Új hozzászólás Aktív témák
-
MeszesKPT
őstag
Még néhány generáció kell mire ebből épkézláb megoldás lesz, a visszafelé kompatibilitásnak itt pont hogy semmi értelme.
-
SAS107
tag
válasz
jaffa 2843 #76 üzenetére
ja, csak nincs ilyen kábelem. Még sose használtam sli-be öket. Mert leginkább számításokra szoktam használni, 3D renderelés meg hasonlok, de ilyenkor a programok mindig külön kezelik a kártyákat, és azt hallottam hogy ha össze vannak kötve akkor úgy nem is tudnak normálisan működni ilyen helyzetbe.
Az meg macerás hogy mindig rárakom a kábelt ha játszani akarok, és leveszem ha dolgozom.
Amúgy is ritkán játszom, meg eddig 1 1080ti elég volt minden játékra, de ebben az esetben csak ugy kiváncsi voltam hogy lenne e értelme, és furcsállom hogy ilyen tesztet még nem láttam sehol.
Szóval csak kíváncsiskodom itt, nézd el kérlek -
-
SAS107
tag
Engem az érdekelne hogy SLI-vel mennyire müködik ez jól?
Nekem 2x 1080ti-m van, és ha ugy fasza akkor nekem nem is lenne értelme nagyobbra váltanom. -
nero2006
csendes tag
Én single playerben néztem GTX 1070-enel a BFV -öt. DX12-ben minden ultrán, ahol mediumra állított Raytracing Reflectionnal teljesen élvezhető sebességgel fut a game (45-50-60 fps). Persze ha ultrára teszem, akkor alacsony az fps az tény, de a BFV -ben low-tól ultráig beállítható ez az effekt és szerintem még mediumon is add hozzá valamicskét a kinézetéhez.
-
Foglalt név
addikt
Amit a többség nem lát, de ezzel nincs is baj, hogy ez mindig is így volt és mindig is így marad. Ha rendesen le van renderelve valami, az erőforrásigényesebb, mintha mindenféle csalással közelítesz. Annyi történt, hogy most már évek óta van olyan látványvilág, hogy megérheti erre áldozni. Pár év múlva nem nagy dolog lesz az RT és az ahhoz való hw, hanem hozzászoktok és senkinek nem fog kelleni egy "szar" raszterizálós játék, mert már hogy néz ki?!
Biztos van benne pénzügyi érdek, de én örülök, hogy volt ennyire tökös az nVidia és ennyire le van maradva az AMD, mert így nem kell még egy évtizedet várni, hogy lenyomják a torkán a tömegnek. Igen ez most egyszer fáj, de aztán minden jobb lesz. 20 éve nem lehetett megcsinálni, mert akkor 640x480-ban is nagyítóval kellett keresni a frame-et, most ki fogjátok bírni, én tudom.
Egy több, mint 5 éves 7870-ről váltottam a 2070, mert most láttam először értelmét. -
Pitralon
tag
Hát ez aztán tényleg teljesen mindegy....Te írtad...: "Ahol leesik 30-40 FPs re ott RT nélkül sem nagyon megy 60 70 FPs nél jobban..." erre akarok kilyukadni, hogy ez az effekt egyenlőre túlságosan erőforrás igényes és drága, és az első széria brutálisan avulni fog, mert még a használtpiacon sem kell majd senkinek..
Na..., jó éjt kendteknek, aztán reggelig nehogy bevásároljon...!
-
Nézz meg egy két tesztet ha már tényként írod a 30 -40 FPS-t FHD-n.Ezt nem megérteni kell hanem utánajárni mielőtt hülyeségeket írkál az ember. Ahol leesik 30-40 FPs re ott RT nélkül sem nagyon megy 60 70 FPs nél jobban.de létezik options menü ahol pár felesleges effekttel kevesebbel lehet nyerni jó pár FPS-t.
Bár tudom léteznek olyan emberek akik szerint 100 FPS 4 K és Ultra felbontás alatt nincs élet meg olyanok is akiknek az a vesszőparipája, hogy az RTX kártyageneráció azonos a 2080Ti vel.
Biztos hogy jönnek olyan kártyák, aztán rá egy évre megint jönnek olyan kártyák amik még többet tudnak és ez így megy sok sok éve. Az RTX 2060 jelenleg 120 K-s átlagárával az előző gen 1080 kártyájának a teljesítményét tudja a 2070 meg valahol az 1080 Ti közelében kóborol 160 K-s áron Az mellet tudják az RTX et nem mindenhol 30-40 FPS sel FHD-n. Teljesen vállalható jó kártyák.
-
Pitralon
tag
Aktíváható, csak minek, ha lezabálja a kártyát 30-40 FPs.re akár FHD-n...,
Te direkt nem akarod megérteni mire gondolok...?
Szerintem ez egy elhamarkodott, kényszermegoldás volt az Nvidia részéről, amivel balanszírozták volna a bánya beomlást. Idő előtt hozták ki, nem adok 1 évet sem, és ezt az effektet tudó kártyák, jönnek majd..., sokkal jobb paraméterekkel... -
Szerintem ez nem ennyire egyszerű azért.
Az RT szerintem folyamatosan erőforrás igényesebb lesz ,mint az előre letárolt render. Szerintem 3-4 generáció múlva is az a játék ami RT-t fog használni lassabb lesz azonos kártyán, mint ami fix rendert, hisz nem tud versenyezni egyenlőre egy gyors, de buta és fixre előre leírt kiszámított effekttel egy real time effekt ami éppen A játékos és a környezet döntésére reagálva próbál valósághűen kialakulni és képződni.
Folyamatosan fejlődnek a grafikus motorok , egyre összetettebbek és számításigényesebbek és egyre több tényezőt kell majd figyelembe vennie egy RT effektnek, mind részletesség mind fényforrások és felhasználói igények tekintetében.
Ráadásul maga az RT is sokkal több dologra képes, mint ez a mostani felszínkapirgálás ,ami további erőforrásigényeket fog támasztani.
Úgy gondolom, ez után is megmarad az RT akár 50 % erőforrásigénye, hisz teljesen más elven és igényeken alapul ráadásul a végtelenségig fokozható az igény és a sugarak/ fényforrások árnyékok, füsteffektek robbanások száma.
Amikor az RT energiát takarít meg a fejlesztőknek, akkor lesz igazán jó az egész. Ugye beállítja egy jelenetnél a fényforrásokat és a többit legenerálja a grafikus motor RealTime. Akkor már nem fognak hónapokat eltölteni azzal hogy scripteljenek. -
Pitralon
tag
Csak Nvidia kártyáim voltak életemben, úgy olvassa mindenki az alábbi sorokat...
Felvázolok egy magyarországi, nem kékvérűeknek kitalált életszerű helyzetet....
Szóval ez a kis cumpedli, aki örül, hogy a nagy nehezen összekuporgatott 600-as sorozatú kártyája frankón működik, a hozzáillő nagy kaliberű többi komponenssel egyetemben...,de ezt a ficsőrt esetleg kipróbálja diavetítésként..., egyszer csak azt mondja hirtelen:
"itt van kápé 3-4 kiló, de ezért aztán ezt az RTX-et ide nekem...."
életszerű, nem?
Még egyszer mondom, ez a visszafelé is kompatibilis megoldás szerintem egy célt szolgál, a bányászláz lecsengett, véletlenül pont utána jött ki az Nvidia ezzel a még kiforratlan, új 2xxx szériával...(tartsuk az eladási mutatókat..) ami egyenlőre borzalmas erőforrást zabál...( mint annak idején a Hairworks...) szerintem ez korai volt, és amely szériának csak a legnagyobb tagjai érnek valamit.
Akkorát fognak amortizálódni ezek a 2070-es és felette lévő karik, hogy azon csak pislogunk majd...Üdv, és jó hétvégét kívánok!
-
arn
félisten
baromi hulyen lett bevezetve, ennyi. meg se szabadott volna mutatni addig, amig nem fut megfelelo sebesseggel. ez a 30-40%os drop egy ennyire eroforras igenyes dolognal ok, de az elejen kommunikalt harmad sebesseg nem az. a masik, hogy ok maguk toltak a felhasznaloi igenyeket a 4k60fps iranyaba az elozo generacioval, mivel kellett vmi teljesitmenytemeto, ami indokolja az uj kartya vasarlasat. most visszanyalt a fagyi, pedig nincs benne semmi ujdonsag, hogy az elsogeneracios megoldasok lassabbak.
de attol a raytrace egy baromi jo dolog, ha meg tudjak csinalni normalis sebesseggel
-
Konkrétan ahhoz kellene ész, hogy megértsd hogy egy grafikus motor és au z operációs rendszer használja és skálázza ki a CPU. magokat nem pedig a VGA. Ahhoz meg talán chipletes megoldás kellene hogy az általad felvázolt CPU GPU koherens egységként végezzen egy azonos számítást.
A másik fele meg hogy ha egy 6 magos 12 szálas procnál 50 % terhelés van az nem azt jelenti , hogy a 6 ból 3 fizikai mag malmozik, hanem azt hogy a 12 szálból 6 le van terhelve maximálisan, ami nagy valószínűséggel a 6 fizikai mag . -
koko52
nagyúr
+1 1-2 év és mindenkinek ez kell. Az újítás mindig drága, és ha nem tudjuk megfizetni inkább lehurrogjuk.
Én örülök, hogy valami történik az állóvízben. Még a rombolást kéne jól kitalálni, megcsinálni. Vagy legalább eljutni a 10 évvel ezelőtti szintre, hogy egy bádoglemezt had tudjak már átlőni egy 50.cal puskával 5 méterről...
Pl: FarCry 2 vs FarCry3-4-P-5-ND -
-
GodGamer5
addikt
Gondolom a pascalokon értékelhetetlen lesz tőle a framerate, de a későbbi játékokban elvileg lehetnek butítottabb effektek amik már elfogadhatóan futnak 1060-1080-as szinten is.
-
válasz
pandras83 #36 üzenetére
Ha ennyire tudod hogy mi kell neked akkor meg minek kerdezel?
Btw le van irva hogy a Pascal-on negyedelodik kb a teljesitmeny az rt hasznalataval igy aki nem teljesen kettyos kiszamithatja hogy butitott grafikaval talan ki lehet csikarni egy 1070-bol 30+ fps-t de tobbet ne varjon az ember.
(Egyebkent 1070-em van...) -
koko52
nagyúr
válasz
Hellwhatever #43 üzenetére
Tudom, ezért is helyeseltem, hogy adhatnának a cpu-nak is munkát. R5 2600 RTX 2080-ig jó.
-
Hellwhatever
aktív tag
Alapvetően nem így működik a dolog hogy besegít "oszt' csá", de arról nem az nV tehet hogy még mindig kevesen írnak normálisan skálázódó motorokat.
Egyébként van egy olyan érzésem ha ez teljesülne akkor meg azon menne a nyekergés hogy mi az hogy 100%-ra hajtja a 8/16-es ryzent, semmi nem indokolja..
@koko:
GPU limited van azért "malmozik" 30%-on. -
fanti
addikt
Na persze.....majd biztos hogy egy ilyen hülyeségért fogom lecserélni a 1070Ti kártyámat egy 2070-re....amiatt a kb. 2 játék miatt amik használják ezt a sz@art...ráadásul én azokkal nem is játszom mert nem jönnek be....
Amúgy meg ha az nVidia jól beszopta a hülye effektjével, és nem fogynak a "nagy szuperkártyái", akkor legalább a fos driverét csinálja meg úgy, hogy egy 8/16-os processzor ne csak malmozzon játék alatt, hanem a szabad kapacitását használják föl effektszámításhoz besegíteni.....ja hogy ehhez már ész is kéne....meg bocsánat, de ez nem is lenne üzlet így ugye?!
-
pandras83
őstag
GTX 1070 / rtx on BFV multiban nézett már valaki fps-t? Felejtős vagy játszható?
-
GreatL
őstag
válasz
-=RelakS=- #29 üzenetére
Nem kell legújabb. RTX 2070-nel már 1080p-ben is jól futnak a játékok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondjuk az pont nem szerencsés.
Úgy értettem a már megjelent címeket, hogy a Metrót kizárva.
Valószínűleg a telepítő bugja miatt felkúszott a szükséges modul a driver telepítésénél. A check nem igazán a hardvert ellenőrzi, hanem az ehhez való NN modul meglétét. Az, hogy működik-e... nem valószínű, de a modul ott lehet, és azt látja a program.
-
Írja is a demó alatt, hogy pre-alfa. Holnap raprobalok Metrora.
Szerinted véletlen lehet, hogy gepujrainditas után engedi bepipalni a DLSS fulecsket ebben a demóban mindkét Pascal kártyán? Előtte ki volt szurkulve a kis négyzet, hogy nem támogatott GPU,restart óta viszont bele tudom rakni a pipát. Gondolom nem működik, vagy passz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem ne az UE4-ben hasonlítsátok ezt össze. Ott még egy Early Access feature a DXR. [link] - Az NV szerint egyáltalán nincs még rajta performance optimalizálás. Bele van rakva kb. működőre, de lényegesen lassabb mindegyik DXR effekt a már megjelent játékokhoz viszonyítva. A legnagyobb gondot az jelenti, hogy az UE4-ben a DX12 nem élvez kiemelt támogatást. A DX11 és a Vulkan a kiemelten támogatott API.
Nézd meg inkább a megjelent játékokban, ott sokkal jobb ám a sebesség. -
Azonos felbontáson vannak a mérések,csak egy felbontást enged Atomic demóban, FHD-t. természetesen RT melletti mérések, csak az van benne,nem választható opció.
DLSS bekapcsolható az RTX karikon, de az látszik a charton sötétzölddel.Kíváncsiságból lefuttattam ezen a gépen ( i54460/ 12 GB RAM / GTX 1060 6 GB ) 6 FPS volt a minimum és 22 a max( kb 3 másodpercig).
-
Bandit79
aktív tag
válasz
HELLAFLUSH #14 üzenetére
Valószínűleg igen, mivel több melója van a vga-nak és nincsenek külön erre trensor magok, valöszínű jobban izzad..
-
válasz
HELLAFLUSH #14 üzenetére
-
HELLAFLUSH
őstag
lehet hülye kérdés...GTX 1070-en is teljesítmény vesztést okoz mint az rtx magos kártyákon , ha bekapcsolom a funkciót?
-
eh nem akarok ebbe belemenni, de a Raytracingnak mind globális megvilágításként mind real time effektként nagyon is van értelme. Persze hogy most még kezdeti lépéseket teszi, de egy nagyon szuper dolog lesz, hogy egy egy jelenetben nem előre letárolt világítást és tükröződéseket fog az ember látni hanema cselekvéseinek megfelelőt akár a füst , por, fényforrások eltávolítása általi befolyással, különböző anyagok eltérő módon való viselkedésével. nagyon jó dolog lesz ez akár AMD akár NV vagy Intel kártyán.
De Amúgy BF5- ben/ Metro-ban tényleg szebb vele a játék, még YT videók alapján is. -
Predatorr
őstag
Hogy ne lenne értelme? Lehet, hogy valakinek jobbak a hamisan bevilágított árnyékos helyek, de a valós fényviszonyok sokkal nagyobb játékélményt jelentenek. Majd' beszartam Metro Exodusban néha (ráadásul HDR1000+ monitoron toltam), pedig lenyomtam már pár tucat játékot, de akkor sem kapcsoltam ki. Szóval én látom értelmét, ha valósághű grafikát akarunk. Nem bántam meg, hogy 2080-at vettem. Nem panaszkodni kell és szidni úgy, hogy sosem próbáltuk, hanem spórolni rá, aztán c'est la vie, és lehet mulatni azok vitáin, akik soha nem látták testközelből.
-
Bandit79
aktív tag
válasz
Hellwhatever #7 üzenetére
Gondolom azért ,mert nem AMD csinálja. Csak a sok sűltagyu mobdja,hogy semmu értelme. Előbb utóbb mindenki ezt fogja használni,vagy hasonló megvalósítást ,ha élethű közeli fény-árnyék hatást szeretne.
(#10) b. válasza. most látom te is érzékelted a dolgot..
Mikor kijön az Amd valami ficsörrel( pl" fontos " treessFx) naa az igeeen , főleg hogy mégsem nagyon használják ,mert zabál ahhoz képest mit ad.. -
Televan74
nagyúr
válasz
Hellwhatever #7 üzenetére
Mert neki már csak RTX -el szép az élet!Ez számomra nem baj,csak amolyan csipkelődés volt,nem a technológia miatt trollkodtam.Azzal nincs semmi probléma.Inkább csak savanyú a szöllő. Ha nem érted a szarkasztikus humorom akkor ne szólj hozzám.
-
GreatL
őstag
Igazából nem feltétlenül szebb... de más. Mondjuk a BFV nekem nem nagyon tetszett nélküle, a talaj valami undorító, RTX-szel valamivel szebb. De nem szoktam nagyítóval nézegetni, ON aztán kész.
-
Yodafon
őstag
Van bármi előnye az RT-nek játékban? Szebb a képminőség? Van valami összehasonlító kép/videó?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Nintendo Switch 2
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG LCD és LED TV-k
- Egyszerű kávé topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Újszerű, karcmentes állapotban!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest