- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Home server / házi szerver építése
- Gaming notebook topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Socket AM4
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
Amúgy az első tapeout még a Computex előtt volt (5 napos késéssel találták meg a VR-Zone hírét [link]).
Ez miért baj, a PH-n megjelent a hír? Egyébként attól függetlenül, hogy a hírbenlehet hibákat találni, én alapvetően kedvelem Bodnár Ádám stílusát, nagyon jól érthető nyelvezettel írja a híreket.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Kapcsolódó hír: Elkészültek az R600 első mintapéldányai.
[link] -
faster
nagyúr
válasz
AMD Power #53 üzenetére
Néha azt se tudom melyik vga milyen erős , ki az ''ellenfele'' ilyesmi. Tudom , buta vagyok!
Ezért kell megvárni a teszteket, amikben az FPS csíkok megmutatják a frankót. Az elméleti rész azoknak szól, akiket mélyebben érdekel működése, de ez a CPU teszteknél sincs másképp, ott is van egy bencsmark rész, meg egy felépítés boncolgató rész, aki nem érez nagy késztetést, hogy pipe-ok hosszát, osztott cache-k méretét méricskéljen, az ugorhat a bench részre. -
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #30 üzenetére
Hallottál már a 7950-ről?
Most is lehet látni, hogy 2 gpu nem egyenlő 2szeres sebességgel, sok esetben még csak nem is gyorsulnak a játékok.
Kétszeres fogyasztás, kétszeres melegedés, tuti az SLI technológiával csinálnák meg, amihez speckó lap kell és drivertámogatás.
Ha új a gyártástechnológia, akkor nem kétszeres a fogyasztása a mostaniaknak. És nem tuti, hogy az SLI-vel oldják meg. -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #25 üzenetére
Már miért ne mernék?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox Series X|S
- Az Ulefone gyárában jártunk
- Battlefield 6
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone-t használók OFF topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest