Új hozzászólás Aktív témák

  • Darth_Revan

    veterán

    válasz Darth_Revan #164 üzenetére

    Kifutottam az időből, de support pedig elhiheted van a Clevo-hoz rendesen, ami annyit jelent, hogy főképp nem maga a Clevo intézi az ügyfelek panaszait (van elég bajuk a gépek legyártásával) és a megrendeléseket, hanem minden országban ahol ezek a notik forgalmazva vannak van több partnerük is, aki felveszi a rendelést és a panaszokat és a garancia ügyintézést és ők szerelik össze a gépet is, a Clevo csak az alkatrészeket küldi, így marad elég idejük, hogy ne gyorsan összecsapott, kibontáskor 2 csavar kiesős gépeket szereljenek össze. Cserébe a Clevo megengedi, hogy "saját" néven árulják a notebookokat. Ilyen partnerek pl:
    USA: Sager (itt országon belül a Sagernek még van több más partnere, aki intézi a megrendeléseket és a vásárlói panaszokat, pl Xotic PC, Dark Smiley System, PCMW, KillerNotebooks , stb.),
    Kanada: Eurocom,
    Németország: mySN, Cyber-System , Nexoc,
    Anglia: DPCTech, Rock, Kobalt Computers , Novatech
    Ausztria: Chili Green
    stb, stb. még van sok sok Clevo partner :) Ha ez nem elég nagy support réteg, akkor mi az? :)

Új hozzászólás Aktív témák