-
PROHARDVER!
HTC 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
őstag
válasz
Janaboy #6072 üzenetére
Azzal nem érdemes foglalkozni, hogy mi van ráírva a Telemax munkalapjára, mivel az ebben az esetben pont így jelenik meg náluk, de még akkor se lenne tragédia, ha mást jelöltek volna be, mert nem javítanak meg semmit a regionális szervizben kérdés nélkül, ha garancián túli javításról van szó, de ebben az esetben nem is beszélhetünk erről.
A másik munkalap a regionális szerviz által kiállított, a tényleges javítást tartalmazó, de az nem rexis hanem Regenersis.
Ellenben, ha érdekel, hogy mit csináltak vele pontosan, akkor írj privát üzenetet és megbeszéljük. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #6056 üzenetére
Ha odaért a Telemaxhoz, akkor követhető lesz, ha a megfelelő formátumban adod meg a munkalap számát, ami jelen Media Markt-os esetben az ország felségjele, aztán az áruház azonosítószáma, majd a kötőjelet követően a tényleges hatjegyű azonosítója a javításnak az áruház saját rendszerében. (HXXX-YYYYYY)
De nem érdemes bedőlni az áruházban mondottaknak, hogy minden nap visznek el készülékeket, mert többnyire heti egyszer történik, és ha pl. tegnapelőtt adtad le, de az elszállítás napja ott szerda, akkor szinte egy egész hétig nem megy sehova a készülék onnan. -
GeryPc
senior tag
válasz
Janaboy #6002 üzenetére
Én is ezen gondolkodom hogy a következő már nem htc lesz, eléggé elszomorító amit mostanában csinálnak, nekem a sw-es rész ami eddig visszatartó erő volt, azt eddig mindig jobban megírták a telefonjaikra mint bármelyik más gyártó...
Ha a médiára gondolsz ott biztos hogy nem szervizelnek, max cserélik a készüléket ha úgy van, egy telefonnál vagy átveszik és továbbküldik, vagy megmondják hogy te hova vidd el személyesen mert az úgy "gyorsabb".
-
Acheron
őstag
válasz
Janaboy #5805 üzenetére
Thanks!.
No igen, ilyen tüneteknél már egyértelműen vége van az akkunak, ilyennel már találkoztam (nem a 10-esnél)
Hogy nekik van eszközük, az rendben van, de nem szeretném, hogy adott esetben náluk derüljön ki, hogy szerintük mégsem hibásTehát nincs olyan teszt pl a telón, amit lefuttatva egzakt "Hibás" vagy "OK" eredményt kapok, és amit a szerviz is elfogad evidenciának.
Nálam még nincs ilyen probléma, bár mintha mostanában gyorsabban merülne böngészés közben - ezt egyelőre betudom az Oreonak. De decemberben telik le a két év, ha lenne nyűgje, jó lenne, ha addig előjönne. Persze az U12 függvényében lehet hamarabb esedékes lesz a csere. -
Lacko32
tag
válasz
Janaboy #5664 üzenetére
bl4ze a készüléket tőlem vette át.
Magyar HTC support nem válaszolt a levelemre mai napig, pedig már jó ideje nincs nálam a készülék.
Live chaten tudtam őket elérni, segitőkészek voltak, amig a gyári gari tart, addig lehet hozzájuk küldeni. (Mily meglepő)Mellesleg: Menüből történt telefont alaphelyzetbe állitása, amikor bementem a recoveryba piros felkiáltó jel várt. Onnan csak újrainditás, tehát hangerő le bekapcsológomb kombó, és akkor Androiddal újraindult.
Tehát nem tudtam cache-t törölni, se factory resetet csinálni onnan. Szerintem ez a lehetőség maradt ami épkézláb. -
Integrale
veterán
válasz
Janaboy #5550 üzenetére
Remélem érkezik gyorsan, különben eladom. Töltögesse naponta az, aki elrontotta a frissítés. 2-3 óra közötti képernyőidőim vannak, nevetséges, 4-5 hr-en vagyok túl, legutóbb tegnap csináltam egyet, a kamera legalább rendbe jött, legalábbis még jó, és nem volt egyedi eset az sem, XDA-n többen is panaszkodtak, hogy nem fókuszál az eszköz.
-
ferob
őstag
válasz
Janaboy #5476 üzenetére
Majd lesznek javítások, de azért nem érdemes lélegzetvisszafojtva várni.
Más: Az U11-es modellhez tartozó bármilyen kérdés kerüljön a megfelelő topikba, mivel itt különösebb létjogosultsága nincs, elvégre egy teljesen másik modell mind hardveresen, mind pedig szoftveresen, az pedig a legkevésbé számít, hogy adott esetben azonos verziójú androidot futtat, mivel a kernel sosem lesz azonos.
-
Integrale
veterán
válasz
Janaboy #5460 üzenetére
Ket 7-m volt egy M8-am es egy Desire Eye (M8 muanyagban). Nekem kisse visszalepesnek tunt, foleg a kepernyore kerulo gombok miatt. Kamera szerintem rosszabb lett, a haz szebb, viszont az emlitett gombok miatt torzultak az aranyai, hardver hozta azt amit akkor kellett es lehetett.
Ami nagy plusz pont, az a bovithetoseg. Mas?kardlergrosse: ne egy telefon akksijabol indulj ki, az en 8-amnak is szar volt, es az csak egy eves volt akkor.
-
Integrale
veterán
válasz
Janaboy #5392 üzenetére
Pontosan, csunya nem lenne, de egy kor alaku ikon kore, lasd Chrome, minek egy vastag feher keret? Csak a lenyeges tartalma lesz kisebb az ikonnak, es egyaltalan nem illik a tobbihez. Mellesleg Pixelen a gyari ikonok eseteben sincs feher keret a Chrome korul.
Renelem az uzemido be fog allni, egyelore 25 perc 6% ugy, hogy nem nyultam hozza. Volt HR frissites utan.
-
ferob
őstag
válasz
Janaboy #5301 üzenetére
Épp az ellenkezőjét okozza az olaj, mivel ha bármilyen csatlakozó közelébe kerül, akkor az szinte megszűnik létezni, mivel nagyon rosszul vezeti az áramot.
Így az ilyen akcióból eredő hibákra nem terjed ki a gyártói jótállás, és ahogy említettem, a 10-es modellnek a kijelző illesztése felül van, tehát közel a fólia széléhez, így elég könnyen be tud jutni bármilyen folyadék, ami mivel nem marad örökre a fólia alatt az állandó fizikai hatások miatt, ezért szépen össze tud kenni bármit, de ugyanilyen jól tudja gyűjteni a koszt.
Az a része a dolognak meg egyenesen eszement, hogy valaki vesz egy új készüléket, jelen esetben egy U11-es modellt, és még aznap olajat ken a fólia alá.
Abba meg inkább bele se gondoljon senki, hogy mi lenne az olajjal, ha valaki épp beadja a készülékét a regionális szervizbe és ott elkezdik szétmelegíteni a telefont.
Lehetne ezt még ragozni, de egyszerűbb, ha ilyesmivel inkább más nem próbálkozik, hanem inkább szán a 200+ ezer forintos telefonra még párezer forintot és nem a fólián kezd el spórolni, hogy majd olajjal úgyse fog látszani, mert utólag már késő bánat lesz. -
-
válasz
Janaboy #3722 üzenetére
Holnap fel hivom a partneró és megmondom nekik hogy február 2-án vettem a készüléket és engem nagyon zavar amit nem régiben felfedeztem hogy alul sárgás az árnyalata főleg fehérnél látszik de a szürkénél is észrevehető, ha nem működnek együtt akkor megyek a békéltetőhöz akkor kénytelen lesz majd valakinek lejönni Szegedre.
I5sel készült.
Bár szabad szemmel ennyire nem lehetett észre venni. -
Kronk
őstag
válasz
Janaboy #3327 üzenetére
Igen, ezt elfelejtettem írni, dettó ugyan ez, internettel nincsen gond, stabilan 120/10
Frissítés előtt sem volt rózsás a helyzet, de ehhez képest sokkal jobb volt, úgy látom, kénytelen leszek egy HR-t nyomni.
Sajnos a munkahelyen és otthon is asus router (AC68U-AC87u) van, tehát máson ki sem tudom most hirtelen próbálni... az otthonin meg csak 3 óra múlva tudom tesztelni mi a helyzet. De eddig ott volt a rosszabb. -
pg1966
senior tag
válasz
Janaboy #2882 üzenetére
Azt, hogy 1,3 mm-el szélesebb a 10, mint az M8, én nem nevezném jelentősnek, ettől még kézreálló, viszont a kijelző 5 helyett 5,2 inch-es, ezért jóval keskenyebbek a kávák, ami miatt jobban néz ki. A tetejéről oldalra került bekapcsoló gomb kényelmesebb, nem kell átfogni a kikapcsoláshoz.
-
ffodi
veterán
-
Acheron
őstag
válasz
Janaboy #2795 üzenetére
Valóban, ezzel a móddal megjelenik a híváslista! Ezt nem is figyeltem - úgy látszik már fáradt voltam észrevenni. Köszi a tippet!
