Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz Silenzio #55 üzenetére

    Ha ismernéd a chip gyártás folyamatát, akkor nem kérdeznél ilyeneket. Nem az 5850-ből csináltak 5870-et, hanem fordítva. Sajnos a jelenlegi gyártástechnológia olyan, hogy a a lapkák túlnyomó része selejt. Mivel a gyártás nagyon költséges dolog, és a selejttel egyébként nem tudnának mit kezdeni, ezért a selejtes lapkák hibás áramköri elemeit leválasztják (lézerrel elvágják, esetleg szoftveresen letiltják, lásd AMD). Mivel a stream processzorok tömbökben találhatok (több db egy tömbben), ezért ha csak egy hibás a tömbben, az egész tömböt iktatják.
    A konzolok nem fejlődtek hirtelen ekkorát, de azokban nem is lesz DX 10, és DX 11, ezért grafikailag igencsak alulmarad majd a megjelenés. Abban igazad van, hogy a PC-s gépigény olyan, amilyenre optimalizálják, de csak egy bizonyos korlátok között. Itt pl. azért nincs az ajánlott gépigényben DX 10-es VGA, mivel a játék DX 11-es, és azt lehetetlen futtatni DX 10-es VGA-n. Valószínűleg majd HD68xx, HD58xx és GTX 460-on is megy majd Full HD-ban, max nem kell minden effektet bekapcsolni. Egyébként ekkora felbontásban már nincs is értelme egy-két effektnek.
    Ugye azt senki sem gondolta komolyan, hogy egy szoftver fejlesztő cég dollár milliókat fog kidobni, csak azért, hogy egy 3-4 éves platformon elmenjen a játék. A haladásnak ára van. A Metro és a Crysis az más tészta, azzal gondolom mindenki tisztában van, hogy ott az Nvidia tisztességtelen politikája, és pénze a ludas. A Rage-nél pedig úgy látszik a két VGA chip gyártó nem vette komolyan az ID-t, pedig állítólag figyelmeztették őket az új OpenGL-el kapcsolatos problémákkal. Szerintem ez majd orvoslásra kerül egy-két driver-en belül

Új hozzászólás Aktív témák