Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blazs120gl

    aktív tag

    válasz mzso #28 üzenetére

    Vicces módon a mostani hardver-ínséges időkben a Vulkan szerepe felértékelődik. Közepes és régebbi gépeken a medium grafika magasabb framerate-en hozható vele, illetve ugyanaz kisebb órajelen lehetséges (több magon), ez laptopokon a szűk TDP büdzsé miatt, mobil eszközökön az hosszabb akkumulátor idő miatt előnyös.

    A magas árat, amit a fejlesztőknek invesztálniuk kell a betanulásba, ellensúlyozza a rendszer közelibb felfogás visszatérése (bár az a DX12-nél is így van), ami a minimum és a játszható elvárt specifikációt feljebb tolhatja.
    A fejlesztők ellenállása mindkét új API esetében abból fakad, hogy ultra kidolgozáson, csúcs hardveren a Vulkan/DX12 nem ad kb. semmit a fáradozásért cserébe.

    Linux alatt pedig a Vulkan az egyetlen API, amivel hatékonyan ki lehet kihasználni a sokmagos CPU-kat.

Új hozzászólás Aktív témák