Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    Nem teljesen értem, hogy egy felül nézetes stratégiához miért kell olyan tájat alkotné ami változik a becsapódások hatásásra?
    Azt megértem, hogy itt több az egység, de sokkal többet profitálna a látványból és az erőforrások sem mennének el feleslegben egy Repszimben vagy egy FPS játéknál.

    Ezeknél még mindig leragadtak az egyszerü statikus elemeknél mikor majdhogynem testközelből lehetne látni a tárgyak rombolásást vagy változásást, de itt, ha épp át akarod látni egy kicist a helyzetet akkor is számolja majd a becsapodások helyeit mikor azok még talán 1 pixelnél is kisebbek abban anézetben, akkor meg mindek?

    Az FPS-eknél meg még szinte annak sincs hatása ha egy gránátot bedobsz egy épületbe csak akkor ha azt a tevezők is ugy álmodták meg, hogy ott le kell valaminek rombolódni.
    Ezeknél a játékoknál inkább érzem , hogy szügség lenne a rajzparancsok bővitésére mint egy ilyen stratégiánál.
    Az nem hiszem, hogy sokat dob a játékélményen ha 50k helyett 300k egységet kell kijelölgetni, csak bonyolultabbá tezsi a rendszert.

Új hozzászólás Aktív témák