Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Televan74

    nagyúr

    A Microsoftnak azonban szerencséje van itt is, mivel közel 150 olyan fejlesztőstúdió van a piacon, amelyek a konzolon alacsony szintű elérést használnak, vagy 2014-ben előre gondolkodtak és portoltak maguknak egy Mantle leképezőt, ahonnan gyorsan át lehet lépni DirectX 12-re.

    Persze fontos megjegyezni, hogy még senki sem késett le semmit, egyszerűen csak annyi történik, hogy a DirectX 12-re való átállás mesterségesen fel van gyorsítva. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy több mint 100 stúdió kísérletezett a Mantle API-val, amit nagyon sokan arra használtak, hogy még a DirectX 12 előtt felkészítsék az adott videojáték-motort az alacsonyabb szintű eléréshez.

    Én olvasatomban ez annyit jelent,hogy ezek a fejlesztők használni fogják a alacsony szintű apikat.Akik meg az Unreal és a Unity használják ők DX11 -re fognak továbbra is játékot kiadni. Náluk nehezebb lesz az átállás. :D

Új hozzászólás Aktív témák