Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #26 üzenetére

    A Windows RT-be mindegyik felület támogatása gyorsan beépíthető, mert ugyanazt a driver modellt használja, mint a nagy Windows 8.
    Az Androidon a Full OpenGL támogatásához sok változtatásra lenne szükség. Tekintve, hogy az OpenCL-t is két éve építik be, így egyhamar nem lesz szerintem OpenGL. Pedig kellene, mert a hardverek ki tudnák használni. Nem csak a Tegra 5, hanem a PowerVR6, a Mali-T600 és a többi új cucc.

    A WinRT-vel ma a DX11.2-vel olyan dolgokat megcsinálhatsz, amit az Android csak leshet.
    A WinRT-ben pedig ott a teljes DX11.1/11.2, mert másképp nem hívható elő a feature level 9_3, csak ezekkel az API-kkal. A hardver ebből azt támogat, amit akar.

    Az OpenGL ES 3.0-ban a GLSL nagyon limitált. Még a DX-ben a 2.0 shader modell is többet tud. A 4.1-nek közelébe sincs.

Új hozzászólás Aktív témák