Hirdetés
- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Intel Raptor Lake-U Refresh architektúrás mini PC érkezett az MSI színeiben
- A Chrome egyeduralmára tör a ChatGPT böngészője
- Kompakt AIO-val használható rackmount ház jött a Chieftec fémjelzésével
- Már nagyon közel van az AI szerverekbe szánt SOCAMM2 szabvány véglegesítése
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Az egyik legfontosabb a displacement mapping lesz a GS-nek koszonhetoen. Elso lathato jelei:
-Igazi 3D-s feluletek, nem csak imitaltak
-hó (tuti minden masodik jatek telen fog jatszodni)
-3D-s serulesek a targyakon
Aztan kesobb meg egy rahedli minden, ami nem feltetlenul ennyire latvanyos. Pl. sokkal jobban lehet majd arnyekokat szamolni, vagy indirekt fenyhatasokat (radiosity), netalantan raytracinget.
A cikkhez pedig: FX szagot erzek (tudjatok, az az eros egett NYAKszag)
-
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kuponkunyeráló
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BMW topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3665, 100% Akkumulátor
- RÉSZLETRE . OPCIONÁLIS. HP EliteBook 840 G11 üzleti prémium laptop számlával és garanciával
- Új Asus 18 ROG WQXGA MiniLED 240Hz G-Sync i9-14900HX 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W Garancia
- HP EliteBook 850 G7 15.6 inch (256GB SSD, i7 10th Gen, 4.90 GHz, 16GB DDR4) Sale.exe: Akció!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest