Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • faster

    nagyúr

    válasz Thom! #31 üzenetére

    Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.

    A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.

    Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák