- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #38 üzenetére
Ez egy compute shader kód. Mindenen megy elméletben, amely shader modell 5.0-t támogat. Esetleg meghajtófrissítésre lehet szükség. Az AMD az újabb VGA-kra validálja, de ahogy a cikk is írja, ez nem zárja ki a régi, legalább shader modell 5.0-t támogató hardvereket.
#39 kikikirly : Ehhez nem kell külön driver, mint a DLSS-hez. Az FSR csak shader modell 5.0-t támogató fordítót kér csak.
#36 somfalvi : A támogatott játékokban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelent, mert az élek rekonstrukcióját a zajt eredményező post-process effektek nagyon megnehezítik. Ezzel úgy lehetne mit kezdeni, ha a játékokat UWP-re írnák, mert ott több leképezőréteg is kezelhető, és ilyen formában az egyes rétegekre ráhúzható általánosan egy felskálázás, majd a többi réteg azzal a munkát később folytatná. De a játékokat nem erre a platformra tervezik, így az előnyei sem használhatók ki.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laposonly11 #181 üzenetére
Az Unreal Engine 5 azért kér most olyan erős gépet, mert PC-n nincs jelen az a rendszer, ami gyorsítja az adatfeldolgozást. A PS5-nek és az XSS/XSX-nek konkrétan célhardvere van erre a feladatra. Ergo nem kell 8-10 processzormagot és 20 GB memóriát terhelnie, mert egy erre tervezett hardver on-the-fly megoldja. PC-n a sok maggal és a sok memóriaigénnyel ennek a hardvernek a hiányát fizeted jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laposonly11 #186 üzenetére
Képesek rá a konzolok. Viszont a DICE azt kiveszi az új Battlefieldből is. Nem működött elég jól, illetve a dizájn szempontjából is el van baszva, mert kamurobbanásokat tükröz vissza. Helyette készül egy új verzió, ami egyfajta hibrid megvalósítás. Mivel az eredeti effektet nem viszik tovább, így felesleges konzolra portolni, egyszerűbb visszaportolni a Battlefield 2042 effektjét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Napelem
- További aktív témák...