- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OLED TV topic
- SONY LCD és LED TV-k
- ASUS ROG Ally
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Európában Moto G85
ma Tegnap mutatkozott be Kínában a Moto S50 Neo, ami az európai oldalakon Moto G85-ként manifesztálódott.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisBundi
őstag
válasz b.regius #37387 üzenetére
Olvass vissza kicsit! kareszkaresz kolléga is pont ilyen problémával küzd!
[ Szerkesztve ]
-
wiERHcSc
tag
válasz b.regius #37387 üzenetére
Ha már letöltődött a frissítés és folyton telepíteni szeretné, akkor ki kell venni a pipákat az auto frissítésnél. Majd a status báron lévő értesítésnél hosszan nyomva tartod az ujjad majd alkalmazasok kezelés választod, ott meg kényszerített leállítást. És nem fog többet zaklatni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz b.regius #47722 üzenetére
ami esetleg hibalehetőség lehet;
- sim kártya, érdemes kipróbálni másikkal
- memóriakártya, amennyiben van a telefonban, úgy próba anélkül islehet, hogy hardveres hiba, például zárlatos/meghibásodott bekapcsoló, annak a gombnak a mozgatására/nem kapcsoló szintű érintésére nem reagál rendellenesen?
-
kali
legenda
válasz b.regius #47786 üzenetére
nincs mit, a sim kártya a jobbik eset, legalábbis egyszerűbb orvosolni azt egy díjmentes cserével, mint a telefont javíttatni, ha annak a hardveres hibája okozza.
hitchins; az alap(vető) esetén elvileg nem piszkál bele, legalábbis én úgy egyik telefonnál sem tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
barnam_
nagyúr
válasz b.regius #51004 üzenetére
Csak segítségképpen: az NFH nem fog tudni semmit sem csinálni, ha a készülék minőségével van gond. Amíg minden, az ügyfélkezelésre vonatkozó szabályt betart a gyártó/szerviz, fogyasztóvédelmi szempontból nincs semmi kifogásolni való.
Írj a Samsungnak, hogy kifogásod van a többszöri javítással kapcsolatban, és adjanak csere engedélyt.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz b.regius #51011 üzenetére
Elhiheted, hogy nem azért írják rá, hogy hibátlan, hogy téged bosszantsanak, vagy hogy neked keresztbe tegyenek.
Van a boltunkban egy Samsung szerviz is, a kisebb dolgokat helyben javítják a srácok, de itt is olyan követelményeket támaszt a Samsung, hogy csak nézek. Mindent le kell teszteljenek, csak úgy adhatják vissza a készüléket, ha minden teszten átment.Tedd azt, amit Aggregátor is javasolt, írj a Samsungnak! Biztos, lesz megoldás a problémára, szükségtelen a hatóságokat belevonni.
Xiaomi 13T
-
chubby2o6
senior tag
válasz b.regius #51230 üzenetére
Szerintem meg tudod csinálni magadnak is, nem olyan bonyolult. Nem tudom, melyik modelled van, ha 9506, akkor tényleg fel kell áldoznod a garanciát. Ha 9505, akkor a root után megmarad a garid.
Szerintem próbáld meg nyugodtan, segítünk. Írd meg, melyik modelled van, aztán folytatjuk. -
bjergerking
tag
válasz b.regius #51232 üzenetére
Esetleg megpróbálhatod felrakni a lollipopot rá, lehet, hogy megoldódna a probléma.
Más: ez a lollipop tényleg sokkal jobb, mint a kk, ezt minden egyes napi használatnál realizálom. 74%-on van a teló, fényerő 3/4-en kb., wifi be van kapcsolva és ma eddig 1 óra 32 perc kijelzőhasználatom van. Kk-n ilyen nem volt, ez még mindig nagyon durva
[ Szerkesztve ]
-
szerzol
senior tag
válasz b.regius #51232 üzenetére
Szia!
Szerintem is igaza van migabi24 kollégának, ne dobd el a garanciát, ha már eddig nem tetted!
Hívd ki a házhozjövős szervizest, legalább nem kell küldözgetned és költeni rá, azért van a prémium gari!
Másnál is volt már hogy pusztán csak megunták és felajánlottak neki másik készüléket, vagy kicserélték, de nyüstölni kell őket, mert ez nem természetes és ne kelljen már fagyasztani gyári appokat azért hogy ne kapcsoljon ki.
A gyors merülés az más téma, de a kikapcsolás az rendellenes működés és lehet szoftveres gond, vagy hardveres, de mivel prémium garis 190 ezres készülék, oldják meg ők!Szerintem!
Egy nagy kalappal!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- iPhone 14 PRO MAX 1TB (1024GB) gold kártyafüggetlen! Akkumlátor 100%!
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- új, bontatlan, iPhone 15 Plus gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Alig egy éves Google pixel 7