- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
- Computex 2025: Monitortól a tápegységig mindent megnéztük az ASRocknál
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
laposonly11 #186 üzenetére
Képesek rá a konzolok. Viszont a DICE azt kiveszi az új Battlefieldből is. Nem működött elég jól, illetve a dizájn szempontjából is el van baszva, mert kamurobbanásokat tükröz vissza. Helyette készül egy új verzió, ami egyfajta hibrid megvalósítás. Mivel az eredeti effektet nem viszik tovább, így felesleges konzolra portolni, egyszerűbb visszaportolni a Battlefield 2042 effektjét.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
laposonly11 #181 üzenetére
Az Unreal Engine 5 azért kér most olyan erős gépet, mert PC-n nincs jelen az a rendszer, ami gyorsítja az adatfeldolgozást. A PS5-nek és az XSS/XSX-nek konkrétan célhardvere van erre a feladatra. Ergo nem kell 8-10 processzormagot és 20 GB memóriát terhelnie, mert egy erre tervezett hardver on-the-fly megoldja. PC-n a sok maggal és a sok memóriaigénnyel ennek a hardvernek a hiányát fizeted jelenleg.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelent, mert az élek rekonstrukcióját a zajt eredményező post-process effektek nagyon megnehezítik. Ezzel úgy lehetne mit kezdeni, ha a játékokat UWP-re írnák, mert ott több leképezőréteg is kezelhető, és ilyen formában az egyes rétegekre ráhúzható általánosan egy felskálázás, majd a többi réteg azzal a munkát később folytatná. De a játékokat nem erre a platformra tervezik, így az előnyei sem használhatók ki.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #38 üzenetére
Ez egy compute shader kód. Mindenen megy elméletben, amely shader modell 5.0-t támogat. Esetleg meghajtófrissítésre lehet szükség. Az AMD az újabb VGA-kra validálja, de ahogy a cikk is írja, ez nem zárja ki a régi, legalább shader modell 5.0-t támogató hardvereket.
#39 kikikirly : Ehhez nem kell külön driver, mint a DLSS-hez. Az FSR csak shader modell 5.0-t támogató fordítót kér csak.
#36 somfalvi : A támogatott játékokban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H370 i5 9500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest