Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Kephamos #75 üzenetére

    Ez oké lenne, csak nem lehet ennyire egyszerűen kivitelezni valamit. Egy lapos tárgyat nézek magam előtt aminek nincs mélysége. Ilyen szempontból ez zoomolás ami megjelenik a képernyőn. Ráközelít a kamera tehát zoomol. A szememmel nem ráközelítek valamire, hanem inkább csak ráfókuszálok. Ez az amit nem lehet megcsinálni jelenleg monitorral.

  • válasz D.Orion #68 üzenetére

    Akkor szépen sorjában ahogy én gondolom:
    -Fizikai bug, lesz is még elég sok szerintem csak enyhíteni tudják de ezt sok játék csinálja.

    -Már jelezték a fórumon hogy haldoklókkal gáz van, tehát csak patchre várunk

    - Erre annyit tudok mondani hogy RO1-ben baromi nehéz volt pl Barancskán egyik partról a másikra átlőni sniperrel, ha megvan a videó akkor előkeresem, gyakorlatilag úgy kellet lőni hogy a célkereszt képe teljesen elfedte a célt. Távolságot meg lehet becsülni. Amúgy van itthon nekem egy 1943-as SVT-40 ről leszedett céltávcsövem, be van számozva 1-10 ig szélességben és magasságban állítható de alapból a távcsövet a fegyverhez magán a szereléken kellet belőni. A két állítókar nem a célképet állítja csak a szálkereszt képét.

    -Legnehezebb fokozat? Ja hát singleplayer mindig is gyenge volt azaz nem volt én most sem tartom annak amit beleraknak. Szomorú hogy képesek voltak ráírni egyáltalán hogy van singleplayer, lett volna inkább valami offline bot gyilok néven. Nem érdemes vele szenvedni, talán csak a videókért.

    -Mg34 speckó elsütőbillentyű volt, azaz tűzváltókar nélkül lehetett egyes lövést leadni. Ez teljesen rendben van. Ezzel tűzgyorsaságot is le lehetett felezni. Sokan a játékokból az mg42-t ismerik, pedig az az mg34-nek az egyszerűbb,olcsóbb kiadása.

    -Fórumban szintén írták, elcsesztek valamit a bétában és azóta a hitboxokkal gáz van. Közelharcnál érződik csak igazán, távolságból semmi gáz. Szintén Patch meg fogja oldani.

    -Zoomban egyet értek, kivenném úgy ahogy van. Azt az extra rázoomolást én nem is használom mert idegesítő.

    Ezek a bugok még semmik ahoz képest ami a bétában volt, és még ez messze nem az összes ami még benne van a kiadott játékban. Szvsz egy két hónap és meg fogják csinálni.

  • válasz sniper elite #64 üzenetére

    Igen, van még mit javítani. Ráfért volna ha még pár hétig visszatartják. Nem gond, szépen lassan javítanak mindent. Nem értem minek raktak bele egyáltalán singleplayert, a Ro eleve csak multis volt. Nevezték volna inkább el gyakorló módnak mint az első részben hiszen arra hasonlít leginkább.
    A bukok néha zavaróak, nekem az újratöltésnél nagyon sokszor csinál hibás animációt, pl újratöltök és nem játszik animációt de kiírja hogy tele a tár, vagy puskáknál csak pakolja bele a lőszert végtelen ciklusban azután meg néha több is van a tárban mint kellene. A szerverkeresőjét sikerült már használhatóra megcsinálni de még mindig nem az igazi. A FOV-ot menüből valamiért csak 75 ig lehet állítani, remélem ezt legálisan átírhatom majd valahol. Párszor ki is lépett a játék, szóval bugos de nem játszhatatlanul.
    Tegnap sokat játszottam vele, a pontozás elég érdekes. 9 killel voltam második úgy hogy az előttem lévő emberke 50-et ölt a mögöttem lévő meg 22-t, a területfoglalást nagyon sok pontot jelent, az ér a legkevesebbet ha területen kívül ölsz meg valakit. A pályák hatalmasak, szépen kidolgozottak és szvsz könnyen tanulhatók. Fegyókból mp40 lett a kedvenc akár 100m-en túl is találni lehet vele (irányzékot feljebb rakva nekem könnyebb), legkönnyebb fegyvernek a mégis félautomata puskákat tartom. Persze célzás nélkül egyikkel sem lehet szinte semmit sem eltalálni. Grafikából pár dolgot vissza kellet venni (valami occulsiont vagy mit) mert nem éreztem folyamatosnak a játékot (Ati 6950-esem van amin kéne mennie maxon fix 60-al). Amúgy grafikával nekem semmi bajom nincs, az előzőt sem azért játszottam mert csilivili lett volna. Néha az árnyékok átlógnak a falakon, legtöbbször az ellenfélé de persze nincs pofám végiglőni a falat, viszont kerítést nyugodt szívvel végigdarálok.
    A kedvenc pályám eddig Pavlov, az tűnik a leginkább kiegyenlítettnek. Egy jó helyen spawnolt csapat eldöntheti azt hogy ki foglal területet, tehát a sqad leader-ek szerintem nagyon sokat számítanak, nem is mertem még bevállalni azt a kasztot és nem is ajánlom senki kezdőnek.
    Korábban használtam ramdrive-ot hogy előbb beérjek és aljas módon lenyúlhassam a legjobb kasztokat de itt valamilyen oknál fogva alapból gyorsabban tölt be a játék és mindig jut miből választani (a mesterlövész viszik el elsőnek, az nem szokott nekem jutni de nem gond). Az első részben gyakran csak puska jutott. Aki puskával megy azt tisztelem, azzal jóval nehezebb menni mint a daráló kasztokkal, illetve támogató lövészként se egyszerű játszani.
    Bekerült a VAC mellé az egyik számomra híresen sz*r csalásvédelem a PB, ebben a játékban érdekes módon eddig hibátlanul működik. (pedig ennél rosszabb már csak a kékhaláloztató szétfagyasztó nprotect van) Hozzáteszem RO1-ben sem tapasztaltam olyant hogy csalt volna valaki.

  • válasz Balika23hun #45 üzenetére

    Az első rész jóval tovább készült mint ez. Még UT2003 modként, később UT2004-re majd 2 évre rá 2006-ban jött ki mint önálló játék amit utána nagyon sokáig támogattak. (asszem 2009-ben még pályák készültek hozzá hivatalosan)

    Tehát én nem várom el tőlük hogy a pár nap múlva kijövő játékuk teljes értékű lesz. Valószínű kijön ahogy kijön kicsit bugosan, de folyamatosan tolják alánk majd a patcheket (steames auto updateként). Fórumjukat szoktam olvasgatni, figyelembe veszik a játékosok visszajelzéseit és válaszolnak is rájuk majd ugyanúgy mint a RO1-ben javítják módosítják is a dolgokat.

    Kicsit más:

    Valamiért az AA érdekesen működik, azaz közeli tárgyakat nagyon jól kisimítja de a távoliak recések maradnak. Mondjuk így is elég nagy szám hogy legalább ilyen szintű AA van egy UT3 motorú játékban. Hozzáteszem nagy felbontásban nem annyira vészes dolog.

  • válasz Kephamos #35 üzenetére

    Valóban egyre jobb, valami kis frissítés után eltűnt egy zoomolási bug. Tényleg csinálgatják folyamatosan. Codos dolgot visszavonom, ez mindenben messze jobb!
    Csináltam két videót, vágatlanul:
    http://www.youtube.com/watch?v=QiQ-PP1lI84
    http://www.youtube.com/watch?v=1_85ii1YAL0
    Nem leszólni, kezdő vagyok. :)

  • Már két napja játszok a bétával (deluxe steamos). Van még mit javítani. A szerverek nagyrészt szerencsére realism módba mennek, de így is kicsit könnyebbnek érzem mint a sima RO-t.
    A nem relalism mód az kissé hardcore Cod-os jellegű lett, persze annyira nem árkád lövölde. (ez a mód amit max pihenésnek játszanék)

    Grafika biztosan nem végleges, unreal motor sokkal többet tud mint amit láttam a bétában. Hiányzik egy rakás dolog ami a képeken megvan. Hangok baromi jók, katonák kiabálnak, szenvednek, szitkozódnak. Fejlődés jópofa dolog, a szintfejlődésnek nem látom értelmét de a fegyvereknél szintlépés tetszik.

    Összességében eddig úgy látom megérdemli a Red Orchestra nevet, a nem realism móddal meg még Codosok is jól ellesznek.

    Még mielőtt félreértené valaki:
    Csak azért hasonlítom a Codhoz mert a Ro2 nagyobb célközösséget akar elérni és ezért könnyített sokat a játékmeneten. Eredetileg a RO pont arról volt híres hogy már már idegesítően nehéz volt. (perceket gyalogolsz hatalmas pályán hogy lelőjenek) A korábbi Ro játékosok biztosan maradnak a realism játékmódnál.

  • válasz Kephamos #26 üzenetére

    Ja hát én még a bétára várok. A steames deluxnál lesz lehetőség a béta utolsó stádiumában játszani.
    Access to the final phase of closed beta before the August 30th launch

  • válasz D.Orion #24 üzenetére

    Én meg már megvettem a steam-os Delux-ot 9800Ft-ért. (amin még így is volt 20% kedvezmény mert megvan az első része) KF és TF2 is megvan, jók lesznek azok az extrák még valamire. Az unlockolt cuccok meg nem jelentenek sokat, úgyis meglesz majd mindenkinek. Csak nyissák már meg a bétát!!!

    A CD galxis-os teljesen korrekt ennyiért!!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés