- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- 3D nyomtatás
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
Szerintem ő nem filmes képet értett a tűéles állókép alatt, mivel az sosem lesz olyan éles, mint egy pixel-éles mesterséges ábra, a más többször emlegetett és kifejtett okokból.
Lényegében semmivel sem élesebb egy filmes állókép, mint egy kevés mozgást tartalmazó filmes képkocka.
A motion-blur akkor kezd relevánssá válni, ha jelentős mozgás van a képen. Olyankor nagyobbra veszik a záridőt, hogy a 24fps miatti villogás ne legyen annyira zavaró.
Túlzottan elhatalmasodott rajtad az a gondolat, hogy a mozgás 24fps-en irrelevánssá teszi a felbontást. Pedig ez csak bizonyos körülmények között igaz!
Miért nem akarod ezt megérteni? Mintha ez nem is lenne célod, csak "marketingelni" ezt a féligazságot. Te is kevered a Ph!-t valamilyen politikai fórummal, ahol nem számít, hogy egy szólam mennyire igaz, fő, hogy hihetően hangozzon és sokan el is higgyék, mert az valakiknek a malmára hajtja a vizet. Csakhogy ez itt egy szakmai fórum!
(#98): Nem azért tény, mert én jelentettem ki, hanem mert minimális aggyal belátható. De empírikus úton is meg lehet róla győződni, tessék: [link]
"A mobil kijelzőknél meg szerintem is átestek a ló túlsó oldalára. Bár ott kisebb a nézési távolság, de bőven azon a limiten túl vannak ami már ezt a szintet hozza."
Tévedés. (Nem írom le újra, miért.)
(#99): Szó sincs filmes képre utólag rátett AA-ról, valamit félreértettél. Az eleve olyan, mintha egy sokszoros AA+némi blur lenne rajta, hogy kiküszöböljék az aliasinget, mozgás közben is.
Erre már nem lehet mást mondani: nyisd ki a szemed, akkor talán észreveszed, hogy mennyivel élesebb egy full AA-mentes ábra v. PC-s grafika, mint AA-val. És akkor a filmes kép még ennél is életlenebb, hogy mozgás közben se látszódjon semmi az aliasingből.
Tessék:
A képen a jobb oldalon pont annyi blur van, amennyi ahhoz kell, hogy ha nem egyenes, hanem ferde élek lennének, ne jelenhessen meg aliasing, mozgás közben sem. (És akkor tehettem volna ide 1-pixeles vonalakat és más effélét, amin még jobban látszott volna a különbség, de nem akartam vele annyit vacakolni.)
Ha nem látod a különbséget, akkor keress fel egy szemészt!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Háború Izraelben
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3D nyomtatás
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...