Hirdetés

Aktív témák

  • Ga

    tag

    válasz guest #34 üzenetére

    #34-re válasz ha jól emlékszem
    Megnézném, hogyan tömörítesz sw-esen 600-on futó Duronnal 720x576-ban MJPEG-be normális minőség mellett (ami min. 75, de inkább 85+). Nekem ehhez 900 MHz kellett (Morga Codec, azon belül fast integer, ami a leggyorsabb alg.), akkor viszont szinte végig 100%-os CPU terhelésen futott, azaz egy mozgalmasabb résznél hajlamosabb frameket dobálni.
    Ja, elég lehet a 600, ha 166-os memo, esetleg ddr van mellette, de ez ritka jelenség a Duronoknál.
    A real-time divx kódolással nincs baj, pl. 384*288-ban (mivel általában RT Divx-kódolásnál nem a csillivilli minőség a lényeg, hanem a videófunkciót helyettesíti, azaz néhányszáz MB/óra) még egy 5-600-as duron is elég neki.
    MPEG2 hasonlóan, de akkor már inkább DivX :)
    A RT audiótömörítés már gázosabb, mert szarok a kódekek bufferelése, így igencsak hajlamos elcsúszkálni, deszinkronizálódni a videóhoz képest, bármilyen bűvésztrükköt is alkalmaz az ember. PL. az mp3 kódekek (Fraunhofer,ligos, amelyekből szokott lenni ACM és tud RT-t is) ilyeneket tudnak csinálni, és ez nem proc/teljesítményfüggő...
    Ezért rögzítek PCM-be, vagy használok nemACM tömörítést (pl. PowerVCR, vagy társai, saját tömörítőmotorral).

    Szaggat a hang digizés közben....
    Ehhez csak annyit, hogy gondolom a lejátszás közben lehet észlelni a hang hibáját, ami nem mindig a digizésből jön, lehet pl. lejátszókodek hibájából, v. divx postproc miatt (kevés CPU), stb. Anno én is rögzítettem nagyfelb. MJPEG-be, v. RGB-be, és akadt. Aszittem kevés a gép hozzá... Állítottam a winyó gyorsítótáron a win alatt és mingyá jobb lett... :)
    Mármint a lejátszása ugyanannak a felvett anyagnak (VirtualDUB bufferelés Rulz).

    Korábbi Socket7-es MVP3-as tapasztalat: szar PCI busmastering esetén nagy PCI-forgalomnál (pl. videókártya buszciklusának nagy hossza miatt) igencsak hajlamos a hang recsegésre, akadásra, mind lejátszásnál, mind felvételnél...

Aktív témák