Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz #54625216 #23 üzenetére

    Hm. Mi lenne, tegyük fel, mi lenne, ha nem lenne fos minőségű a termék? Lenne fikahullám? A csúnya, gonosz, köcsög újságírók, bulvármédialovaglóbutaemberek hangoztatnák? Nos, nem. Nem lenne hír, nem lenne gond, nem lenne felhozva. Ilyen qrva egyszerű a buli. Nem spórolod sz@rrá a terméket, hogy az már az első napon kettétörjön/ragadjon a joy/dobja a hálózatot és akkor nincsen gond és probléma. Ugye? Nem nehéz. Én például ha nem akarom, hogy az ügyfelek hozzák vissza a javított vackaikat, elsőre próbálok minőségi munkát végezni. Így nem írják majd sehol, hogy vacak amit csinálok és időmbe és pénzbe sem telik, hogy javítsam őket/hurrogjam az ügyfelet, hogy "rosszul fogod tesó". Nem tűnik logikusabbnak? Hm?

    Ha a termék valódi felhasználóit 99.9%-ban nem zavarják azok a hibák, amitől egy termék f0s lesz, akkor 0.1%-ot zavarnak ezek? Egy felvált GPU hiba mondjuk? Az sem zavaró? Kezedben marad a géped kijelzője, sima, okés, belefér? Esetleg gari. Aztán megint. Aztán ha tele a garipapír és 1 év alatt használsz valamit 2 hónapot, akkor meg mosolyogva mész a szervizbe ugyanúgy?

    Nem az IT hisztériázásával van gond, hanem, hogy túlestünk az olcsításon és divat lett a 0. day patch, azonnali 13 darab DLC és, hogy a mainstream gyakorlatilag előszériás cuccokat kap. Pénzért. És után a cég még veri a mellét.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák