Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #21 üzenetére

    A WinRT-be könnyen beépíthető minden, ami ott van a Win8-ban. És erre igény is lesz, mert a lapkák nagyon okosak lesznek a következő körben.

    Azért van lemaradva az Android, mert max az OpenGL ES 3.0 érhető el. Ez az API nagyon buta ahhoz képest, amit egy DX11.2 vagy egy OpenGL 4.4 tud. És ami a legfájóbb, hogy mindegyik új generációs IGP támogat olyan extrákat, amelyek ma már alapvetőek a fejlesztők szemében, de az OGL ES 3.0-ban kihasználhatatlanok.

    Windowson is van OpenGL ES 3.0, igaz csak az AMD kínál natív támogatást hozzá. A többiek OpenGL-ből emulálják le.

    Az egy gond a WinRT-ben, hogy nincs 4+1 mag támogatás, de Android alatt nehéz lesz kihasználni az új generációs hardverek extra tudását.

    Az Androidon ma előzetes OpenCL van. Nem tudni mikor lesz végleges. De az NV-nek CUDA kell.

Új hozzászólás Aktív témák