Új hozzászólás Aktív témák
-
dhstyle
tag
válasz
seawolf570 #45 üzenetére
heh , se az NFSnek és az 1ik konzolos ökörhugyozánsak sincs köze a valósághoz. mindel játszottam , és ha azt akarod h hajazzon arra ami a valoságba történne akkor LIVE FOR SPEED... ilyen egyszerű.
-
laceeeboy
tag
Na igen..egy 4850-esem van, amivel most kiadott játékok is simán futtathatók. Úgy látszik, az NFS sorozat lassan megszűnik nekem.
Érdekes, szerintem az NFSUG2 sikerült a legjobban, legalábbis játékélmény szempontjából.
Na mind1..a Shift-ek sem tettszettek már annyira, pedig G25-el használtam. -
Dr. Akula
félisten
nem tudom, játszottál-e vele eredetiben
Miért nem tudod?bugoknak kb. nyoma sincs
Leszámítva hogy 6970 CF-el csak 800x600 minimálon hajlandó elindulni (5970-el érdekes mód még jól ment), időnként beakad a főszereplő olyan helyekre ahonnan csak a load game tudja kihozni (pl. hotdogos), vagy csak simán áll mint fasz a lakodalomban, és szintén csak load game segít, vagy hogy időnként csak úgy elszáll (jó, nem sokszor, de mindig akkor amikor vagy 1 órája nincs mentve). -
total90
veterán
Annó hatalmas NFS fan voltam, aztán valahogy a Carbon után számomra nem tudtak maradandót alkotni... minden NFS-t kipróbáltam a havernál, de 1 verseny után azt mondtam ez nekem nem kell. Kíváncsi leszek az új játékkal nálam visszahozzák-e a régi érzést. Épp a minap tettem fel a NFS U2-t, azt kellene új köntösbe rakni
-
elmelet45
tag
Arra akarok kitérni: hogy egy XFX-es karikat tökig lehetett tuningolni, GPU órajelét 765-ről 1 GHz-re, memóriák is bírták az 1250 Mhz-et, így bőven megkaptuk az 5870 teljesítményét. Akkor már hasonlít az GTX 560 Ti és az ATI HD6950 teljesítményéhez.
-
seawolf570
aktív tag
Nem tudom miért kell felkapni a vizet, nem kioktatni szerettelek volna. Ha ennyire értesz hozzá, gondolom azt is tudod (már egyszer leírtam), hogy azért nem lehet 5850-ből 5870-et módolni, mert a lapkán belül át vannak vágva a hibás részek. Az AMD ezt a 6950 esetében eleinte nem tette meg (talán véletlenül a nagy sietségben, vagy csak reklámfogásként). Tehát ha egyszer nincs kapcsolat a részegységek között, meg lehet cseszni mindenféle BIOS-t, és egyéb szoftvert. Ezek szerint te sem olvasol valami figyelmesen. Ezek után nem tudom kettőnk közül ki nem érti a dolgot.
A VGA gyártók lobbijáról meg annyit, hogy a legjobb példa a Crysis 2 Dx 11-es patch. Hozzáértők vizsgálták, és kiderült, hogy olyan helyen és dolgokat számol a VGA, ami nem is látszik a képen. Vagy ott van a Maffia II ruhaszimulációs Physx effekt, ahol a játékon úgy van megírva, hogy csak 2 db Nvidia VGA esetén számolja a GPU, 1 db, és ATi esetén a CPU, ezzel agyonterhelve azt, ami rohamos FPS esést okoz. Azért írom az ATi-t is, mert az Nvidia nagyon jól tudja, hogy sokan használnak Nvidaia VGA-t Physx-re ATi mellet (köztük én is). Simán tudná számolni egy GPU a sima Physx-et, és a ruhaszimulációt. Ugye ez egyik sem lobbi?
Én nem azt mondtam, hogy csak a VGA gyártók hibásak a Rage lassú textúra betöltésért, de tudomásom szerint nem sok játék íródik OpenGL-re, ezért a VGA gyártók nem nagyon figyelnek erre a driverekben. Persze biztos tele van buggal, de érdekes módon, az új driver hatására javult a helyzet.
Én nem azt mondtam, hogy a Full HD-ban érvényét veszítik a grafikus trükkök, de ahogy említetted, az elsimítás szinte felesleges. Ha ez a funkció ki van kapcsolva, mindjárt több erőforrás jut más számításokra, és egy felső középkategóriás VGA esetén ez már látható FPS-beli ugrást jelent.
-
Silenzio
addikt
válasz
seawolf570 #57 üzenetére
Ha vetted volna a fáradtságot, hogy értelmezd is, amikor leírtam (ha már volt 10 perced kioktatni), nem írnál le ilyeneket.
Aki ismer, tudja, hogy tisztában vagyok a lapkagyártás folyamatával. Ennél csak akkor lehetnék jobban tisztában, ha ott dolgoznék a gyártósoron.
Nézd meg a fórumtárs konfigját, akire reagáltam: 5850@5870. Most komolyan le kell írnom, hogy értettem? Hát jó: mivel az 5850-esen a stream processzorok 90%-a van csak engedélyezve (viszont a ROP egységekhez nem nyúltak), és tudtommal nincs olyan szoftver, sem Rivatuner, sem egyéb, ami engedélyezi a letiltott egységeket, pusztán az órajel emelésével nem kaphatunk 5870-est az 5850-esünkből. Ráflesselhetjük az 5870 Biosát, ha bírja, de még nem hallottam olyan emberről, aki kipróbálta volna és működött neki. Érted már? Nna.
Persze, javítsatok ki, ha tévednék, de nem volt tömeges flesselési hullám, mint a 6950-esek első szériája idején.A dx10 és a dx11 egyszerű utasításkészletek, grafikus keretrendszerek, API-k, és mivel zárt rendszerek, épp azok a gyengeségeik, amik az erősségeik: nem tudnak mást, csak ami beléjük van programozva. A konzolos API-k és hardverek lehetővé teszik a közvetlen programozást, így lehetnek igen-igen szép konzolos címek (Uncharted pl.). A multiplatform motorok viszont túl sok kompromisszummal járnak, ami PC-re és konzolra nézve egyaránt káros. Így az eszmefuttatásoddal nem értek egyet.
De gondolom ezt is el kell magyaráznom: pusztán arra gondoltam, hogy egy igen jól skálázható multiplatform motort meg tudnak úgy írni, hogy minimum grafikán 3 éves hardveren is futtatható legyen. Azt majd fejtsd ki, hogy miért kéne dollármilliókat erre kidobni! Merthogy nem kell. VGA gyártók lobbija benne lehetne a dologban, de azt is kétlem. Viszont ha a PC-s kódutat eleve dx11-re írják -ami megint nem ér sokat, mivel konzolra is kijön a játék, így a grafikus motor nem eleve dx11-es!- esetleg a dx11-es funkciók, mint a tesszeláció, pontosabb megjelenítése lehetséges. De szkeptikus vagyok. Egyrészt szerintem nem lesz jobb, másrészt sokan lesznek, akik a 8800 GT-jükkel tökéletesen fognak majd játszani a Runnal.
A 4870, ami a minimumban szerepel, amúgy nem dx10 hanem dx10.1, ami a kifejezett dx11-es effektek futtatására ugyan nem képes, de a kódutat futtatni mégis kompatibililis, ahogy azt a Microsoft annak idején ki is mondta. Sőt, továbbmennék, a dx11 visszafelé kompatibilis a dx9-ig bezárólag, így a Frostbite2 azon is képes volna megjeleníteni. De még ez sem számít, mivel multiplatform cím!
Az élsimításnak lehet hogy nincs értelme full HD-ban, de a grafikus trükkök nem veszítik érvényüket a felbontás változtatásával.
Amúgy mi is a helyzet az OpenGL-lel? Az AMD 5xxx széria a 3.5-tel kompatibilis, a Fermi viszont a 4.2-vel (asszem). Ebből miért nincs dx10-11 mizéria, hm? Te sem hiheted el, hogy a vga gyártók tehetnek róla... Az id hagyott egy bugot a textúrakezelésben. Bennük volt a BUGi.
-
zoltanz
nagyúr
Ez sok? Akkor mi lesz ha jövögetnek Unreal Engine 4 -és játékok.
Mondjuk nem sietik el az biztos, jövőre még nem sok kézzelfogható lesz meg belőle. -
seawolf570
aktív tag
Ha ismernéd a chip gyártás folyamatát, akkor nem kérdeznél ilyeneket. Nem az 5850-ből csináltak 5870-et, hanem fordítva. Sajnos a jelenlegi gyártástechnológia olyan, hogy a a lapkák túlnyomó része selejt. Mivel a gyártás nagyon költséges dolog, és a selejttel egyébként nem tudnának mit kezdeni, ezért a selejtes lapkák hibás áramköri elemeit leválasztják (lézerrel elvágják, esetleg szoftveresen letiltják, lásd AMD). Mivel a stream processzorok tömbökben találhatok (több db egy tömbben), ezért ha csak egy hibás a tömbben, az egész tömböt iktatják.
A konzolok nem fejlődtek hirtelen ekkorát, de azokban nem is lesz DX 10, és DX 11, ezért grafikailag igencsak alulmarad majd a megjelenés. Abban igazad van, hogy a PC-s gépigény olyan, amilyenre optimalizálják, de csak egy bizonyos korlátok között. Itt pl. azért nincs az ajánlott gépigényben DX 10-es VGA, mivel a játék DX 11-es, és azt lehetetlen futtatni DX 10-es VGA-n. Valószínűleg majd HD68xx, HD58xx és GTX 460-on is megy majd Full HD-ban, max nem kell minden effektet bekapcsolni. Egyébként ekkora felbontásban már nincs is értelme egy-két effektnek.
Ugye azt senki sem gondolta komolyan, hogy egy szoftver fejlesztő cég dollár milliókat fog kidobni, csak azért, hogy egy 3-4 éves platformon elmenjen a játék. A haladásnak ára van. A Metro és a Crysis az más tészta, azzal gondolom mindenki tisztában van, hogy ott az Nvidia tisztességtelen politikája, és pénze a ludas. A Rage-nél pedig úgy látszik a két VGA chip gyártó nem vette komolyan az ID-t, pedig állítólag figyelmeztették őket az új OpenGL-el kapcsolatos problémákkal. Szerintem ez majd orvoslásra kerül egy-két driver-en belül -
fasirTTT
őstag
válasz
callmeakos #50 üzenetére
megesik
-
Silenzio
addikt
válasz
callmeakos #7 üzenetére
És hirtelen a konzolok is ekkorát fejlődtek?
Vagy azokban is lehet vga-t cserélni? FRANCOKAT nincs min meglepődni. A piac minden szereplője kiválóan moddolható, multiplatform motor. Olyan a PC-s gépigény, amilyet csak akarnak.
elmelet45: az 5850-ből hogy csináltál 5870-et?Abban 320 helyett csak 288 stream processzor aktív.
Dr. Akula: egyrészt a GTA IV az eddigi legkomplexebben szimulált játék az egész tetves iparban, másrészt nem tudom, játszottál-e vele eredetiben, esetleg mondjuk egy évvel ezelőtt... A gépigénye ugyanis fasza, bugoknak kb. nyoma sincs, az egész kikupálódott. Nekem megérte várni a végigjátszással, teljesen felnőtt a játék a kor lehetőségeihez, hála a patch-eknek. Arra is kb. csak azok panaszkodtak, akik nem eredetiben tolták. Mint eleinte én.
-
elmelet45
tag
Végre az NFS is DX11-et tud majd.
Remélem elég lesz a vas hozzá: AMD Phenom II 955, XFX HD5850@5870, 8GB RAM, WIN7 64bit, 1280x1024 képf.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Mártógyurma #49 üzenetére
Auóversenynél is elég hülyen néz ki pl: nekimész a falnak és csak egy pixel van ott.
-
Mártógyurma
tag
válasz
callmeakos #41 üzenetére
Tudom, hogy az eddigi játékmenet videók konzolosak. De,akármit mondasz semmi nem indokolja ezt a gépigényt, ezt így látatlanban kijelentem.
Ráadásúl egy fps grafikáját nem kellene egy autós játékéhoz hasonlítani, hiába ugyanaz a motor. Egy ilyen cső játékmenetű játékhoz képest a konfiguráció amit elvár pofátlanság .
A Bf3 "kicsit" más tészta. Ott mindenhez közel lehet menni, sokkal részletesebben ki kell dolgozni mindent, ráadásul hatalmas nyílt terek vannak benne. S látható benne valami grafikai fejlődés. De még annak a gépigényét is sokallom. Egyszerűen, ahhoz képest, hogy mennyi generáció kijőtt a videokártyákból mostanában, fele akkora arányban sem haladt előre a játékok grafikai fejlődése. -
Vigilante
őstag
Alig várom, mit fog művelni a Frostbite 2-es motor!
Szép kis gépigénye lesz, de ez engem valahogy nem fog szíven ütni!
-
kpal
nagyúr
ez az nfs sem képes ujatmutatni .
-
seawolf570
aktív tag
Nem tudom volt-e részed kipróbálni a Shift 2-őt PC-n, kormánnyal, és minden segítséget kikapcsolva, játszani? Gondolom nem, mert akkor máshogy vélekednél a dologról. Természetesen a többi NFS gyerekjáték, a szó szoros értelmében. A Shift első részével az EA rákanyarodott egy útra, ami nagyon jó irányba halad, nem véletlenül hagyták el az NFS előtagot a címből. Már az első és második rész között is hatalmas a fejlődés, elhiheted, mert mind a kettővel játszok. A második részt szinte lehetetlen billentyűzettel játszani, és a kontroller is felejtős, de nagyon. Pont azért ócsárolja a PC-sek nagy része a játékot, mert a 95% nem rendelkezik kormánnyal. De még akik rendelkeznek, azok egy része is csak olcsó vackokkal, ami ugye nem ilyen játékokra lett tervezve. Rengeteg gyakorlás szükséges a játék végigjátszásához, be kell tanulni a pályákat, és minden autó máshogy viselkedik, pont mint a Forza-ban, és a GT-ben. Az tény, hogy nincs benne annyi autó, de ez nem is baj, mert minden embernek megvannak a kedvencei, pl. én kipróbáltam mindegyiket, de csak 10-15-el nyomom. Látva a Shift fejlődését bátran reménykedem, hogy a harmadik már tökéletes lesz, bár szimulátor az sem, az biztos. De a grafika és játszhatóságban az első lehet a PC-s autós címek között.
-
enginev3.0
félisten
válasz
seawolf570 #42 üzenetére
Szerintem is állat a Shift 2 kormánnyal verhetetlen, nagyon el van találva, remélem a 3 is baba lesz
-
mephi666
nagyúr
válasz
seawolf570 #42 üzenetére
na, én sem akarok vitatkozni...
amiket említettél, azok multiplatform címek... de egy gt5, vagy egy forza3 szerintem simán felveszi a versenyt egy shift-el grafikában is
és ahhoz képest, hogy milyen "kőkorszaki" a konzol: architekturálisan teljesen más, mint a pc... olyan, mintha egy 6literes traktort akarnál összehasonlítani egy 6literes ford-al, pusztán hengerűrtartalom alapján... hiába a kevesebb ram konzolban, ha közvetlenebb a hozzáférés, de ne is ebből induljunk ki...
én nem mondtam, hogy szimulátor valamelyik is... inkább: közelebb áll a szimulátorhoz, mint mondjuk egy shift/dirt... beállíthatod úgy is, hogy minden segítség bent van és csak gázt kell nyomni meg időnként kanyarodni, viszont segítségek nélkül van benne izgalomnem szimulátor, de az a többszáz kocsi mind máshogy viselkedik "alattad"
ui: mondom ezt úgy, hogy világéletemben pc-s voltam, viszont egy "jó üzlet" kapcsán lett egy boxom, így szépen beszerzem (többek közt) az exkluzív címeket, amikre mindig is csorgott a nyálam (forza3-4, geow1-2-3, alan wake, stb) ...egyik platform sem rosszabb a másiknál, de vannak olyan dolgok, amikben inkább az egyik jobb, másban meg a másik
-
seawolf570
aktív tag
Nem szeretnék vitába elegyedni veled PC vs konzol témában, mert a konzolosok ebben a tekintetben fanatikusok, és ilyenkor a tények mit sem nyomnak a latban. Volt részem látni és kipróbálni konzolon az említett játékokat, megmondom őszintén nyomába sem ér a grafika egy DX 11-es Dirt 3-nak, de még a Shift 2-nek sem. Például ugyanazon a monitoron megnéztem az F1 2010-et PC-n és PlayStation 3-on, az is ég és föld. Egyébként én a leendő Shift 3. részéről beszéltem, mert valószínűleg abban is az új motor lesz végre DX 11-el, és biztos alázni fog. Ezzel nem azt szerettem volna mondani, hogy az említett két konzolos cím sz@r játék, erről szó sincs, nagyon élvezetes mind a kettő, ami a játékélményt illeti. Viszont a hardver amin futnak, enyhén szólva kőkorszaki. Sokan abból indulnak ki PC esetén, hogy egy irodai gépen látják futni a játékokat, ami nevetséges. Én most is játszok a Shift 2-vel, és nagyon élvezetes játék, persze nem billentyűzettel, meg kontrollerrel, hanem kormánnyal, hidd el nem igazán lehet letenni. Az a tény, hogy ez nem szimulátor semmit sem ront a helyzeten, mert ugyanúgy a Forza és a GT sem az, bármennyire híresztelik róla a konzolosok, az is csak egy arcade játék. Amikor szimulátorozni szottyan kedvem, akkor GT Legend-el meg WTCC-vel nyomom. Elhiheti mindenki, a Shift "3" szakítani fog mind grafikában, mind játszhatóság terén és lehagyja a két konzolos játékot. Akinek meg nincs hozzá gépe, az vegyen konzolt és akkor részese lehet egy jó arcade játéknak, mint a GT és a Forza.
-
callmeakos
veterán
válasz
Mártógyurma #40 üzenetére
Ajjj nem tűnt fel, hogy lehet azért ilyen "gyenge" a grafika, mert talán nem PC-s videó ez, hanem talán xbox-os. Amúgy a BF3-ra még senki nem mondta azt hogy rossz a grafika, pedig ugyanaz az Engine....
-
Mártógyurma
tag
De egyébként most tényleg; erre a fos grafikára (amit eddig a gameplay-ekben mutogattak)
ilyen gépigény......Nonszensz. Mire fel? Ezekben már nincs semmi szégyenérzet... -
SzlobiG
félisten
válasz
- = Zk = - #32 üzenetére
Jobban jártál volna ha eladod az 5770-ed, azt 6950-et veszel. A jövőre nézve kevés lesz az 1giga Vram, de már most is pár játékhoz pl BF3.
-
válasz
- = Zk = - #34 üzenetére
Hát van ez így...
-
válasz
- = Zk = - #32 üzenetére
Akkor a 6950 lesz a nyerő. Vagy a 70.
-
SzlobiG
félisten
válasz
- = Zk = - #30 üzenetére
Pedig a az 5770 az 1giga vram miatt cf-be nem lesz túl nyerő ha full hd-ba gondolkozol. Persze nem sok ilyen gém van ahol elfogyhat...
-
SzlobiG
félisten
válasz
- = Zk = - #28 üzenetére
Frostbite 2-es motor megköveteli de mellé látvány is társul. (remélhetőleg)
-
- = Zk = -
félisten
ajánlott a 6950?.. hát ne b.sszanak már fel
-
huskydog17
addikt
Nem biztos, pont ezért lett volna nagy szükség egy demóra PC platformon is, hogy mindenki kísérletezhessen a játékkal grafika téren, de így esélytelen. Ahhoz, hogy csak ki tudd próbálni, meg kell vedd a játékot! Ez a hozzáállás (a kiadó részéről) sokak (köztük én is) szemében teljes mértékben elfogadhatatlan!
-
BMWFan
senior tag
Hát egy 6770-en csak elmegy közepesen...
Vagy tévedek? -
csaabz
őstag
válasz
seawolf570 #11 üzenetére
Én nagy pc rajongó vagyok, de állitom, ne nem adtak ki még olyan autós játékot erre a platformra, ami csak legalább megközelitené a két emlitett konzolos játékot...
Főleg pont egy nfs-től kéne félniük???
-
Sonja
nagyúr
Az ajánlott megvan hozzá, a játékot pedig nagyon várom!
Jó lesz ez.
-
Recon666
Közösségépítő
Nem gyenge, de a latvany sem lesz az.
-
csaabz
őstag
Én azok közé tartozok, akik szerint az elmúlt évek NFS termése nagyon silány volt.
Nem fűzök ehhez sem nagy reményeket, csak csendben bizakodok... -
mephi666
nagyúr
válasz
seawolf570 #11 üzenetére
szerintem a forza-nak meg a gt-nek egymástól kell inkább félnie... ha játszottál valamelyikkel is, azt mondod, hogy az nfs "bölcsödés" hozzájuk képest
...és nem csak a grafikáról szól a dolog (habár abban is megállják szerintem ezek a konzol-exkluzív címek a helyüket
)
-
Szvsz szánalmas ez a gépigény... Szerintem azért fekszenek egy évig ezeken a játékokon, hogy a gépigényt növeljék...
-
zoltanz
nagyúr
Inkább fejleszenek, csúcskarikra, mint eldobják vagy második számúként kezeljék a PC platformot.
-
A programozás nem érdekli őket, az a lényeg, hogy a csúcs konfigot vegye mindenki, (pc) és akkor menni fog a szétszkriptelt fosuk űber grafikával, amit harmad annyi gépigényből ki lehet hozni... Az hogy optimalizálják, az már negatív.... Ennyi a történet.
Szerk: Majd jön hozzá egy 2 gigás patch, amiben van optimalizáció, és akkor jó lesz mindenkinek.
-
huskydog17
addikt
Bármennyire is legyen szép a grafika, az tény, hogy ez a gépigény ez rossz vicc, egyszerűen nevetségesen magas. Be lehet beszélni, hogy Frostbite 2 Engine, de ha az ember belegondol, hogy milyen sok ember esik így ki, akkor már is nem olyan szép a dolog. Az NFS elvileg egy olyan cím, amely lehetőleg minél szélesebb körben szeretne elterjedni, ez igaz PC platformon. Nos, ezzel így szinte lehetetlen küldetés lesz. Igazából nem az ajánlott, hanem a minimális gépigényen vagyok kiakadva, ugyanis az irreálisan magas. Olyan, mintha a Frostbite 2 szinte alig skálázódna visszafele, ami nagyon nem jó. Ezen felül, mintha optimalizálás sem lenne a helyzet magaslatán. Ha a játék minimális grafikán igényel 4870-es teljesítményt, akkor itt semmi jóra nem számítok sajnos. Ez azt jelentené, hogy a Radeon HD 5470-el az embernek esélye sem lesz játszani vele. Ez számomra teljességgel elfogadhatatlan, főleg ha figyelembe veszem, hogy van olyan más autós játék ami szintén nagyon szép, 2011-ben debütált és a kis 5470-el szépen elviszi 50-60 FPS-el!
-
fasirTTT
őstag
válasz
callmeakos #2 üzenetére
áh, esélytelen.
1 6950-essel kibírnád húzni 2 évig -
hoffman_
nagyúr
Minimumnak 4870 vagy jobb? Megáll az eszem. Egyre jobban elfelejtenek programozni a játékfejlesztők...
-
seawolf570
aktív tag
Ez nagyon jó hír, ezek szerint a Shift következő része is DX11-es lesz. Már alig várom, hogy lássam, bár a 2 is sokkal szebb az 1-nél, és jobb is, van félnivalója a FORZA-nak és a GT-nek is. Véleményem szerint ez már nem a szokásos évi NFS lesz, attól függetlenűl, hogy arcade, legalábbis grafikailag nem. A Rage-hez nem kell hasonlítani, mert az EA játékai mindig is jól optimalizáltak voltak.
-
Sondi1986
addikt
Na még egy gépigény amin nem írják oda a gtx560 mellé a Ti-t
Így most sok vásárkó azt hiszi a sima 560 úgy fog menni a játék mint egy 6950-en! -
SzlobiG
félisten
Egy biztos a grafika nem lesz szar, kérdés hogy a gém milyen lesz.
-
mephi666
nagyúr
válasz
enginev3.0 #5 üzenetére
én is erre gondoltam: 1080p-s átvezetők elfoglalnak a 18gigából 15-öt
ui: egyébként ez számomra irgalmatlan gépigénynek tűnik ahhoz képest, ami lejön a videókból (frostbite ide, vagy oda)
minimum 4870? lol
-
bpx
őstag
ahhoz képest, hogy ez csak a szokásos évi NFS, elég nagy az ajánlott hardware igény
-
callmeakos
veterán
Na villámgyorsan le kell akkor cserélni a 4650esem. Azthittem ezzel a karival vígan elleszek még 1-1.5 évig minimumon, de súlyosan tévedtem. Se BF3 se RUN. Überfasza
A prociról nem is beszélve... -
Manbal
senior tag
Ez a gépigény, és a 18GB hely azt sejteti hogy a PCs verzió űberjól fog kinézni!
(hála a frostbite 2-nek)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Befutott az NFS: The Run hivatalos gépigénye.
- Meta Quest 3 128gb - Garanciás 2025.10.16-ig
- Eladó! Azonnal indítható Sugar Daddy társkereső az angol piacra Készen áll a pénztermelésre
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BANKMENTES , KAMATMENTES részletfizetés Laptopok
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest