Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VD

    őstag

    válasz kengyel #28960 üzenetére

    Ez furcsa, főleg hogy nincs rá semmi jogalapjuk! Tartós fogyasztási és műszaki cikkek esetében a jótállási jegy tartalmaz minden információt, ami a készülék javításához/cseréjéhez szükséges! Ez esetben nem köthetik a számla és vagy blokk meglétéhez a bevizsgálást és javítást/cserét! Olyan áruk esetében ahol a gyártó nem mellékel ilyet, mert pl. kizárólagos forgalmazó (Aldi, Lidl), ott valóban a számla helyettesíti a jótállási jegyet!
    Fordítva is működik a dolog. Ha megvan a számla, de a jótállási jegy nincs, akkor is adott minden ahhoz, hogy a jótállást érvényesítsd! Ez esetben új jótállási jegy is igényelhető a javítással együtt. Első alkalommal ezt térítésmentesen kötelesek is biztosítani!

Új hozzászólás Aktív témák