Új hozzászólás Aktív témák
-
panderson
tag
válasz
DeathAdder #194 üzenetére
"Lehet baleset veszélyesebb, de ha kihívom a sorsot legalább érezem, hogy élek"
[troll on] Arra az 1 percre... [troll off] -
panderson
tag
válasz
MCGaiwer #179 üzenetére
Na pont ezzel reagáltam az elején, hogy a "hozam" rögtön más értelmet kap ha egy hozzád közel állót gázolnának el. Nem hiszem hogy akkor is a malária fertőzött kutakra gondolnál..
De ha szerinted a google hasznosabban is el tudná költeni a pénzét, ezt vele tárgyald le, itt a fórumon egy önjáró villanyautó topic-jában nem fogja megtalálni a google vezetősége.
-
panderson
tag
Az a baj, hogy egyenes terjedésű hullámokkal működik, ezért magasról kell rálátnia a helyzetre, hogy messzire/az előtte lévő autó mögül is. Tehát kvázi csak az önnön autó a holttere, minden mást "lát". A véglegesben nyilván el lesz rejtve, most "csak működjön" jelleggel van ott. Meg így menőbb / és felismerhetőbb.
-
panderson
tag
"Nem csak BP létezik ám, meg csúcsforgalom."
A szóban forgó mobil 40k/h-ra van korlátozva, tehát ez az ideális környezete. Nem az autópálya.
Másként mondva, ahol nyílt a terep, gyér a forgalom és nem sietek, ott a vezetés öröm is, nyilván nem a műanyag-buborék kocsiban 40-el -
panderson
tag
"Utaztam már ilyen buszokkal, vicc az egész."
Gyanítom, hogy BKV szakszerűséggel karbantartott buszról beszélsz, mert pl. felénk az újabb Mercedesek is járnak, amiknek csak D gombja van és semmit sem érezni az Annahegyi emelkedőn (hosszú, közepesen meredek és 2 megállóval, úgyhogy leggyakrabban meg is kell állnia a közepén, majd újra elindulni).
Ugyanakkor sajnálom a MAN-os BKV buszvezetőket, akik megbírkóznak a kézi váltóval immáron 10 éve lassan. Meg törném le a kezét annak aki ilyet vett a Budapestre.De visszatérve a témára, a google autóban elektromos motor van, itt a klasszikus seb.váltó pro/kontra mit keres?
-
panderson
tag
"Az openSSL hibajara gondolsz?"
Ejh, ez nekem cikiBocs!
"Nem, csak azt szeretnem, ha a hozzaszolasok a "tudod mit medve? B+ a funyirodat!"-szinvonal fole emelkednenek."
Nem kötekedni akarok, de a cikk is általános hír. Forráskódot nem tudjuk kivesézni, mert nem lett mellékelve. -
panderson
tag
dabadab: "alapveto dolgok nem a vegso teszteken derulnek ki."
Az SSH mostan beharangozott hibája edge-case? Ha igen, akkor az edge vs. use case kategóriákkal lehet baj.De távolabbról nézve nem értem miről akarsz meggyőzni, hogy ne fórumozzunk, mert már mindenre gondoltak a fejlesztők?
-
-
panderson
tag
mephi666: Ez inkább utópisztikus szvsz, mert (csak hogy a pilótákon lovagoljak) előáll az a helyzet, amikor a technika túltömi a fejedet és döntésképtelenné válnál. Ezért merik még csak 40km-ig tesztelni, mert ott még talán van esélyed felfogni ha mégis hiba csúszik a mátrixba.
dabadab: Ez már valós gond, hogy a rutin az ami végső soron megmenthet. A pilóta aki 1000 órát olvasott könyveket nem nagy esélyekkel indul a viharba.
-
panderson
tag
strogov: meg ugye a Toyota-nak volt az automata gázadású modelljei, csupa jóság
-
panderson
tag
-
panderson
tag
lapa: Most ezt nem értem, ez egy újabb concept autó, amit 1-nél több userrel akarnak tesztelni. Nem lesz holnaptól kötelező ezzel kihordani a tejet.
Egyébként jó buli lesz, a jó magyar lámpákhoz mérten 1 másodperc alatt megállni, a sárga jelzésnek megfelelően.
Meg újabb probléma szvsz az oldalról, alulról és felülről érkező bringások, motorosok, és egyéb hajmeresztő eszetlenekre felkészíteni a rendszert. Mert így látatlanban mit tudsz beprogramozni: túl közeli ojjektum --> lassíts a közelség függvényében... ezzel 2 percenként megállna a kocsi, mert mégsem mehetsz át a kerékpároson egy else paragrafussal..
-
panderson
tag
válasz
Cathfaern #44 üzenetére
Cathfaern: Lehet hogy visszaesik, de megszűnni nem fognak, a lassan kikopó manuális járművek miatt. Amúgy meg ha állambácsi éhezne a kiesés miatt, eddig sosem habozott egy új adóval megoldani a helyzetet.
Tehát ilyen szociökonómiai aggályokkal nagyon a helyzet előtt jársz szerintemmephi666: sarkított példának hoztam, de gondolj csak bele mennyi NFC-t kellene bevetni az ilyen helyzetek elkerülése miatt.
Amúgy GPS-nek muszáj lesz fejlődnie, mert ha a nagy álmunk az, hogy az autók egymás között megdumcsizzák ki hol van az úton, annak ez alapfeltétele.Borosz: rosszul értelmezed, a kenőpénz után még mindig reménykedned kell, hogy nem síbolják el és valóban megtörténik, amiért (le)fizettél. A közmédiában csak a "reménykedik" részét kell említeni az előző mondatból.
-
panderson
tag
válasz
Cathfaern #36 üzenetére
Cathfaern: "Szóval ha általánosan elterjednek az automata autók, és lényegében megszűnnek a bírságok, akkor bizony állami szinten az hiányt (bevétel csökkenést) fog jelenteni."
Na azt szeretném megélni!!erkxt: Gondolom a hatóságoknak lesz hozzáférése a te kocsidban lévő vészleállító piros gombhoz.
djculture: inkább a mai GPS navigálók 3-5 méteres holtjátéka aggaszt. Nem mindegy hogy a vitrinbe parkol be az autó, vagy a kereszteződésbe..
-
panderson
tag
válasz
Cathfaern #28 üzenetére
Persze, de bármikor bekövetkezhet az autopilóta hibája, ezért nem hagyhatják el a helyüket a repülés teljes időtartama alatt, mert ők felelősek azért, hogy a sok ember túlélje. Egy gép nem vonható felelősségre a mai napig.
strogov: Ezt akartam írni én is, hogy ha ki is hozzák, attól még nem fogják egyszerre lecserélni az összes jelenlegi járművet ezekre, úgyhogy vezetési élmény és bosszankodás még jó sokáig lesz
-
panderson
tag
Kernel: Az 5+ éve létező automata beparkolási rendszer is tud olyat, hogy megérkezel és ráböksz a kijelzőn a zölddel körülhatárolt (lehetségesnek ítélt) helyek közül. Ez nem gond. De az új rendszer figyelembe vehetné a tilos megállni táblát úgyhogy ne legyen az, hogy a Margit körúton Vérpistike egy sávossá szűkíti a forgalmat, mert elvből nem fog parkolni+fizetni+sétálni.
"Még a végén gondol egyet és nekivezet a szembe jövő kamionnak..."
tothmaxy182: Ez komoly aggály forrása, egyetértek! -
panderson
tag
válasz
skylinelaca #5 üzenetére
Érdekes, de néhány manővert inkább magam csinálnék meg, ezért kifejezetten hátrány, ha nincs rajta kormány és pedál. Biztos meg lehet vitatni szóban a kocsival, de az túl lassú folyamat. Főleg európai városok szűk és kacskaringós utcái lesznek problémásak.
Meg ugye az is érdekes lesz, hányszor fog vészfékezni, mert a zsiguli elévág gond nélkül...mephi666: szerintem a sofőrnek akkor is józannak kell lennie, mert ő az utsó esély ha vmi baj van. A repülőkön is van autópilóta, mégis kegyetlen szigorúak a pilóták állapotát nézve.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A prototípusból nyár végéig létrehoznak egy kisebb flottát, és megkezdődhetnek a közúti és a városi tesztek. Ezeken egyelőre még szükségesek a biztonsági kontrolleszközök, de ha változik a szabályozás, élesben is mehetnek a kocsik.
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- AKCIÓ! MSI B350 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest