Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Abu85 #16 üzenetére

    WinRT-ben nem tudsz se OpenCL-hez se, CUDA-hoz, se OpenGL-ben programozni, hozzáférni stb, akkor hol a fenében támogatott? Win8-ban igen, de a Win32-es API-val. ARM-es WinRT-ben mocskoul nincs ilyen.

    Most komolyan attól van elmaradva az Android mert nincs DX11 benne? :D
    Minek rakjon a Google OpenGL-t bele, mikor ott az OpenGL ES, amit pont a célplatóorma alacsony fogyasztású eszközökre van fejlesztve. (Win-en meg nincs de ezt ugye teljesen figyelmen kívül hagyhatjuk, mert nem néz ki jól a marketing anyagban?)

    Az meg tényleg, hogy 4-1-es felépítéstét a Windows semmilyen formában nem támogatja, az meg már a vicc kategória, mit nekem 3x akkora fogyasztás...

    Csodás ez a Nvidia marketing anyag, csak úgy ferdítenek ahogy nem szégyellik... (És semmit nem szégyellenek. :( )

Új hozzászólás Aktív témák