Más: tegnapelőtt feltöltöttem a telót, reggelre csak 86% -on állt, és nap közben is gyorsan merült. A fórumos tapasztalatok alapján kilőttem a blinkfeed -et - most csak 3% -ot merült este (kb 8 óra alatt). Alakul. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #2668 üzenetére
Minden európai HTC készülékre két év jótállás jár, függetlenül attól, hogy mit ír oda egy üzlet.
Amit az üzlet vállal, az maximum arra vonatkozik, hogy helyetted intézik a garanciális javítást, ami lényegtelen, mivel bárki el tudja juttatni a Telemaxhoz, elvégre a szerviz úgyis egy másik országban van.A szóban forgó üzlet több forrásból szerez be készülékeket, így amit drágábban szerez be, azt drágábban tudja csak eladni, ezért látod most azt, ami épp elérhető a drágább áron.
De ez azt a tényt nem befolyásolja, hogy két év garancia van a készülékre, amennyiben európai régiós, de ők azt árulnak.Javaslatom az volt, hogy aki akar, nézzen körül az oldalon és a választott szín alapján érdeklődje meg, hogy mikorra tudják beszerezni olyan áron a készüléket, ha épp nem érhető el.
Az a konstrukció, ami jelenleg nem érhető el, az nem is látszik az oldalon, de aki a Smartshoptól két év jótállással szeretne az olcsóbb áron, szürke színű készüléket, az ezen a linken tud érdeklődni, hogy mikorra tudják beszerezni.
Továbbá, ha később szükséges lenne a link, akkor ezüst és arany színben is. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #2664 üzenetére
Nyugodtan nézheted, hogy mit írnak oda, hogy mennyi van rá, ez a tényeken nem változtat, de tényleg jobb akkor, ha máshol veszel, mert így csak feleslegesen a fontos információk egyre hátrébb kerülnek a topikban és újra le kell azokat is írni, mert megkérdezik ismételten.
(#2665) _Flood_: Nem tudom elképzelni azt az élethelyzetet, amikor a mikrofont eltakarod a kezeddel abban a pozícióban, ahova az került.
Pont a bal oldalon fordulhat elő többször, ha valaki jobbkezesként a kisujjával alulról megtámasztva fogja a készüléket. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #2659 üzenetére
Pont abban a hozzászólásomban írtam, hogy miért drágább, amire válaszoltál.
Ha jobban megnézed, akkor az egy magyar forrásból beszerzett készülék, azért kerül annyiba, valamint oda már két év jótállást írnak.
Kapható az a másik áron is, de éppen ezért írtam előtte, hogy meg kell nézni és esetleg rákérdezni, mivel beszerzik, csak maximum várni kell pár napot. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #2657 üzenetére
Mindegy, hogy hány évet írnak, mert vagy van rá jótállás, ami két év minden európai készülékre, vagy nincs semennyi, mert valahonnan máshonnan származik.
Elég régóta csak egy évet írnak az európai készülékekhez, mert így könnyebben el tudják adni azt, amit magyar piacos, két éves garanciával árulnak, de az értelemszerűen drágább, ami HTC készülékeknél semmilyen különbséget vagy előnyt nem jelent, mivel pontosan ugyanaz a két csomag, csak a beszerzési forrás más. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #2655 üzenetére
Azért ajánlottam, mert európai készüléket árulnak, valamint egyértelműen fel is van ez tüntetve, ők nem variálnak szolgáltatós darabokkal.
Kár túlpörögni mindenféle cikkszám és vonalkód kéregetéssel, a nézelődést arra értettem, hogy épp melyik színből kapható.
Az IMEI számodra nem segítség, főleg ha közben eladják azt, amit neked megírnak. -
ferob
őstag
válasz
Janaboy #2621 üzenetére
Megállapítható a vonalkód és a cikkszám alapján szinte minden.
A dobozon pl. a HTC 10 M10h (Carbon Grey) felirat, a 4718487688203 vonalkód és a 99HAJH018-00 cikkszám alapján kiderül, hogy az egy szürke színű európai, HTC__034 CID-del rendelkező modell.
Így konkrétan az ebbe a régióba is szánt modelleknek a vonalkódját és a cikkszámát alább megtalálhatjátok, de nem kizárólag ezekre érvényesíthető csak a garancia, ám a legtöbben főként ezzel fogtok találkozni.Fehér:
EAN: 4718487688197
P/N: 99HAJH017-00Szürke:
EAN: 4718487688203
P/N: 99HAJH018-00Arany:
EAN: 4718487688210
P/N: 99HAJH019-00
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Akku: 100%, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 8/256GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- Bomba ár! Dell Latitude E6540 - i5-4GEN I 8GB I 320GB I DVDRW I 15,6" FHD I HDMI I W10 I Gari
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Honor Pad X8a 64GB Wifi,1 év Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged