- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Apple asztali gépek
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- Milyen videókártyát?
- Vízpart, vakáció és hardverek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronos3000
senior tag
Távolítsd el a drivert,eszközkezelőből,de úgy hogy töröld is,majd telepítsd fel az nvidia drivert innen.A dx12 alapból része a w10-nek semmit sem kell leszednie,ha alkalmas rá a vid.karid működik,ha nem nem,úgyhogy valószínűleg egyszerű driver probléma,vagy valami más.De egy egyszerű rendszer visszaállítás is segíthet,aztán a megjelenő frissítéseket listázva elrejtheted amit nem akarsz feltelepíteni.
-
edda80
tag
Srácok segítsetek kérlek! :S Ha rossz topicba írok ezzel kapcsolatban akkor bocsi és kérlek linkeljétek ahová kell ezt írnom! Köszi!
Szóval, GTS 450-em van, ami DX11-es, de a win 10csak úgy leszedte a DX12-t és VGA-m azóta b@szaxik, újraindul a gép, a monitor meg nem észlel semmit... Hogy lehet visszatenni a 11-et? :S -
do3om
addikt
Nem fogom megkeresni de erre az évre rémlik hogy 30-at vagy hasonlót írtál. Jövő év első negyedévére meg 70 rémlik.
Most már egy év alatt 12-t írszNevetséges az egész.
Ha összekevertem az írásod valamelyik követőddel aki beböfög valami nagy számot ahogy az szokás itt elnézésed kérem. Nekem ezek rémlenek.
-
Kristof93
senior tag
válasz
huskydog17 #53 üzenetére
Unity-bol nagyon alapveto dolgok hianyzonak - hajshader, atlatszo/uveg shader, backlighting, osszetett anyagok stb, stb. Ami van pedig joreszt middleware ami miatt optimalizalatlan az egesz. Az Unreal fenyevekkel elorebb tart rugalmassag es optimalizacio teren is. Asset store-bol ossze lehet szedni ezeket de akkor mar vegleg lottek a teljesitmenynek es az egyseges kinezetnek a jatekban.
-
huskydog17
addikt
válasz
Kristof93 #29 üzenetére
Hát ööhh...a Unity 5 azért messze nem rossz, tud az pár dolgot. Én mondjuk szívesen látnék AAA játékokban olyan erdőt, mint amilyen a The Forest-ben van. Ez utóbbi játék a 0.25-ös frissítéssel új óceánt is kapott, ami most nagyon jól néz ki.
Az UE4 DX12 verziója egy kalap kakit sem ér. A Studio Wildcard már nyáron be akarta rakni a DX12-t az ARK-ba, de annyira sz*rul működik, hogy a DX11 render-nél is sokkal lassabb, aztán néhány napja bejelentették, hogy a közeljövőben nem is lesz DX12, mert egyszerűen túl lassú.
Szóval jelenleg szerintem a Unity 5 és az Unreal 4 kb. egy szinten vannak. Mindkettő tud szép dolgokat DX11-ben, de DX12-ben sehol sincsenek (ez jelenleg egyáltalán nem hátrány).
-
ViZion
félisten
Ezért is írtam, h semmi nem változik, ugyan az lesz, mint amikor jött a dx11: mi meg vártuk a valamit, de kb. semmi. Jött egy új játék, unreal motor, hírverés, etc... erre szarul animált mozgások, lowpoly karakterek, vagy 5 féle háttér... szal. nem csak a dx verzió számít, hanem a belerakott munkaórák is.
Valami meg kellett nyárra, amiről írhatnak... meg kell vmi win10 only feature is, különben sosem váltanánk w7-ről... -
Jack@l
veterán
Azt eddig is megtehették volna, mert összességében nem sokkal több erőforrás szabadul fel. Ott az a bazi sok mag, láttál e már 100% körüli prociterhelést játéknál?(mondjuk egy közepes 4 magoson, i5 pl)
Ha nem akkor bőven maradt volna kraft fizikára, ai-ra, stb...Nem mondtam hogy az amd hibája(csak a hypekeltés az övé), azt mondtam hogy egyelőre egy pofáraesés a nagy beharangozásokhoz viszonyítva a low level. Ki lehetne baromi bonyolult modellekkel, rombolható környezettel használni a benne levő lehetőségeket, de mégse nagyon teszik az új játékokban.
Pl az új battlefield dx11-el szalad 100fps-el nálam kicsutkázva. Pedig ők aztán nagyon low level úttörők, mégis egy közepesen buta játékot adtak ki egy valóban next-gen helyett. -
ViZion
félisten
Mitől lenne más? Gondolom a nagyobb karikat ezután is el akarják adni, tehát lehet gyúrni a fizikára, AI-re, akármire, amivel a felszabaduló kraftot hasznosíthatják. Attól még jó lehet a cucc, h baCCnak rá programot írni... de a kedvedért legyen ez is az AMD sara, várjuk az Intel mit tesz hozzá. Így megfelel?
-
Interceptor
addikt
Lehet hülye kérdésnek tűnik, de engem érdekelne, hogy a Bethesda hogy áll a dx12-es motorral? Lehet erről tudni valamit?
-
Kronos3000
senior tag
Vagyis aki erre fente a fogát,ráér a vid.k vásárlással,ha a jelenlegi nem támogatja a dx12-t,ezáltal a w10-el sem kell sietnie.Kár,én siettem mindkettővel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt az MS mondta, és egy éves időtartamra van számolva az API megjelenésétől.
Én azt mondtam, hogy hozzávetőleg két tucat low-level játék lesz egy éven belül.Ezek a játékok (patchek) jönnek low-level eléréssel:
Adr1ft
Aquanox Deep Descent
ARK: Survival Evolved
ARMA 3 Tanoa
Ashes of the Singularity
Battlezone
Call of Duty: Black Ops III
DayZ
Deus Ex: Mankind Divided
DOTA 2
EVE: Valkyrie
Fable Legends
Far Cry Primal
Gears of War: Ultimate Edition
Just Cause 3
Hitman
Mass Effect: Andromeda
Mirror's Edge Catalyst
Need for Speed
Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2
Rise of the Tomb Raider
Robinson: The Journey
Sea of Thieves
Star Citizen
Star Control
Star Wars Battlefront
OVERKILL's The Walking Dead
The Assembly
Tom Clancy's The Division
World War ToonsEz nem mind, viszont én ezekről tudok.
-
Milgram1
aktív tag
En nem ertem mit turelmetlenkednek nehanyan, kesik meg minden de majd meglesz es szep es jo lesz minden.
Nem tudom miert olyan nagy baj az hogy DX11 alatt kell jatszani addig. -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
Fiery
veterán
válasz
Sanchez638 #32 üzenetére
Voodoo2: 0,09 GigaPixel/s
2 db Voodoo2 SLI-ben: 0,18 GigaPixel/s
Fury X: 67,2 GigaPixel/sSok sikert az SLI-be koteshez
-
miresz
veterán
Én nagyon remélem,hogy lesz valami a DX12, Mantle,Vulcan,API-ből valami,mert ez a DX11 vicc kategória,egyhelyben topogás 2015-ben. Az átállás lassúsága, meg a fejlesztők lustasága megint.
-
Sanchez638
addikt
Én Glide-t akarok!
Fejlesszenek abba.
Aztán lehet elő venni a Voodoo2-es kártyákat és sli-be kötni.
-
GodGamer5
addikt
Október van és még egy tetves játék sem jött ki dx12-vel! Vicc! Mindenki csak tákolja az engine-jét, de ez így csak kínlódás. Azért remélem nem csak a Fable jelenik meg ebben az évben dx12-vel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Kristof93 #29 üzenetére
Nem. A Microsoft is csinált egy implementációt és az Epic is. A Microsoft tervezi, hogy az elkövetkező egy év során bizonyos újításokat visszaírnak a main branchbe. De az nem volt tervben, hogy az Epic implementációja köhögős lesz, így az sem kizárt, hogy egy az egyben berakják az MS DX12-es leképezőjét, és az Epic kidobja a sajátját.
-
Kristof93
senior tag
Unity csak erős jóindulattal nevezhető videojáték motornak, sokat nem kell tőlük elvárni. Unreal 4-en viszont csodálkozom, nekük nem a Microsoft csinálja a dx12-t Fable Legends miatt?
-
-
Fiery
veterán
Azert a DX12 vedelmeben azt erdemes megemliteni, hogy ez az egesz alacsonyszintu API tema eleg komoly paradigma valtas. A fejlesztok szamara ez egy igazi sokk. Oke, hogy 100+ studio (ami lehet 100 emberes studio meg 1 emberes studio is, de ez most lenyegtelen) kiserletezett a Mantle-lel, de honnan tudjuk, a kiserletezes meddig jutott, es hanyan mondtak azt, hogy:
a) Ez tuti cucc, ez a jovo, alig varjuk a DX12-t, es mar csinaljuk is a portolast
b) Nem rossz ez, de nagyon mas, mint a regi paradigma, nem kell ezt elsietni, van munkank boven
c) Ez csak egy rossz vicc, nem is erdemes addig foglalkozni vele, amig a DX11 kitartArrol meg ne is beszeljunk, hogy az ilyen 100+ studios szamok altalaban eleg szepen fel vannak inflalva
Nem mindenki komoly erdeklodo, aki ilyenre feliratkozik. Ismerek olyan ceget (eleg kozelrol), ami bekerult a Mantle programba, pedig semmi koze a jatek (vagy epp jatekmotor) fejleszteshez.
-
Televan74
nagyúr
A Microsoftnak azonban szerencséje van itt is, mivel közel 150 olyan fejlesztőstúdió van a piacon, amelyek a konzolon alacsony szintű elérést használnak, vagy 2014-ben előre gondolkodtak és portoltak maguknak egy Mantle leképezőt, ahonnan gyorsan át lehet lépni DirectX 12-re.
Persze fontos megjegyezni, hogy még senki sem késett le semmit, egyszerűen csak annyi történik, hogy a DirectX 12-re való átállás mesterségesen fel van gyorsítva. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy több mint 100 stúdió kísérletezett a Mantle API-val, amit nagyon sokan arra használtak, hogy még a DirectX 12 előtt felkészítsék az adott videojáték-motort az alacsonyabb szintű eléréshez.
Én olvasatomban ez annyit jelent,hogy ezek a fejlesztők használni fogják a alacsony szintű apikat.Akik meg az Unreal és a Unity használják ők DX11 -re fognak továbbra is játékot kiadni. Náluk nehezebb lesz az átállás.
-
Egen, csak eddig hurráoptimizmus volt, hogy jó lesz, gyors lesz és igazából könnyű lesz implementálni, mert hát konzolra fejleszt úgy is mindenki. Most meg ott tartunk, hogy nem biztos, hogy gyors lesz, nem biztos hogy könnyű lesz implementálni, és a végén még az is kiderül, hogy annyira jó sem lesz...
-
Minden DX váltásnál kellett 1 -1,5 év mire "érezhető, szagolható, tapintható" lett a különbség. Nem tudom miért kell most ezen meglepődni, hónapok óta mondva van, hogy szép lesz, jó lesz, de kb. jövőre jönnek az első olyan játékok, amik tényleg DX12-esek.
Ha addig csak 2-3 olyan dx11 játékot kapunk, mint pl. a W3, akkor eltelik hamar ez a várakozási idő. -
Pedig kell az a DX12, de nagyon. Vulkan is kéne. Az olyan játékok, mint az AC-k vagy a GTA-k bizony meghálálnák.
-
-
Cassi
őstag
Nehéz dió ez egy olyan játéknál, mint a WoW, amely folyamatosan megy több mint 10 éve, miközben állandóan legalább 2 folytatáson dolgoznak. Egy ilyen rendszer alatt kicserélni a motort pokoli feladat.
-
pkornel
aktív tag
Ahhoz képest mekkora nagy csodának indulta dx12 és hogy ez megváltoztat mindent és jó irányba ehhez képest mostanában csak az ilyen csalódást keltő hírek jönnek. Kezd kifulladni az ms-amd marketinggépezet és ilyenkor jön a valóság...
-
Solten
őstag
Jo volt a hype es marketing mindenesetre: a DX12-vel eljon a kanaan tokegyszeru lesz konzolrol portolni, hu a fejlesztoknek tokegyszeru lesz az elete bla bla bla... Aztan jon a valosag: "...de a helyzet azert ennel bonyolultabb..."
-
MongolZ
addikt
Egyre pesszimistább vagyok a DX 12-es cosdával kapcsolatban.
Ezeknek (a fejlesztőknek) elmondta valaki, hogy ezzel dolgozni kell? Ráadásul nem is keveset? Innentől kezdve bukta... -
válasz
FollowTheORI #9 üzenetére
Buktatói vannak, elég komolyak: mivel alacsonyszintű elérést adtak minden mezei fejlesztő kezébe, nemigen lehet megjósolni milyen gyakran látunk kékhalált az amúgy se stabilitásbajnok win10 alatt.
-
Szerintem igenis el vannak késve,megint várjunk másfél évet mire jönnek a valódi dx12 játékok? Lehet mire megjönnek addigra már a dx12.1 is megérkezhet.
-
De nagyot nevetnék, ha jövő ilyenkorra kiderülne nagy zsákutca az egész.
De azért optimista vagyok még mindig...
-
Még hogy nincsenek elkésve? A fenéket nem. Megint ott tartunk, mint anno a Dx9, majd a Dx10, majd a Dx11 esetében. Kijött az új Dx verzió, majd utána egy-másfél évvel már elkezdtek megjelenni is a játékok, amelyek támogatták, kihasználták őket.
-
Lustább fejlesztőgárdát nem sokat találsz (najó, a PC-s optimalizálásért felelős UBI csapat talán felveszi velük a "versenyt"), a tartalom simán elad náluk mindent. Bár erre az évtizedre már ellőtték a muníciót, a következő nagy dobás ~15év múlva a régijó diablo+starcraft VR kiadása lehet.
#6: "heroesban bevezették a 64bitet" - LoL
Még jó, hogy az XP-kompatibilitásról tovább tudtak lépni
-
jedis
senior tag
Aj aj Abu !
Két ilyen hír egymás után
Van egy olyan érzésem, ma is "virtuális darstábla" leszel a zöldeknek !
-
Dr. Bubó
tag
Akkor lehet hogy mégis döcögősen fog indulni a DX12?
Várni kell kb ~1/2 évet még mire a jókkal elkészülnek?
Hajrá. -
A Blizzard is hozzáfoghatna modernizálni a Dx9-ről
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mobil flották
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Apple asztali gépek
- Medence topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Garis ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X videokártya
- ASUS ROG STRIX RTX 4070 Ti O12G 2026.10.24-ig alza garis.
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 8700G Processzor!
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra - Ultra White - Használt, karcmentes
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged