Új hozzászólás Aktív témák

  • ecsz

    csendes tag

    Gondoltam leírom én hogy jártam a visszahívásokkal:

    Még a megjelenés körül vásároltam egy D750-et, és persze hamarosan kiderült, hogy érintett a becsillanásos visszahívásban. El is vittem a szervízbe ami persze csak olyankor van nyitva amikor munkaidő van nekem is, így két nap szabadságom bánta mivel egy héte ott kellett hagynom a gépet. Azt reméltem itt véget is ér a történet.

    De persze kiderült, hogy a gépemet másik probléma is érinti, valamilyen módon a zárszerkezete sem jó. Ekkor persze újra kellett vinni a szervízbe. Ez már komolyabb dolog, egy hét alatt meg sem lehet javítani... két és fél hetet töltött a szervízben a gép. Két hét után mikor érdeklődtem, hogy mégis mi van akkor elmagyarázták, hogy japánból kell alkatrészt rendelni hozzá és sokáig tart és a technikus is beteg... De kérdem én, ha ez egy visszahívás és tudják mi a baja és milyen alkatrész kell akkor miért kell az én gépemnek két hetet ott tölteni náluk amíg várják a csomagot, miért nem lehetett úgy csinálni, hogy először megrendelik az új alkatrészt és akkor kérik a gépemet ha már megvan?

    És a végső poén az, hogy én vázsapkával adtam le a gépemet, de azt valahogy elkeverték és anélkül kaptam vissza. Persze nem hagytam annyiban és végül kaptam másik vázsapkát, de nekem kellett küzdeni érte.

    És még az is nagy negatívum, hogy ha nem visszahívásról van szó hanem egyéb garanciális ügyről akkor azt csak garancialevéllel lehet intézni anélkül nem. Mert képtelenek mondjuk a sorozatszám alapján kitalálni, hogy még garanciális-e a gép.

    Na, jól kiapanszkodtam magam. Hátha valakinek hasznos a fenti történet aki nem tud dönteni milyen gépet vegyen. (Segítség: a következő gépemre nem valószínű, hogy nikon lesz írva.)

Új hozzászólás Aktív témák