Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
Amúgy az első tapeout még a Computex előtt volt (5 napos késéssel találták meg a VR-Zone hírét [link]).
Ez miért baj, a PH-n megjelent a hír? Egyébként attól függetlenül, hogy a hírbenlehet hibákat találni, én alapvetően kedvelem Bodnár Ádám stílusát, nagyon jól érthető nyelvezettel írja a híreket.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Kapcsolódó hír: Elkészültek az R600 első mintapéldányai.
[link] -
faster
nagyúr
válasz
AMD Power #53 üzenetére
Néha azt se tudom melyik vga milyen erős , ki az ''ellenfele'' ilyesmi. Tudom , buta vagyok!
Ezért kell megvárni a teszteket, amikben az FPS csíkok megmutatják a frankót. Az elméleti rész azoknak szól, akiket mélyebben érdekel működése, de ez a CPU teszteknél sincs másképp, ott is van egy bencsmark rész, meg egy felépítés boncolgató rész, aki nem érez nagy késztetést, hogy pipe-ok hosszát, osztott cache-k méretét méricskéljen, az ugorhat a bench részre. -
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #30 üzenetére
Hallottál már a 7950-ről?
Most is lehet látni, hogy 2 gpu nem egyenlő 2szeres sebességgel, sok esetben még csak nem is gyorsulnak a játékok.
Kétszeres fogyasztás, kétszeres melegedés, tuti az SLI technológiával csinálnák meg, amihez speckó lap kell és drivertámogatás.
Ha új a gyártástechnológia, akkor nem kétszeres a fogyasztása a mostaniaknak. És nem tuti, hogy az SLI-vel oldják meg. -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #25 üzenetére
Már miért ne mernék?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Óvodások homokozója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Napelem
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest