Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz tzsolesz #143 üzenetére

    csak hát a papírformát el lehet tusolni egy kis lóvéval.

    no ez itten a nagy tévedés (ebben a kontextusban). egyetlen, ismétlem, egyetlen olyan játékot vagy demot nem láttam idáig, amiben a 9600GT a kevés shader miatt rosszul szerepelne. az elmúlt 1.5-2 évben valahogy divatossá vált a GFlops-okkal dobálózni, és mintha mindenki elfelejtené, hogy a chip többi része is szerepet játszik a teljesítményben. a 9600GT és a 8800GT összevetéséből világosan látszik, hogy a ROP-ok tudása és a memória-sávszélesség legalább annyira fontos, mint a shader-kapacitás (a saját tesztjeim (ld. logout) szerint speciel csak néhány 2008-as játék az, ahol a shader szerepe komolyabb) - az ATI kártyáknál a sávszél kicsit kevésbé releváns, viszont a 3850/3870 alulmaradása a 8800GT/9600GT párossal szemben nagyban betudható a ROP-ok hiányosságainak.

    #136: az időzített bomba azért időzített, mert még nem robbant :D nem biztos, hogy fog - hasonlóan a 64 shaderhez.
    #146: a 3850 nem egy helyen sokkal gyengébb a 9600GT-nél 4xAA mellett...

Új hozzászólás Aktív témák