, ha RTS-ről van szó.
-
kikikirly
senior tag
Néztem Gameplayt sima Ash-ről.Grafikailag több problémám is van vele,de kezdjük a pozitívumokkal:
Fényeffektek,lézerlövedékek villanások,robbanások elég jól néznek ki.Sok egységet tud megjeleníteni és a kinézetük is rendbe van.Terepet sokan szidják milyen ronda,szerintem látszik hogy mi mi akar lenni,domb domb,hegy hegy stb(és ha beleveszem hogy dinamikusan fog deformálódni akkor nem hiszem a felbontas a lényeg).Jöjjenek a hiányosságok: Robbanásoknál nincs törmelék,csak fény effekt van,szétrepülő járműdarabok nincsenek.
Nincsenek roncsok,anno a TotalA, és a Supreme Commanderben végtelen roncsmezők voltak,amik a lövedékeket is meg fokták,tehát nem csak grafikai, játékmenetbeli hatásuk is volt.Itt nincsenek roncsok, még az épületeknél sem.(Anno TotalA-ba nagyon szépen ki dolgozták a szétrepülő alkatrészeket,szabályosan fel lehetett ismerni minden egység eltérő elemeit,minden egységnek/épületnek egyedi robbanása volt,viszont Supreme Commanderben nagyon le lett butítva,néhány fekete ,,paca" repked azt csá,szóval már ott vissza butították )
Repülő: Nem zuhan le-eltűnik sima robbanásba,természetesen ilyenkor sincsenek szétrepülő darabok.TotalA-ba lezuhanás nem volt,viszont a törmelék a gép sebességének és irányának megfelelően hullott le,pl. ha emelkedőben(helyből szálltak fel a mint a helikoper), felszállás után gyorsulásnál vagy maximális sebességnél is úgy robbant fel a repülő ahogy a valóságba is tenné.Supreme Commanderbe becsapódott a repülő,méghozzá elég látványosan,és itt is hatással volt rá a gép aktuális sebessége.Szóval hatalmas csaták ide vagy oda,ha nem dolgozzák ki a részleteket akkor nincs értelme az egésznek.
A talajdeformálás jó hír,remélem a többivel is kezdenek valamit. -
Mate
nagyúr
válasz
huskydog17 #36 üzenetére
Két műfajhoz tartozik, de RTS-hez szvsz nem. RTT inkább.
-
huskydog17
addikt
válasz
GeneraL_XTX #33 üzenetére
Keverék.
Mindkét műfajhoz tartozik. -
jedis
senior tag
Ha már RTS, akkor az új C&C durrant volna nagyot, ha el nem kaszálták volna !
Ríttam egy hétig, mikor meg tudtam, hogy még sem jön.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
huskydog17 #27 üzenetére
Tudod mi az az RTS? Real Time Strategy
Na szóval a TOtal War Warhammer nem az
De attól még az AoS még elég szutyok való igaz....
-
Ren Hoek
veterán
Pont annyira kamu volt ez is, mint hogy kevesebb VRAM kell majd. Meg Fury-ra elég a 4GB, meg hogy 25 DX12 játék lesz (előző nyárra kb...)
Kb ennyit is érnek ezek a szakmai jóslatok. Kár, hogy hiteltelénné vált ettől már az egész.DX12 eddig max a konzolfejlesztőknek jó, akik egyszerűen arcunkba nyomhatják a fos igénytelen portjaikat.
-
Melorin
addikt
Nem jól emlékszem, hogy a DX12, Mantle és Vulkán eredetileg azért lett fejlesztve, hogy a processzor ne legyen limitáló tényező, hanem szinte csak a GPU-ra támaszkodjon?
Erre most jön ez a hír, hogy erős CPU-k kellenek. -
Ragnar_
addikt
Nah végre ebben a gameban a 8 magos AMD procik majd jól beelőzik a 4 magos i5-öket. (vagy nem ?
)
-
huskydog17
addikt
"Ez volt az első DirectX 12-t támogató program"
Nem, nem ez volt az. Ahogy azt FLATRONW kolléga is megjegyezte, az első DX12-es játék a Caffeine volt.
#9 Abu85: "Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban."
Újságíró létedre ilyet nem volna szabad kijelentened. Esetleg azt, hogy számodra az ok, de idén van egy pár más RTS játék, melyek nem csak eladott példányszám, hanem felhasználói bázis szempontjából csúnyán elpicsázza az Ashes-t.
Nézzük a valóságot:Ashes:
Owners: 90,659 ± 7,814
Players in the last 2 weeks: 3,704 ± 1,579 (4.09%)Total War Warhammer:
Owners: 962,329 ± 25,428
Players in the last 2 weeks: 216,066 ± 12,061 (22.45%)A valóság (ismét) megcáfolt téged. Ha nem is teljesen pontosak a SteamSpy adatai, az arányokat tökéletesen szemlélteti. Eladás számban a két cím között 10-szeres különbség van, míg játékos számban még ennél is sokkal tágabbra nyílt az olló a Warhammer javára.
Ha meg mindenképp a Stardockhoz ragaszkodsz, akkor a cég másik idei projektje az Offworld Trading Company is kétszer sikeresebb, mint az Ashes mind eladás mind játékos számban. Brad helyében én nem lennék büszke az Ashes sikertelenségére.
-
Bada Bing
tag
am jó játék? elég durva, hogy abból meg lehet élni, hogy "erős gép kell hozzá". Még senkit sem hallottam magát a játékot méltatni.
-
repvez
addikt
Nem teljesen értem, hogy egy felül nézetes stratégiához miért kell olyan tájat alkotné ami változik a becsapódások hatásásra?
Azt megértem, hogy itt több az egység, de sokkal többet profitálna a látványból és az erőforrások sem mennének el feleslegben egy Repszimben vagy egy FPS játéknál.Ezeknél még mindig leragadtak az egyszerü statikus elemeknél mikor majdhogynem testközelből lehetne látni a tárgyak rombolásást vagy változásást, de itt, ha épp át akarod látni egy kicist a helyzetet akkor is számolja majd a becsapodások helyeit mikor azok még talán 1 pixelnél is kisebbek abban anézetben, akkor meg mindek?
Az FPS-eknél meg még szinte annak sincs hatása ha egy gránátot bedobsz egy épületbe csak akkor ha azt a tevezők is ugy álmodták meg, hogy ott le kell valaminek rombolódni.
Ezeknél a játékoknál inkább érzem , hogy szügség lenne a rajzparancsok bővitésére mint egy ilyen stratégiánál.
Az nem hiszem, hogy sokat dob a játékélményen ha 50k helyett 300k egységet kell kijelölgetni, csak bonyolultabbá tezsi a rendszert. -
Goblin12
őstag
Kiváncsi lennék, hogy NV-n hogy fut.
Szeretem az ilyen ultra mélyre hatoló, mindent kiaknázó fejlesztőket, mint a cikkben említett 2, akkor a CIG a Star Citizen-nel illetve a Warhorse Studios a Kingdom Come: Deliverance-el mert itt látni igazán hol tart jelenleg a grafikai előrelépés, még talán a CD Project RED The Witcher-rel.
Az, hogy most 6 magos kell, ez okés, elvégre még mindig csak egy demo majd optimalizálnak, meg ha átrakják GPU-ra akkor máris lehet elég egy 4 magos, szal hajrá.
-
#72042496
törölt tag
"Csak azt számold bele, hogy a GTA5-nek maximum két shadow casting fényforrása van, míg ez a játék akár ezerrel is számolhat. Az azért nem könnyű, hogy ilyen terheléssel valami folyamatos legyen."
Ez egy techdemónál érdekes, de egy játéknál miért is?
Ezzel az AotS-sel szerintem amúgy az a fő baj, hogy nagy dérrel-dúrral beharangozták, végül aztán se techdemóként, se játékként nem lett túl meggyőző.
-
Mate
nagyúr
Nekem megvan az alap. Szerintem jó játék, bár messze nem tökéletes. A kieg árát viszont sokallom.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Hmm, ekkora gond a terep deformáció... Aztán eszembe jut az ingyenes SpringRTS (TA igazi utódja), ami már évekkel ezelőtt faszán kinéző deformálható terepet tudott, mindenféle gpu-s számítás nélkül.
-
FLATRONW
őstag
Nem a Caffeine volt az első DX12-őt használó program?
-
#85552128
törölt tag
De pontos eladásokat azért ő sem mond
Az online playereket viszont ők sem cáfolják, 100 körül szokott lenni általában néha megugrik 200-300-ra, ami roppant kevés egy fél éves címtől ha tényleg 200k fölött adtak el. A steamspy is valószínűleg az online játékosok alapján (is) számol így ha nem indították el, persze hogy nem veszi bele őket.(#14) Clorf: lesz vulkan elvileg ezzel jött volna, de elcsúsztatták.
-
Clorf
tag
Én speciel azért sírok mert nem látom a "Vulkan" módot, csak a spydows10 es DX12-est. Amikor ez, tudtommal egy Vulkan tesztjátékként indult.
-
#10034944
törölt tag
kiegészítű
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #10 üzenetére
[link] - nincs benne. Itt a Stardock elnöke leírja, hogy: OEM versions (the game comes bundled with most AMD cards) and Direct versions use Steam but don't count on SteamSpy/SteamCharts.
(#11) Keldor papa: Marketingre bárki elszórhat 100-200 millió dollárt. Itt arról van szó, hogy az alapot biztosító technológia pénzbe kerül. Egy RTS-re kialakított motor legdrágább. Az Ashes-nek a GTA5 terhelésének a százszorosát kell számolni folyamatos sebességgel. Csak azt számold bele, hogy a GTA5-nek maximum két shadow casting fényforrása van, míg ez a játék akár ezerrel is számolhat. Az azért nem könnyű, hogy ilyen terheléssel valami folyamatos legyen.
-
keIdor
titán
Ez elég szubjektív, hogy kinek mi a jobb, szerintem.
A legköltségesebbel is vitatkoznék, a legköltségesebb cím tudtommal mai napig a GTA V.Mindjárt itt a Halo Wars 2, szerintem felmossa a padlót ezzel a játékkal, hamarosan kiderül mennyire népszerűek az RTS-ek. Inkább csak arról van szó, hogy ez a játék nem népszerű.
-
#85552128
törölt tag
"No. "Owned" means "owned". It includes games bought on Steam, bought in retail and then activated on Steam, bought in bundles, recieved through promotions or as a gift and so on. It also includes copies temporarily given away on "free weekends", so take care when coming to conclusions about sales or revenue."
Benne van.
Mondjuk ha többet adtak el, de ugyanúgy kevesen játsszák még rosszabb..."Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban."
Jó hát ezért játszanak még mindig a régiekkel és nem ezzel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennél jobb RTS nem készült 2016-ban.
Egyébként az fontos, hogy a Steam három csoportba sorolja a játékot. Egyrészt van a Steamen vásárolt, ami beleszámít a SteamSpy/SteamCharts rendszerbe, míg van az OEM és a DirectSale verzió, amit a Steamre kell regisztrálni, de nem tudja nézni a SteamSpy/SteamCharts rendszer. OEM-ből ugye eleve elment 250 ezer az AMD promóciójában.(#7) Németh Péter: Wardell úrtól. Ugye itt arról van szó, hogy jött egy új pályaméret, ami sokkal nagyobb, mint az előző maximum. Minden korábbi pályaméretet bír egy négymagos, de a legújabb legnagyobb pályamérethez 6 mag nagyon ajánlott. Erről elég sokat írt a twitteren egész nyáron.
-
szasanyi
félisten
Én már elsőre sírtam ettől a játéktól, meg a DX12-től... és ezt még fokozzák?
-
Ashes of the Singularity: Escalation
A játék Steam oldalán csak annyi van írva az ajánlott CPU-hoz, hogy i5 vagy annak megfelelő. Honnan ez a 6 magos dolog?
SYSTEM REQUIREMENTS
RECOMMENDED:
Processor: Intel Core i5 or Equivalent -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem az én megfogalmazásom, hanem a Stardocké, hogy ők elemezték az eladásokat. A kieget a veteránoknak csinálták, míg az alapjáték mindenkinek szól.
Arra egyébként számítottak, hogy nem lesznek jó eladásaik, mert a potenciális vásárlóbázis 85%-át kizárja a minimum gépigény. A kötelező négy mag és a 2 GB VRAM nagyon sok. Még a Civilization 6 is megállt két magnál és 1 GB VRAM-nál, mert túl kicsi lett volna a vásárlóbázis, ha négy magot kérnek.
-
#85552128
törölt tag
"de a játékmenet szempontjából számos veterán játékos nem tartotta elég jónak a programot."
Elég finom megfogalmazása annak, hogy pár hét után már egyszerre a korábbi pár száz játékost sem sikerült leültetni az alkotás elé annyira jól sikerült...
Mondjuk a kiegről a képek jól néznek ki, de 40€-t nem ér (20€ ha megvan a régi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506HE / 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3302
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G3 - AMD A10 I 8GB I 256SSD I Radeon I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest