Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
Amúgy az első tapeout még a Computex előtt volt (5 napos késéssel találták meg a VR-Zone hírét [link]).
Ez miért baj, a PH-n megjelent a hír? Egyébként attól függetlenül, hogy a hírbenlehet hibákat találni, én alapvetően kedvelem Bodnár Ádám stílusát, nagyon jól érthető nyelvezettel írja a híreket.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Kapcsolódó hír: Elkészültek az R600 első mintapéldányai.
[link] -
faster
nagyúr
válasz
AMD Power #53 üzenetére
Néha azt se tudom melyik vga milyen erős , ki az ''ellenfele'' ilyesmi. Tudom , buta vagyok!
Ezért kell megvárni a teszteket, amikben az FPS csíkok megmutatják a frankót. Az elméleti rész azoknak szól, akiket mélyebben érdekel működése, de ez a CPU teszteknél sincs másképp, ott is van egy bencsmark rész, meg egy felépítés boncolgató rész, aki nem érez nagy késztetést, hogy pipe-ok hosszát, osztott cache-k méretét méricskéljen, az ugorhat a bench részre. -
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #30 üzenetére
Hallottál már a 7950-ről?
Most is lehet látni, hogy 2 gpu nem egyenlő 2szeres sebességgel, sok esetben még csak nem is gyorsulnak a játékok.
Kétszeres fogyasztás, kétszeres melegedés, tuti az SLI technológiával csinálnák meg, amihez speckó lap kell és drivertámogatás.
Ha új a gyártástechnológia, akkor nem kétszeres a fogyasztása a mostaniaknak. És nem tuti, hogy az SLI-vel oldják meg. -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #25 üzenetére
Már miért ne mernék?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Megjöttek a be quiet! Pure Loop 3 sorozatú kompakt AIO-i
- Renault, Dacia topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebook hibák
- Projektor topic
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro Max 512GB / 12 hó jótállással
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z97X-Gaming 3 Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 512GB 13.3" FHD magyarbill 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest