Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OLED monitor topic
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Akciókamerák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szelek helyett a nosztalgia szárnyán érkezik a SilverStone legújabb miditornya
- Kezdő fotósok digitális fényképei
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Örülök hogy végre kapott topicot ez a game, már rég vártam rá. De aztán olvasva a negatív vagyis inkább... vegyes visszajelzéseket...hát... nem lettem boldog.
Chiller: én csak a singleről írtam, hogy csal (=szerintem, mivel durván egyenlőtlen feltételekkel indulunk)
Nos, minden (legtöbb hagyományos) RTS kampányban kb. ez van. Te nulláról ellenség százról (najó, 50ről) kezd.
A skirmish az amikor te is és az ellenfél is nulláról indul... meg ugye a multi.Illetve azt is hozzátenném még, hogy ez az első dx12 játék PC-re....ami RTS.
-
Chiller
őstag
Ácsi, én csak a singleről írtam, hogy csal (=szerintem, mivel durván egyenlőtlen feltételekkel indulunk).
Skirmish és multiban lehet nincs/kevesebb a gond.
Egyébként kétségtelenül nem lenne rossz játék, csak még kell neki egy "kis" fejlesztés.
Tetszik, hogy a játékmenetből teljesen sikerült eliminálni az ilyen játékok legnagyobb rákfenéjét (a "turtlingot", azaz a bezárkózok a bázisomba hatszáz egység és védőtorony mögé, majd onnan szórom az atomot/tüzérséget), és talán pont megtalálták az egészséges átmenetet a "mindent csak küldjünk a darálóba" vs "foglaljuk el a checkpointokat ész nélkül" - hála a turinium csomópontoknak... Majd talán a hétvégén ha lesz időm írok egy in-depth rivjút róla.Persze ez annak is köszönhető, hogy faék egyszerűségű a játékmenet és egységdiverzitás gyakorlatilag nincs. Kétségtelen, a játék alapjai nem rosszak, csak kérdés lesz-e energia/pénz a megfelelő szintre hozására... És ha kipótolják megfelelő tartalommal (egységekkel, játékmódokkal, szuperfegyverekkel, fejlesztésekkel, stb) akkor ez mennyiben fog a kárára válni, vagy lesz idő még azt is finomhangolni illetve kibalanszolni.
-
Landon
addikt
Sajnos erre csak egy valamit tudok irni... "Benchmark Game"
Sajnalom ezt olvasni mert amit neztem review videot pont a fordityottjat irjak. Nem csal az AI, eddigi PCs tortenelem legnagyszerubb AI-a van a gameben, visszateszi az RT moge az "S"-t vegre etc etc. Multi miastt meg akartam venni de igy nem fogom.
Majd ha kijott az 5 gigas patch hozza;
-
#85552128
törölt tag
Ne mondjátok már, hogy nemhogy szinkron nincs játék közben, de még feliratozás sem a videók alatt ?
2016-ban. Mi ez ? ZS-kategóriás félkész játék.
-
Chiller
őstag
Nos, megvettem a játékot.
Egyelőre csak dx11-ben futtatom, win10 még részemről ráér. IGP+VGA multiadaptert szerintem egyébként is el lehet felejteni.
Szóval naivan azt gondoltam, hogy 1.0-ra azért rendbe teszik a játékot, de még mindig prealfa + early accessben leledzik a játék.
Kampány totál inbalanced és a legutolsó programkódig bugos: végjátékban villódzó képernyő, halhatatlan (persze ellenséges) egységek, nem működő surrender, nincs load gomb,csak a kinti menübe (!!!), csaló gép, totál elkúrt economy (van 8 metal extractor + a nexus ami ugye 8*2+8=24 metalt jelentene, ehhez képest van +14.3), stb, stb.Ehhez jön az extraminimális egységtípus, és a már supcomban lefektetett (bevezetett) UI könnyebbségek NEM használata (például láncolt parancsokat utólag nem lehet shift lenyomása mellett megváltoztatni, nem lehet "épületsort" folyamatos egérgomb lenyomásával csinálni, stb, stb).
Aztán még azt is mesélhetném, hogy a "kampányban" az üzeneteket nem szinkronizálták le, egyszerűen csak kiírják a feladatot (videóról ne is álmodjatok), aztán uccu neki. (ami persze egyébként úgyis kimerül search&destroyban) Hát ez aztán segíti a beleélést.
Multit meg a skirmisht ezek után ki se próbáltam, egyelőre részemről megy a játék talonba, majd egy év múlva ránézek megint. Bár lehet egy hónap alatt beleáll a földbe fejlesztőstül, mindenestül.
Jó a zene, meg szépek az effektek, de ez édeskevés. Főleg ennyi fejlesztési idő alatt, és ilyen "előzményekkel" (korábbi RTS játékokkal). -
Landon
addikt
Aki mar esetleg probalta DX12 alatt: sikerult GPU melle befogni iGPU-t is multi GPU set-up-ban? Olvastam olyasmit, hogy csak 2 hasonlo erossegu GPU-val mukodik a multi-GPU.
-
Peppo
őstag
Ez valami Supreme Commander utánérzés lesz? Ha igen, annak örülnék.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
Ashes of the Singularity oldal
Az első DX12-s játék PC-n.
(Ha valakit érdekel egy Gift-key, írjon privátot. Az első jelentkező megkapja.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro 12/512gb, Zöld, 13 hónap garanciával, eladó!
- iPhone 15 Pro Max 256 GB Natúr Titán karcmentes + AppleCare+ 2025.10.31-ig + sok extra
- HIBÁTLAN - 91% AKKUMULÁTOR iPhone 14 128GB MIDNIGHT
- ~ÚJ MSI GeForce RTX 5070 SHADOW 3X OC 12GB GDDR7 - Konzolvilag garancia 2028.09.13
- Eladó Nintendo Switch!
- Új Dell 5330 Latitude 13.3 FHD IPS Touch i5-1235U 4.4Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Xbox Series kontrollerek 1 hó garancia, számlával!
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest