- Fájlformátumok a gyakorlatban: ProRes, H.265, AV1
- "3D-s" hővezető csövekkel jön a Cooler Master legfrissebb CPU-hűtője
- Olcsóbb fajtájúnak ígérkező Team Group SSD a PCI Express 5.0-s halmazban
- Több memóriát kapott az RTX PRO 5000 új kiadása
- Obsbot blog: 4K-s produkciós kamera professzionális babérokra törőknek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED monitor topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- "3D-s" hővezető csövekkel jön a Cooler Master legfrissebb CPU-hűtője
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Notebook hibák
- HP notebook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
Az egyik legfontosabb a displacement mapping lesz a GS-nek koszonhetoen. Elso lathato jelei:
-Igazi 3D-s feluletek, nem csak imitaltak
-hó (tuti minden masodik jatek telen fog jatszodni)
-3D-s serulesek a targyakon
Aztan kesobb meg egy rahedli minden, ami nem feltetlenul ennyire latvanyos. Pl. sokkal jobban lehet majd arnyekokat szamolni, vagy indirekt fenyhatasokat (radiosity), netalantan raytracinget.
A cikkhez pedig: FX szagot erzek (tudjatok, az az eros egett NYAKszag)
-
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED monitor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- OFFTOPIK: Earfun-lányok Sencsenben
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Gigabyte RTX 4080 XTreme WaterForce 16GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Powercolor RX 5700 XT Red Devil videókártyát keresek!
- ASRock Phantom Gaming RX 6950 XT 16 GB GDDR6 Kiváló állapot, garanciás (2026.04.29)
- Asus RoG STRIX RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- Eladó! Garanciás! Gigabyte Aorus RTX 3070TI
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3541
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch (minimálisan használt)
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Asus ROG Zephyrus G14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ryzen 9 8945HS - 16GB - 1TB - RTX 4060 -2,5 év garancia
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest